Markaturiko eremuak akatz bat dute edo ez dira behar bezala bete.
Enfermería Bilbao
Irakasgaiak | Consulta guía | Seihilekoa | ECTS | Hizkuntza | Mota |
---|---|---|---|---|---|
12 | es | E | |||
Lehenengoa | 12 | es | B | ||
Lehenengoa | 6 | es | B | ||
Lehenengoa | 6 | es | B | ||
bigarrena | 6 | es | O | ||
bigarrena | 12 | es | B | ||
bigarrena | 6 | es | O |
Irakasgaiak | Consulta guía | Seihilekoa | ECTS | Hizkuntza | Mota |
---|---|---|---|---|---|
20 | es | E | |||
Lehenengoa | 12 | es | B | ||
Lehenengoa | 6 | es | B | ||
bigarrena | 6 | es | O | ||
bigarrena | 6 | es | O | ||
bigarrena | 6 | es | B | ||
bigarrena | 4 | es | P | ||
bigarrena | 4 | es | P |
Enfermería Donostia
Irakasgaiak | Consulta guía | Seihilekoa | ECTS | Hizkuntza | Mota |
---|---|---|---|---|---|
12 | eu | E | |||
Lehenengoa | 12 | eu | B | ||
Lehenengoa | 6 | eu | B | ||
Lehenengoa | 6 | eu | B | ||
bigarrena | 6 | eu-es | O | ||
bigarrena | 12 | eu | B | ||
bigarrena | 6 | eu | O |
Irakasgaiak | Consulta guía | Seihilekoa | ECTS | Hizkuntza | Mota |
---|---|---|---|---|---|
20 | eu | E | |||
Lehenengoa | 12 | eu | B | ||
Lehenengoa | 6 | eu | B | ||
bigarrena | 6 | eu | O | ||
bigarrena | 6 | eu | O | ||
bigarrena | 6 | eu | B | ||
bigarrena | 4 | eu | P | ||
bigarrena | 4 | eu | P |
01
Badakigu esperientziatik ikasten dugula, beraz, Deustun ikaslearen aurretiko ezagutzatik abiatzen gara.
02
Aldez aurreko eskemak planteatu ondoren, ezinbestekoa da horiek behatzea eta zalantzan jartzea.
03
Gure aurretiko ezagutza, ezaguera, jakintza gaiari buruzko teoria idatziarekin kontrastatzen dugu.
04
Ikaskuntzak, teoria hori ulertzeaz gain, praktikan jarri behar du. Horretarako, jarduerak, ariketak, praktikak, proiektuak eta/edo ikerketa-lanak egiten dira, eta ikasle bakoitzak hainbat gaitasun aplikatzen ditu.
05
Azkenik, ebaluazioan ikasitakoari buruzko gogoeta egiten da eta egindako lana baloratzen da.
Tailerrak talde txikietan egiten dira eta ikasleek hainbat jarduera egiten dituzte zenbait diziplina klinikotako ezaupideak eta trebetasunak bateratzeko.
Helburua da prestakuntza ematea pazienteak testuinguru errealetan artatzeko.
Beste simulazio batzuen artean, oinarrizko bihotz-biriketako bizkortze prozedurak edo oinarrizko prozedura intenbentzionistak (zain-sarbidea, immobilizazioa) praktikatuko dituzu.
Hainbat jarduera egingo dituzu pazienteek bezala jokatzeko trebatuta dauden aktoreekin –irakasteko helburuz–. Aurretik irakasleekin adostutako koadro klinikoak erakutsiko dizkizute.
Gai zehatzetan sakontzeko, kasuak aztertzeko, kasuak ebazteko, arazoak konpontzeko edo gai teorikoak azaltzeko.
Talde txikietan, eduki teorikoarekin lotuta dauden hainbat prozedura egingo dituzu era praktikoan (saiakuntzak, neurketak, esperimentuak…), etab.), ikerketaren testuinguru zientifikoaren ikuspegitik.
Osasun zentroetan, ospitaleetan eta beste laguntza zentro batzuetan egingo dituzu praktikak. Lanbidean hasi aurreko praktikak dira, lanbiderako gaitasunak eta balioak garatzeko: komunikazio asistentzialeko gaitasunak, arrazoibide klinikoa, etab.
Gai baten inguruan eztabaidatu, iritziak edo esperientziak trukatu entzuleen aurrean. Metodologia hau interesgarria da, batez ere, gai bat hainbat ikuspegitatik aurkezteko eta gaiaren ikuspegi desberdinak eman ditzaketen adituak ditugunean gure artean.
Jarduera praktikoak eta eduki teorikoak bateratuko dituzu gelan.
Behin-behineko ordutegiak dira, aldatu egin daitezke
Behin-behineko ordutegiak dira, aldatu egin daitezke
*Behin-behineko ordutegiak dira, aldatu egin daitezke
*Behin behineko ordutegiak, aldaketak izan ditzakete.
Garrantzizkoa da graduko ikasketen arauak ezagutzea eta kontsultatzea arlo hauetan: gehienezko deialdi kopurua, ikasten jarraitzeko baldintzak (urtean gutxienez gainditu behar duzun kreditu kopurua, mailaz igarotzea, gehienez zenbat urtetan amaitu ikasketak, etab.), kredituen aitorpena aplikatzeko arauak, bai eta arau akademiko orokorrak ere.
Deustuko ikasleen webean dituzu arau akademiko guztiak.