Markaturiko eremuak akatz bat dute edo ez dira behar bezala bete.
Gizartean esku hartzearen Psikologia
Ikasgai eta Irakasgaiak | Sehilekoa | Consulta guía | ECTS | Mota | Hizkuntza |
---|---|---|---|---|---|
S1 | 5 | Nahitaezkoa | es | ||
Esku hartze psikologikoa gizarte testuinguruetan: aurrerapenak | S1 | 6 | Nahitaezkoa | es | |
Esku hatzte psikologikoa gizarte testuinguruetan: metodologia | S1 | 5 | Nahitaezkoa | es | |
Gizabanakoaren ebaluaziopsikologikoa gizarte testuinguruetan | S1 | 5 | Nahitaezkoa | es | |
Ikerketa psikologikoa gizarte testuinguruetan: metodo aurreratuak | S1 | 5 | Nahitaezkoa | es | |
S2 | 5 | Nahitaezkoa | es | ||
Esku hartze psikosoziala lortzeko estrategia pertsonalak eta trebetasun profesionala krisi egoeretan | S2 | 6 | Nahitaezkoa | es | |
S2 | 5 | Nahitaezkoa | es | ||
S2 | 12 | Kanpoko praktikak | es | ||
S2 | 6 | Master amaierako lana | en-es |
01
Ideia batetik abiatzen da: ikaskuntza pertsonarengan sortzen da, bere aurretiko ikusmoldeetatik, ideietatik, esperientzietatik etab. abiatuta, hau da, bere testuinguru pertsonalean, akademikoan eta bere gizarte ingurunean. Lehen urrats honetan, garatu beharreko gaia aurkeztuko dizugu, gaiaren lehen ideia globala izan dezazun.
02
Fase honen helburua da ikasten duen pertsonak bere buruari galderak egitea, bere burua zalantzan jartzea, ezin baita ikaskuntza esanguratsurik egon norberak bere buruari galdetzen ez badio.
03
Hurrengo urratsa landutako gaiei buruzko posizio teorikoak ezagutzea da. Arlo zientifiko jakin batetik garatu den teoria aztertuko dugu. Kontua ez da buruz ikastea, baizik eta gaitasun kognitiboak erabiltzea eta aplikatzea, hala nola ulermena, pentsamendu analitiko-sintetikoa, iritzi kritikoa edo pentsamendu dibergentea, ikaskuntza integratua eta esanguratsua ahalbidetzeko.
04
Ikaskuntzaren laugarren fasea lotura teoriko-praktikoari dagokio. Kontzeptuak, teoriak edo ereduak aplikatzeko gaitasunak eta trebetasunak garatzen lagunduko dizuten jarduerak egingo dituzu, horrela zure gaitasunak sendotzeko, arazoak konpontzeko, edo eredu edo estrategia bat diseinatzeko edo ezartzeko.
05
Ebaluazioa hainbat modutan ulertu behar da. Lehenik eta behin, pentsatzera eta ikasitakoarekin aurre egitera eramango zaituen fasea da. Gainera, fase honek prestakuntza-izaera du, lortutako feedbackak aurrera egiten lagunduko baitizu. Azkenik, lortutako errendimendua balorazioa egiteko unea ere bada; horrek kalifikazio akademikoa dakar eta eskuratutako gaitasun-maila egiaztatzen du.
Titulazioaren aurrerapena eta ikaskuntzaren emaitzak ebaluatzeko, hiru adierazle hartzen dira kontuan:
EL Trabajo Fin de Máster consiste en la elaboración de un trabajo de investigación empírica.
A través de esta investigación el estudiante debe demostrar que conoce las técnicas y la metodología de la investigación y sabe aplicarlas a un tema concreto conforme a las especificaciones propias de un trabajo de investigación en el área de la Psicología.
El estudiante desarrollará un proyecto de investigación en el que aplicará los conocimientos y las competencias adquiridas a lo largo del proceso de aprendizaje en un área concreta relacionada con los contenidos de las materias y las asignaturas del máster.
Dada la importancia de la elaboración de un proyecto de investigación riguroso, se considera fundamental la formación específica en la metodología que requiere abordar esta tarea, con el fin de que el estudiante conozca las herramientas, técnicas, instrumentos, etc. necesarios para poder llevar a cabo el Trabajo Fin de Máster.
El Trabajo Fin de Máster se realizará en el segundo semestre del máster y su carga de ECTS es de 6 créditos.
Astelehenetik asteazkenera, 15:30etik 19:30era (ostegun-ostiralen batean izan ezik, ordutegi berezian).
Hauek dira Deustuko Unibertsitateko graduondokoei dagozkien arau espezifiko guztietarako estekak:
Master ofizialak arautzeko prozedurari buruzko arau akademikoak