Markaturiko eremuak akatz bat dute edo ez dira behar bezala bete.
Osasun Psikologia Orokorra + Psikoterapia Sistemiko eta Erlazionala
Ikasgai eta Irakasgaiak | Seihilekoa | Consulta guía | ECTS | Mota | Hizkuntza |
---|---|---|---|---|---|
Haur eta nerabeen osasun psikologikoan esku hartzea osasun zerbitzuetan | S1 | 6 | Nahitaezkoa | es | |
Haur eta nerabeen osasun, ebaluazio eta diagnostiko psikologikoa | S1 | 6 | Nahitaezkoa | es | |
S1 | 6 | Nahitaezkoa | es | ||
S1 | 6 | Nahitaezkoa | es | ||
Osasun psikologo orokorraren funtsezko abilezia klinikoak eta etikoak | S1 | 6 | Nahitaezkoa | es | |
Psikoterapia sistemiko-erlazionalaren azken garapenak eta aurrerakuntzak | S1 | 3 | Nahitaezkoa | es | |
S1 | 3 | Nahitaezkoa | es | ||
S2 | 3 | Nahitaezkoa | es | ||
Esku-hartzearen prozesua psikoterapia sistemiko-erlazionalean | S2 | 3 | Nahitaezkoa | es | |
Helduen osasun psikologikoan esku hartzea osasun zerbitzuetan | S2 | 6 | Nahitaezkoa | es | |
S2 | 6 | Hautazkoa | es | ||
S2 | 6 | Hautazkoa | es | ||
S2 | 12 | Kanpoko praktikak | es | ||
S1 | 3 | Nahitaezkoa | es | ||
Alde profesionalak: Garapen pertsonala eta abilezi psikoterapeutikoen garapena | S1 | 3 | Nahitaezkoa | es | |
S1 | 6 | Hautazkoa | es | ||
S1 | 12 | Kanpoko praktikak | es | ||
S2 | 3 | Nahitaezkoa | es | ||
S2 | 3 | Nahitaezkoa | es | ||
S2 | 6 | Kanpoko praktikak | es | ||
S2 | 6 | Kanpoko praktikak | es | ||
S2 | 6 | Master amaierako lana | es | ||
S2 | 12 | Master amaierako lana | en-es |
01
Badakigu esperientziatik ikasten dugula; beraz, Deustuko Unibertsitatean ikaslearen aurretiko ezagutzatik abiatzen gara. Lehenengo, jorratzen den gaiaren inguruan ikaslearen aurrekontzeptuak, kasu esanguratsuak eta aurretiko esperientziakaztertzeko jarduerak proposatzen dira.
02
Aldez aurreko eskemak planteatu ondoren, ezinbestekoa da horiek behatzea eta zalantzan jartzea. Horrela, bigarren fasean hausnartzeko jarduerak egiten dira, etengabeko zalantzan jartze eta behaketaren bidez.
03
Gure aurretiko ezagutza, ezaguera, jakintza gaiari buruzko teoria idatziarekin kontrastatzen dugu. Azalpen metodoa jarraitzen dugu (zuzeneko eta online euskarrian), testuen irakurketa eta/edo gidatutako azalpenaren bidez.
04
Ikasitakoa praktikan jartzeko: saio klinikoetan parte hartzea, hala nola terapeuta edo hausnarketa taldean, kasuen analisia, proiektuen garapena, ebaluazio programen diseinua, zentroetan kanpoko praktikak egitea, ikerketa proiektu bat garatzea, etab.
05
Azkenik, ebaluazioan ikasitakoari buruzko gogoeta egiten da eta egindako lana baloratzen da. Idatzizko probak, txostenak prestatu eta beste jarduera batzuk egiten dira.
06
Prozesu hori guztia tutoreen laguntzaz egingo duzu. Unibertsitatean tutoretzak daude, aurrez aurrekoak eta urrutitik egindakoak, (banakako eta/edo taldeko) lana gainbegiratzeko eta jarraipena egiteko.
Ikasketa Ofizialen Plan Bateratu honetan, ikasleak master amaierako bi lan egin beharko ditu:
Bi ikerketa horien bidez, ikasleak ikerketaren teknikak eta metodologia ezagutzen dituela frogatu eta gai zehatz batean aplikatzen dakiela erakutsi behar du, Psikologia arloko ikerlanetako berariazko espezifikazioen arabera.
2022ko irailetik 2024ko ekainera.
Osasun Psikologia Orokorra + Psikoterapia Sistemikoa eta Erlazionala 1. maila
Osasun Psikologia Orokorra + Psikoterapia Sistemikoa eta Erlazionala 2. maila
- Mintegiak, tailerrak eta hitzaldiak: Astelehenetik ostegunetan (4 ordu) eta ostiraletan (8 ordu, hilean bitan). Noizean behin, larunbatetan.
- Practicuma: Astean 12 ordu, lehenengo mailako urtarriletik aurrera.
Hauek dira Deustuko Unibertsitateko graduondokoei dagozkien arau espezifiko guztietarako estekak:
Master ofizialak arautzeko prozedurari buruzko arau akademikoak