Nazioarteko Ekintza Humanitarioko Erasmus Mundus baterako masterraUnibertsitateko masterra

Cerrar explora esta secciónHamburguesa explora esta secciónMENUA / Masterrari buruz

Icono formularioLiburuxka eskatu

Markaturiko eremuak akatz bat dute edo ez dira behar bezala bete.

    Zergatik Ekintza Humanitarioko masterra?

    Masterra

    Ekintza humanitarioko master baten helburua edo interes nagusia da larrialdi humanitario konplexuei aurre egiteko berariaz diseinatutako goi-mailako hezkuntzako titulazioen premia gero eta handiagoari erantzutea.

    Zoritxarrez, krisi humanitarioak areagotu ez ezik, konplexutasun handiagokoak dira. Hondamendi naturalek eta gizakiak eragindakoek kaltetutako pertsonen eta populazioen kopurua gero eta handiagoa da, eta epe ertain eta luzean areagotu egingo dira, gaur egun munduan sortu diren joera eragina dela eta: klima-aldaketa, elikagaien krisia, finantza-krisia, muturreko pobrezia, urbanizazioa, ur-eskasia, energia-segurtasuna, migrazioa eta biztanleriaren hazkundea. Ondorioz, ekintza humanitarioaren erronka berriei aurre egiteko behar bezala kualifikatutako langileen eskaria gero eta handiagoa da, lidergoan jarduteko gaitasunarekin, gainbegiratze trebetasun frogatuekin, lehentasunak ezartzeko eta eragiketak planifikatzeko, krisi humanitarioei arrakastaz erantzun ahal izateko.

    Informazio gehiago

    null

    LEHENA

    Lankidetza kategorian El Mundoko rankingean

     

    null

    Kide izango zara

    NOHA sarean: Europako 12 unibertsitate eta munduko beste 14 dira

    null

    Eskaera egiteko epea

     Erasmus mundus bekak: azaroaren 1etik urtarrilaren 31ra

     

    null

    3000 baino gehiagoko sarea

    Lankidetzaren arloko graduondoko profesionalak

    • Tokia:

      Bilboko Campusa

    • Titulazioa:

      Nazioarteko Ekintza Humanitarioko Erasmus Mundus baterako Masterra

    • Iraupena/kredituak

      2 urte (4 seihileko) - 120 ECTS

    • Hizkuntza

      Espainieraz-Ingelesez

      Espainieraz-Ingelesez-Frantsesez

    • Plazak

      25

    • Irakaskuntza mota

      Presentziala Dedikazio osokoa

    • Sarrera prozesua:

      2022ko apirilaren 15era arte zabalik

    • Informazio gehigarria:

      Praktikak 30 ECTS

    • Fakultatea:

      Gizarte eta Giza Zientziak
    • Partekatu:

    Graduondoko 250 programarik onenen artean aukeratutako masterra, “El Mundo” egunkariaren arabera.

    Perfil del participante y orientación al alumnado

    PERFIL DEL ESTUDIANTE

    Dirigido a personas que trabajan o tienen la intención de trabajar en el ámbito de la acción humanitaria en diversos cargos de responsabilidad, en organizaciones e instituciones nacionales e internacionales, tanto en sede como en terreno.

    Perfil de ingreso

    Perfil de egreso

    Orientación al alumnado

    La dirección académica del Máster NOHA realiza la coordinación general del Máster así como el acompañamiento personalizado de cada alumno/a, para asegurar que la experiencia formativa del Máster en Acción Internacional Humanitaria se adapta a las características personales y proyección profesional de cada estudiante. Estas acciones de acompañamiento se concretan en acciones tutoriales periódicas, encuentros informales a petición del alumnado, orientación en el proceso de definición y búsqueda de supervisor/a del trabajo fin de Máster.

    Más información

    Nazioarteko Ekintza Humanitarioko Erasmus Mundus baterako MasterraIcono para el play del video

    NOHA Nazioarteko Ekintza Humanitarioko Erasmus Mundus baterako Masterra

    NOHA sareak eta Deustuko Unibertsitateak lankidetza hitzarmen ugari dituzte hainbat erakunderekin, ikasleek praktikak eta ikerketa egonaldiak egin ditzaten.

