Behin-behineko ordutegiak; aldatu egin daitezke.
LEHENENGO SEIHILEKOA
BIGARREN SEIHILEKOA
Markaturiko eremuak akatz bat dute edo ez dira behar bezala bete.
Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientziak
Plan berria (1109)
Irakasgaiak | Consulta guía | Seihilekoa | ECTS | Hizkuntza | Mota |
---|---|---|---|---|---|
Lehenengoa | 6 | es | B | ||
Lehenengoa | 6 | eu-es | B | ||
Lehenengoa | 6 | eu-es | B | ||
Jarduera fisikoaren eta kirolaren epistemologia eta historia | Lehenengoa | 6 | es | B | |
Lehenengoa | 6 | eu-es | B | ||
bigarrena | 6 | eu-es | B | ||
bigarrena | 6 | eu-es | B | ||
bigarrena | 6 | eu-es | B | ||
bigarrena | 6 | eu-es | O | ||
bigarrena | 6 | eu-SP+E-es | O |
Plan zaharra (1017)
Irakasgaiak | Consulta guía | Seihilekoa | ECTS | Hizkuntza | Mota |
---|---|---|---|---|---|
Lehenengoa | 6 | es | B | ||
Lehenengoa | 6 | eu-es | B | ||
Jarduera fisikoaren eta kirolaren epistemologia eta historia | Lehenengoa | 6 | es | B | |
Lehenengoa | 6 | eu-es | O | ||
Lehenengoa | 6 | eu-es | O | ||
bigarrena | 6 | eu-es | B | ||
bigarrena | 6 | eu-es | B | ||
bigarrena | 6 | eu-es | B | ||
bigarrena | 6 | eu-es | O | ||
bigarrena | 6 | es | O |
Irakasgaiak | Consulta guía | Seihilekoa | ECTS | Hizkuntza | Mota |
---|---|---|---|---|---|
Lehenengoa | 6 | eu-es | B | ||
Lehenengoa | 6 | es | O | ||
Ekialdea eta Mendebaldea eta haien erlijio tradizio nagusiak | Lehenengoa | 6 | eu-es | O | |
Lehenengoa | 6 | eu-es | O | ||
Lehenengoa | 6 | eu-es | B | ||
Lehenengoa | 6 | eu-es | O | ||
bigarrena | 6 | eu-es | B | ||
bigarrena | 6 | es | O | ||
Ekialdea eta Mendebaldea eta haien erlijio tradizio nagusiak | bigarrena | 6 | eu-es | O | |
bigarrena | 6 | en-es | O | ||
bigarrena | 6 | es | O | ||
bigarrena | 6 | en-eu-es | O | ||
bigarrena | 6 | es | O | ||
bigarrena | 6 | es | O | ||
Jarduera fisiko eta kiroletan ikertzeko metodologia eta estatistika | bigarrena | 6 | en-eu-es | B | |
bigarrena | 6 | eu-es | O | ||
bigarrena | 6 | eu-es | O | ||
bigarrena | 6 | es | O | ||
bigarrena | 6 | es | O |
Irakasgaiak | Consulta guía | Seihilekoa | ECTS | Hizkuntza | Mota |
---|---|---|---|---|---|
Lehenengoa | 6 | eu-es | O | ||
Lehenengoa | 6 | eu-es | O | ||
Lehenengoa | 6 | eu-es | O | ||
Lehenengoa | 6 | eu-es | O | ||
Lehenengoa | 6 | eu-es | O | ||
bigarrena | 6 | eu-es | O | ||
bigarrena | 6 | eu-es | O | ||
bigarrena | 6 | eu-es | O | ||
bigarrena | 6 | eu-es | O | ||
bigarrena | 6 | eu-es | O |
Irakasgaiak | Consulta guía | Seihilekoa | ECTS | Hizkuntza | Mota |
---|---|---|---|---|---|
Lehenengoa | 6 | eu-es | O | ||
Lehenengoa | 6 | en-eu-es | 3 | ||
Lehenengoa | 6 | es | P | ||
Lehenengoa | 6 | es | P | ||
Lehenengoa | 6 | es | P | ||
Lehenengoa | 12 | en-eu-es | E | ||
Lehenengoa | 6 | eu-es | P | ||
bigarrena | 6 | eu-es | O | ||
bigarrena | 6 | eu-es | P | ||
bigarrena | 6 | en | P | ||
bigarrena | 6 | en-eu-es | 3 | ||
bigarrena | 6 | eu-es | P | ||
Osasunerako jarduera fisikoa desgaitasunak dituzten pertsonentzat | bigarrena | 6 | es | P | |
bigarrena | 6 | es | P | ||
Osasunerako jarduera fisikoaren sustapena. Lesioen prebentzioa eta lehen laguntzak | bigarrena | 6 | eu-es | P | |
Osasunerako jarduera fisikoaren sustapena. Lesioen prebentzioa eta lehen laguntzak | bigarrena | 6 | eu-es | P |
01
Badakigu esperientziatik ikasten dugula, beraz, Deustun ikaslearen aurretiko ezagutzatik abiatzen gara.
02
Aldez aurreko eskemak planteatu ondoren, ezinbestekoa da horiek behatzea eta zalantzan jartzea.
03
Gure aurretiko ezagutza, ezaguera, jakintza gaiari buruzko teoria idatziarekin kontrastatzen dugu.
04
Ikaskuntzak, teoria hori ulertzeaz gain, praktikan jarri behar du. Horretarako, jarduerak, ariketak, praktikak, proiektuak eta/edo ikerketa-lanak egiten dira, eta ikasle bakoitzak hainbat gaitasun aplikatzen ditu.
05
Azkenik, ebaluazioan ikasitakoari buruzko gogoeta egiten da eta egindako lana baloratzen da.
Hirugarren mailan, ikasturte osoan edo erdian, eskakizun akademikoak betetzen dituzten ikasleek nazioarteko mugikortasuneko esperientzia bat izan dezakete. Horrela, beste kultura bat ezagutu eta barneratzeaz gain, egoera berrietara egokitzen ikasi eta hizkuntza gaitasunak garatuko dituzu.
Mugikortasun programen barruan, ERASMUS + (nazioarteko mugikortasuna) eta SICUE (estatu barruko mugikortasuna) programak azpimarra ditzakegu.
Mugikortasun programei eta baldintzei buruzko argibide gehiago
4. mailako bigarren seihilekoan, jendaurrean defendatuko duzu Gradu Amaierako Lana. Memoria edo ikerketa originala da (8 ECTS), eta modu pertsonalean egin beharko duzu, tutore batek gainbegiratuta, ikaskuntza bideratu eta errazteko.
Horrela, lau urteko prestakuntzan ikasitako guztia frogatu ahal izango duzu. Psikologia eta Hezkuntza Fakultateak zehaztuko ditu lanaren gaiak, Lehen Hezkuntzako graduaren izaera kontuan hartuta.
Hauek izan litezke adibide batzuk:
Garrantzizkoa da graduko ikasketen arauak ezagutzea eta kontsultatzea arlo hauetan: gehienezko deialdi kopurua, ikasten jarraitzeko baldintzak (urtean gutxienez gainditu behar duzun kreditu kopurua, mailaz igarotzea, gehienez zenbat urtetan amaitu ikasketak, etab.), kredituen aitorpena aplikatzeko arauak, bai eta arau akademiko orokorrak ere.
Deustuko ikasleen webean dituzu arau akademiko guztiak.