Master Amaierako Lana egin aurretik, ikasleek esku hartzeko/ikertzeko proposamena zehazteko saio batera joango dira.
Markaturiko eremuak akatz bat dute edo ez dira behar bezala bete.
Psikoterapia Sistemikoa eta Erlazionala
Ikasgai eta Irakasgaiak | Seihilekoa | Consulta guía | ECTS | Mota | Hizkuntza |
---|---|---|---|---|---|
S1 | 3 | Nahitaezkoa | es | ||
Alde profesionalak: Garapen pertsonala eta abilezi psikoterapeutikoen garapena | S1 | 3 | Nahitaezkoa | es | |
Psikoterapia sistemiko-erlazionalaren azken garapenak eta aurrerakuntzak | S1 | 3 | Nahitaezkoa | es | |
S1 | 3 | Nahitaezkoa | es | ||
S1 | 6 | Hautazkoa | es | ||
S1 | 6 | Kanpoko praktikak | es | ||
S2 | 3 | Nahitaezkoa | es | ||
S2 | 3 | Nahitaezkoa | es | ||
S2 | 3 | Nahitaezkoa | es | ||
Esku-hartzearen prozesua psikoterapia sistemiko-erlazionalean | S2 | 3 | Nahitaezkoa | es | |
S2 | 3 | Nahitaezkoa | es | ||
S2 | 3 | Nahitaezkoa | es | ||
S2 | 12 | Kanpoko praktikak | es | ||
S2 | 6 | Master amaierako lana | es |
Masterraren helburu nagusia da psikologiako, psikiatriako eta antzerako diziplinetako profesionala norbanakoekin, bikoteekin eta familiekin ebaluazio eta esku hartze psikoterapeutikoko oinarrietan gaitzea eta espezializatzea.
Lanbidera begirako programa bat da funtsean, diziplinaren etengabeko garapena sustatzera bideratua. Familiako eta bikoteko psikoterapian aritzeko gaikuntza ematen du, ezagutza sistemiko, tekniko eta zientifikoen etengabeko garapena sustatuz, eta aukera ematen du hauekin lotzeko:
01
Badakigu esperientziatik ikasten dugula; beraz, Deustuko Unibertsitatean ikaslearen aurretiko ezagutzatik abiatzen gara. Lehenengo, jorratzen den gaiaren inguruan ikaslearen aurrekontzeptuak, kasu esanguratsuak eta aurretiko esperientziakaztertzeko jarduerak proposatzen dira.
02
Aldez aurreko eskemak planteatu ondoren, ezinbestekoa da horiek behatzea eta zalantzan jartzea. Horrela, bigarren fasean hausnartzeko jarduerak egiten dira, etengabeko zalantzan jartze eta behaketaren bidez.
03
Gure aurretiko ezagutza, ezaguera, jakintza gaiari buruzko teoria idatziarekin kontrastatzen dugu. Azalpen metodoa jarraitzen dugu (zuzeneko eta online euskarrian), testuen irakurketa eta/edo gidatutako azalpenaren bidez.
04
Ikasitakoa praktikan jartzeko: saio klinikoetan parte hartzea, hala nola terapeuta edo hausnarketa taldean, kasuen analisia, proiektuen garapena, ebaluazio programen diseinua, zentroetan kanpoko praktikak egitea, ikerketa proiektu bat garatzea, etab.
05
Azkenik, ebaluazioan ikasitakoari buruzko gogoeta egiten da eta egindako lana baloratzen da. Idatzizko probak, txostenak prestatu eta beste jarduera batzuk egiten dira.
06
Prozesu hori guztia tutoreen laguntzaz egingo duzu. Unibertsitatean tutoretzak daude, aurrez aurrekoak eta urrutitik egindakoak, (banakako eta/edo taldeko) lana gainbegiratzeko eta jarraipena egiteko.
2022ko irailetik 2024ko ekainera.
2. maila
Oharra: Behin-behineko eta gutxi gorabeherako egutegia. Aldaketak egon daitezke.
- Mintegiak, tailerrak eta hitzaldiak: ostegunetan (4 ordu) eta ostiraletan (8 ordu, hilean bitan). Noizean behin, larunbatetan.
- Practicuma: astean 12 ordu urtarriletik aurrera (bi seihilekotan).
Hauek dira Deustuko Unibertsitateko graduondokoei dagozkien arau espezifiko guztietarako estekak:
Master ofizialak arautzeko prozedurari buruzko arau akademikoak