Markaturiko eremuak akatz bat dute edo ez dira behar bezala bete.
Konbinatu EAZeko zure gradua Enpresa Adimen Digitaleko titulu propioarekin, eta mundu digital, global eta interkonektatu honetan proiektuak eta enpresak kudeatzeko beharrezkoak diren gaitasunak eta zuzendaritza trebetasunak eskuratuko dituzu.
48 ECTS gehigarri egingo dituzu, 4 ikasturtetan zehar banatuta, graduko ikasketen osagarri gisa.
Ekosistema digital berrietan barneratu ahal izango zara, e-commerce, mobile eta social media marketing, blockchain, machine learning eta abarren bidez.
Hainbat enpresa bisitatzeak eta ikasgelan profesionalak egoteak aukera emango dizu eraldaketa digitalean murgilduta dauden enpresen benetako kasuei aurre egiteko.
Online ospea kudeatzea, audientzia digitalak aztertzea, Customer Relationship Management (CRM), negozio digitala garatzea, etab. Enpresetako errealitate profesional berriei aurre egiteko prestatuko zara.
01
Enpresen eraldaketa digitala lideratzeko eta prozesuak eta negozio ereduen optimizazioa sustatzeko negozio estrategiak ezagutuko dituzu. Hori guztia teknologia digitalak erabiliz.
Irakasgaiak:
02
Tresna digitaletan eta, bereziki, marketin digitaleko estrategietan sakonduko duzu, bezeroarekin testuinguru digitalean elkarreraginean aritzeko. Era berean, NFTak edo kriptoaktiboak bezalako kontzeptuekin ohitu eta finantza sektorean iraultza digitala eragiten ari den eraldaketa ulertuko duzu.
Irakasgaiak:
03
Informazioa atzemateko, biltegiratzeko, ustiatzeko eta antolatzeko behar diren gaitasunak garatuko dituzu, eskura dauden datuak jakintza bihurtzeko eta, horrela, negozioaren diagnostikoan eta haren inguruan erabakiak hartzen lagungarri izateko.
Irakasgaiak:
Negozio-munduko iraultza digitalaren gakoak ulertu eta datuetan oinarritutako erabakiak hartzen ikasiko duzu.