EDUCATION, REGULATED LEARNING and ASSESSMENT (ERLA)

EDUCATION, REGULATED LEARNING and ASSESSMENT (ERLA)
  • Arloa

    Hezkuntza eta Kirolaren Fakultatea

  • Taldea

    Gobierno Vasco B

    Talde honen ikerketak ikaskuntza autorregulatu eta sozialki erregulatuaren ingurukoak, hezkuntza-ebaluazioaren eta bien arteko interakzioaren ingurukoak dira. Taldearen ikerketa enpirikoa bigarren hezkuntzan eta goi mailako hezkuntzan kalitatea ebaluatzeko praktiken bidez erregulatutako ikaskuntza hobetzean oinarritzen da.
    Ikaskuntza erregulatzeari dagokionez, puntu hauek interesatzen zaizkigu bereziki:
    - Ikaskuntza autorregulatuari buruzko teoria eta ereduak.
    - Ikerketa enpirikoa egitea ikaskuntza autorregulatua sustatzeko, batez ere bigarren hezkuntzako eta goi mailako hezkuntzako hezkuntza-ebaluazioko esku hartzeen bidez.
    - Ikaskuntza elkarlaneko testuinguruetan erregulatzea.
    - Ikaskuntza autorregulatua neurtzeko metodoak eta tresnak.

    Hezkuntza-ebaluazioari dagokionez, gure interesa prestakuntza arloko hurbilketetan eta konstruktu psikologikoekin dituen harremanean oinarritzen da. Gure argitalpenak arlo hauetara bideratuta daude nagusiki:
    - Autoebaluazioa
    - Parekoen arteko ebaluazioa
    - Ebaluazioko irakaskuntza-praktikak
    - Errubrikak
    - Ebaluazioko tresnen arteko konparazioa.

    Ikerrildoak

    - Hezkuntza-ebaluazioa
    - Ikaskuntza autorregulatua

    Taldea

    Ikertzaile nagusia
    Fernando Díez

    Ikertzaileak
    Alaitz Amezua
    Elena Auzmendi
    Eneko Balerdi
    Lucía Barrenetxea
    Miryam Martínez
    María Elena Quevedo
    Virginia Torres

    Doktoregoak
    Alazne Fernández
    Natalia Fierro
    ​Carlos OCampo
    Elene Igoa
    Leire Pinedo
    Evelyn Pizarro
    David Zamorano
    Pablo Isla