Neuropsikologia KlinikoaUnibertsitate Masterra

Cerrar explora esta secciónHamburguesa explora esta secciónMENUA / Ikasketa plana

Icono formularioLiburuxka eskatu

Markaturiko eremuak akatz bat dute edo ez dira behar bezala bete.

    Ikasgaiak

    Neuropsikologia Klinikoa

    Ikasteko metodo praktikoa eta dinamikoa

    Ikasteko eredu propioa (MAUD)

    01

    Esperientziaren testuingurua

    Badakigu esperientziatik ikasten dugula; beraz, Deustun ikaslearen aurretiko ezagutzatik abiatzen gara. Lehenengo, jorratzen den gaiaren inguruan ikaslearen aurrekontzeptuak, kasu esanguratsuak eta aurretiko esperientziakaztertzeko jarduerak proposatzen dira.

    02

    Behatu eta hausnartu

    Aldez aurreko eskemak planteatu ondoren, ezinbestekoa da horiek behatzea eta zalantzan jartzea. Horrela, bigarren fasean hausnartzeko jarduerak egiten dira, etengabeko zalantzan jartze eta behaketaren bidez.

    03

    Kontzeptualizazioa

    Gure aurretiko ezaguera, jakintza gaiari buruzko teoria idatziarekin kontrastatzen dugu. Azalpen metodoa jarraitzen dugu (zuzeneko eta online euskarrian), testuen irakurketa eta/edo gidatutako azalpenaren bidez.

    04

    Esperimentazio aktiboa

    Ikasitakoa praktikan jartzeko, aplikazioko jarduerak egiten dira: kasuen analisia, esku hartzeko eta ikertzeko proiektuen analisia, proiektuetan eta arazoetan oinarritutako ikaskuntza, sintesi lanak, ikasleen jarduera praktikoak zentroetan, datuak biltzea eta analizatzea.

    05

    Ebaluazioa

    Azkenik, ebaluazioan, ikasitakoari buruzko gogoeta egiten da eta egindako lana baloratzen da. Idatzizko probak, txostenak prestatu eta beste jarduera batzuk egiten dira.

    06

    Aurrez aurreko tutoretzak eta onlinekoak

    Prozesu hori guztia tutoreen laguntzaz egingo duzu. Unibertsitatean tutoretzak daude, aurrez aurrekoak eta urrutitik egindakoak, (banakako eta/edo taldeko) lana gainbegiratzeko eta jarraipena egiteko.

    Nola ebaluatzen da ikaskuntza?

    Ebaluazio sistemak

    null

    Nola ebaluatzen da ikaskuntza?

    Ebaluazio sistemak

    • Gelako banakako eta taldeko jarduera praktikoak: galde-sortak, ariketak eta problemak ebaztea, kasuen analisia.
    • Amaierako lana edo proiektua.
    • Ikasgelako asistentzia eta parte hartze aktiboaren erregistroa.
    • Praktikak neuroirudiko laborategian.

    Ezinbestekoa izango da gutxienez saioen % 80ra joatea.

    MASTER AMAIERAKO LANA

    ERAKUTSI ZER IKASI DUZUN

    Master amaierako lanean (6 ECTS), ikasleak bakarkako lan bat egiten du, ezagutza teoriko-praktikoak, sormena eta originaltasuna aplikatzeko balio duena eta aldez aurretik jasotako gaitasunak txertatzea eskatzen duena. Ikerlanaren gaia irakasleen klaustroak proposatutakoen artean hautatzen da.

    Master amaierako lanaren gaien adibide batzuk:

    • Narriadura kognitiboa eta emozionala gaixotasun neurologikoei eta/edo psikiatrikoei lotuta.
    • Errehabilitazio kognitiboaren eraginak.
    • Ebaluazio neuropsikologikoko tresnen balidazioa eta estandarizazioa.
    • Gaixotasun neurologikoak eta/edo psikiatrikoak dituzten gaixoen senideen bizi kalitatean duen eragina.
    • Zahartzearen neuropsikologia.
    • Haurtzaroko nahasmendu neuropsikologikoak.
    • Errehabilitazio kognitiboari lotutako garuneko aldaketak.
    • Urritasun neuropsikologikoen korrelatu neuroanatomikoak eta neurofuntzionalak.
    • Garuneko jarduera erregistratzeko tekniken bidezko ebaluazioa.
    • Neuroirudiko teknikak: erresonantzia magnetiko estrukturala eta funtzionala, DTL, PET, EEG, etab.
    null

    Egutegia

    2022ko irailetik 2023ko ekainera.

    EGUTEGIA

     

    null

    Ordutegia

    Asteazkenetan eta ostegunetan, 15:30etik 19:30era.

    Deustu

    Arau akademikoak

    null

    Deustu

    Arau akademikoak

    Hauek dira Deustuko Unibertsitateko graduondokoei dagozkien arau espezifiko guztietarako estekak:

    Graduondoko arau akademikoak

    Master ofizialak arautzeko prozedurari buruzko arau akademikoak

    Kredituen transferentzia