Arloa
Hezkuntza eta Kirolaren Fakultatea
Taldea
Gobierno Vasco B
Talde honen ikerketak ikaskuntza autorregulatu eta sozialki erregulatuaren ingurukoak, hezkuntza-ebaluazioaren eta bien arteko interakzioaren ingurukoak dira. Taldearen ikerketa enpirikoa bigarren hezkuntzan eta goi mailako hezkuntzan kalitatea ebaluatzeko praktiken bidez erregulatutako ikaskuntza hobetzean oinarritzen da.
Ikaskuntza erregulatzeari dagokionez, puntu hauek interesatzen zaizkigu bereziki:
- Ikaskuntza autorregulatuari buruzko teoria eta ereduak.
- Ikerketa enpirikoa egitea ikaskuntza autorregulatua sustatzeko, batez ere bigarren hezkuntzako eta goi mailako hezkuntzako hezkuntza-ebaluazioko esku hartzeen bidez.
- Ikaskuntza elkarlaneko testuinguruetan erregulatzea.
- Ikaskuntza autorregulatua neurtzeko metodoak eta tresnak.
Hezkuntza-ebaluazioari dagokionez, gure interesa prestakuntza arloko hurbilketetan eta konstruktu psikologikoekin dituen harremanean oinarritzen da. Gure argitalpenak arlo hauetara bideratuta daude nagusiki:
- Autoebaluazioa
- Parekoen arteko ebaluazioa
- Ebaluazioko irakaskuntza-praktikak
- Errubrikak
- Ebaluazioko tresnen arteko konparazioa.
Ikerrildoak
- Hezkuntza-ebaluazioa
- Ikaskuntza autorregulatua
Taldea
Ikertzaile nagusia
Fernando Díez
Ikertzaileak
Alaitz Amezua
Elena Auzmendi
Eneko Balerdi
Lucía Barrenetxea
Miryam Martínez
María Elena Quevedo
Virginia Torres
Doktoregoak
Alazne Fernández
Natalia Fierro
Carlos OCampo
Elene Igoa
Leire Pinedo
Evelyn Pizarro
David Zamorano
Pablo Isla