Markaturiko eremuak akatz bat dute edo ez dira behar bezala bete.
Osatu zure gradua hauekin
Praktikak egiteko zentroko profesionalek eta Deustuko Unibertsitateko tutore batek modu pertsonalizatuan lagunduko dizute, Graduan zehar eskuratutako gaitasunak eta ezagutzak aplikatzea ahalbidetuko duen esperientzia praktikoa lortzeko.
Aukera izango duzu komunikazio planak egiteko, sare sozialak kudeatzeko, webguneak diseinatzeko, aldizkariak diseinatu eta maketatzeko, oharrak idazteko, prentsaurrekoen deialdiak planifikatzeko, albisteak, erreportajeak eta bideoak idatzi eta emateko, eta ikus-entzunezko materialaren edizioa eta ekoizpena prestatzeko.
Urtez urte, hitzarmen berriak sinatzen ditugu, nahitaez egin beharreko praktikak egiteko komunikazio zerbitzuetako enpresetan, publizitate eta diseinu agentzietan, komunikabideetan, bai eta antolakuntzako komunikazioaren hainbat alderdi lantzen dituzten sailak dituzten beste erakunde batzuekin ere.
1
Enpresa edo erakunde bateko profesionala, barne- eta kanpo-komunikazioko planak eta kanpainak planifikatu, antolatu, gauzatu eta kontrolatzen dituena.
2
Irudi eta komunikazio korporatiboaren kudeaketa estrategikoaren arduraduna (identitate bisuala, kultura korporatiboa, ospe korporatiboa).
3
Komunikazio-prozesuetako aholkularia (publizitatea, harreman publikoak, marka-irudia, nortasun korporatiboa...), erakunde publiko eta pribatuetan besteen kontura. Komunikabide, enpresa eta erakundeei komunikazio-zerbitzuak eskaintzen dizkien profesional independentea
4
Komunikazio-edukien sortzailea, batez ere ikus-entzunezkoak, hainbat formatutan (fikzioa, dokumentala, entretenimendua, etab.) eta hainbat euskarritan (zinema, bideoa, telebista, irratia, multimedia).
5
Kazetaritzako profesionala, edozein euskarri mediatikotan (prentsa, irratia, telebista, Internet), kazetaritzako edukiak sortzen dituena. Erredaktore, erreportari, aurkezle eta zuzendari izan daiteke.
6
Erakunde publiko edo pribatu bateko prentsa-bulego bateko profesionala, bertako informazio- edo komunikazio-lanak koordinatu eta/edo gauzatzen dituena.
7
Publizitate eta/edo harreman publikoetako agentzia bateko kontuen arduraduna. Publizitate- eta/edo harreman publikoetarako agentzia batean jardutea, sorkuntza-planak eta/edo baliabide-planak eginez.
Deusto Alumni elkarteak lan-merkatura sartzen laguntzen du, bai eta enpleguaren inguruko lege-orientazioa eta -aholkularitza ematen ere. Elkarte horretan, era berean, zure espiritu ekintzailea garatzen laguntzen dizugu eta, nahi baduzu, daukazun enpresa-proiektua gauzatzeko laguntza ere eskaintzen dizugu.
Osagarri moduan, urtero antolatzen dugu Enplegu Foroa, enpresekin harremanetan jartzeko, curriculuma entregatzeko, aurkezpen, mintegi eta tailerretara joateko eta baita hautatze-prozesuetan parte hartzeko ere.