    Onarpenerako irizpideak eta eskakizunak

    Onarpenerako irizpideak

    Hautaketa eskaera NOHA sarearen web orriaren bidez egiten da online.Hautaketa eskaera NOHA sarearen web orriaren bidez egiten da online. Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA.Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA. Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA.Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA. Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA.Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA. Online inprimakiaOnline inprimakia b

    Hautaketa eskaera NOHA sarearen web orriaren bidez egiten da online.Hautaketa eskaera NOHA sarearen web orriaren bidez egiten da online. Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA.Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA. Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA.Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA. Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA.Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA. Online inprimakiaOnline inprimakia bete behar da.Online inprimakiaOnline inprimakia bete behar da. .. .. .. Hautaketa eskaera NOHA sarearen web orriaren bidez egiten da online.Hautaketa eskaera NOHA sarearen web orriaren bidez egiten da online. Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA.Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA. Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA.Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA. Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA.Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a travete behar da.Online inprimakiaOnline inprimakia bete behar da. .. .. .. Hautaketa eskaera NOHA sarearen web orriaren bidez egiten da online.Hautaketa eskaera NOHA sarearen web orriaren bidez egiten da online. Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA.Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA. Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA.Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA. Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA.Debe rellenarse el La solicitud de selección se realiza online a través de la página web de la red NOHA. Online inprimakiaOnline inprimakia bete behar da.Online inprimakiaOnline inprimakia bete behar da. .. .. .. 

    Hautaketa egindakoan, Deustuko Unibertsitatea jarriko da harremanetan ikasleekin onarpena formalizatu eta matrikula egiteko.Hautaketa egindakoan, Deustuko Unibertsitatea jarriko da harremanetan ikasleekin onarpena formalizatu eta matrikula egiteko. Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula.Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula. Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrículaés de la página web de la red NOHA. Online inprimakiaOnline inprimakia bete behar da.Online inprimakiaOnline inprimakia bete behar da. .. .. .. 

    Hautaketa egindakoan, Deustuko Unibertsitatea jarriko da harremanetan ikasleekin onarpena formalizatu eta matrikula egiteko.Hautaketa egindakoan, Deustuko Unibertsitatea jarriko da harremanetan ikasleekin onarpena formalizatu eta matrikula egiteko. Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula.Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula. Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula.Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula. Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula.Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula. Hautaketa egindakoan, Deustuko Unibertsitatea jarriko da harremanetan ikasleekin onarpena formalizatu eta matrikula egiteko.Hautaketa egindakoan, Deustuko Unibertsitatea jarriko da harremanetan ikasleekin onarpena formalizatu eta matrikula egiteko. Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula.Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula. Una vez seleccio.Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula. Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula.Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula. Hautaketa egindakoan, Deustuko Unibertsitatea jarriko da harremanetan ikasleekin onarpena formalizatu eta matrikula egiteko.Hautaketa egindakoan, Deustuko Unibertsitatea jarriko da harremanetan ikasleekin onarpena formalizatu eta matrikula egiteko. Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula.Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula. Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula.Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula. Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula.Una vez seleccionados, La Universidad de Deusto se pondrá en contacto con los alumnos para formalizar la admisión y matrícula. 

     

    Eskaera egiteko ohiko epeaEskaera egiteko ohiko epea NOHA sarearen bidez

    • 2022ko apirilaren 15era arte zabalik​
    • Jarri harremanetan Giza Eskubideen Institutuarekin: noha@deusto.es

     

    Eskaeran, hautagaiek aukeratuko dute zein unibertsitatetan hasi nahi duten masterreko lehenengo seihilekoa. Horrela, hautagaiak aukeratu duen unibertsitateak eskaera ebaluatuko du Europako zortzi unibertsitateen sareak adostutako hautaketa irizpideak erabilita.

    Ikusi informazioaIkusi informazioa

     

    null

    Bekak eta baldintza ekonomikoak

    null

    Bekak eta baldintza ekonomikoak

    NOHA Masterrak Europar Batasunaren laguntza jaso du 12 urtez. NOHA Masterra izan zen Erasmus Mundus programaren hasieran, 2004an, aukeratu zituzten lehenengo 19 master programetako bat.
    2017an, Europar Batasunak berretsi egin zuen NOHA Masterrari ematen zion babesa beste 4 urtetarako, masterraren 3 ediziotarako finantzazio bekak barne, lehenengoa 2018ko irailean hasita.

    Informazio gehiago

    Baldintza ekonomikoak

    Conjunto Erasmus Mundus en Acción Internacional Humanitaria

    Gestión de Calidad

    null

    gestión de calidad

    Ver información

    null

    Verificación, seguimiento y acreditación del título

     Ver información