Area
Facultad de Educación y Deporte
Email:
Jarraitu:
Artikuluak aldizkari zientifikoetan
Revisiting the Belmont Report's Ethical Principles in Internet-Mediated Research: Perspectives from Disciplinary Associations in the Social Sciences / Ethics and Information Technology
Fresno Anabo, Icy; Elexpuru Albizuri, Iciar; Villardón Gallego, Lourdes
ISBNAR: 1388-1957 / Bolumena: 21 / Aldizkari-zenbakia: 2 / Hasiera-orria: 137 / Amaiera-orria: 149 / Data: 2019
LinkedIn as a tool for Higher Education programme evaluation. RED. Revista de Educación a Distancia. Núm. 53. Artic. 8. 31-Marzo-2017 http://www.um.es/ead/red/fresno_elexpuru.pdf / RED. Revista de Educación a Distancia
Fresno Anabo, Icy; Elexpuru Albizuri, Iciar
ISBNAR: 1578-7680 / Bolumena: 8 / Aldizkari-zenbakia: 53 / Hasiera-orria: 1 / Amaiera-orria: 17 / Data: 2017
Anabo, I. F. (2016). [Book Review of Teacher Education for High Poverty Schools by J. Lampert and B. Burnett ] International Journal of Educational Psychology, 5(1), 336-338. DOI: 10.17583/ijep.2016.2280 / International Journal of Educational Psychology - IJEP
Fresno Anabo, Icy
ISBNAR: 2014-3591 / Bolumena: 1 / Aldizkari-zenbakia: 5 / Hasiera-orria: 336 / Amaiera-orria: 338 / Data: 2016
Liburuen kapituluak
International Students' Well-being Achievements Through the Lens of The Capability Approach: A Case Study / Quality of Life: An Interdisciplinary Perspective
ISBNCO: 9781003009139 / Hasiera-orria: 61 / Amaiera-orria: 78 / Data: 2021
Principio I: Retos para alcanzar una educación. formación y aprendizaje permanente inclusiva y para todas las personas en Europa / El Pilar Europeo de Derechos Sociales: Contribución al empleo y al mercado de trabajo europeo
Caro Gonzalez, Antonia; Fresno Anabo, Icy
ISBNCO: 9788491527916 / Hasiera-orria: 47 / Amaiera-orria: 68 / Data: 2018
Anabo, I.F. y Elexpuru, I. (2017). LinkedIn as a tool for Higher Education programme evaluation
Elexpuru Albizuri, Iciar; FRESNO ANABO, ICY
Biltzarraren izena: Anabo, I.F. y Elexpuru, I. (2017). LinkedIn as a tool for Higher Education programme evaluation / Herrialdea: España / Web: http://amieedu.org/cimie/ / Argitalpenaren izena: Anabo, I.F. y Elexpuru, I. (2017). LinkedIn as a tool for Higher Education programme evaluation / Hasiera-data: 2017/06/29 / Amaiera-data: 2017/06/30
POLICIES AND PRACTICES BASED ON SCIENTIFIC RESEARCH FOR REDUCING UNDERACHIEVEMENT AND EARLY SCHOOL LEAVING IN EUROPE
García Carrión, Rocío; Emaldi Cirion, Aitziber; Fernandez Villardon, Aitana; Fresno Anabo, Icy; García Cid, Alba; Guenaga Gomez, Maria Luz; Gutiérrez Fernández, Nerea; Villardón Gallego, Lourdes
Laburpena: Comisión Europea / Hasiera-data: 2022/11/01 / Amaiera-data: 2025/10/31
WERA Secretar
García Carrión, Rocío; Fresno Anabo, Icy; Kuntamarat, Gunjana
Laburpena: World Education Research Association / Hasiera-data: 2022/07/01 / Amaiera-data: 2026/06/30
Innovating goverNment and ciTizen co-dEliveRy for the digitaL sINgle marKet
Lopez De Ipiña Gonzalez De Artaza, Diego; Badiola Martínez, Julen; Carballedo Morillo, Roberto; Casado Mansilla, Diego; De La Cruz Ayuso, Cristina; De Miranda Leschko, Geana; Fresno Anabo, Icy; Kalocsay, Noémi; Ortiz De Guinea Lopez De Arana, Ana; Porto Gomez, Igone; Sanchez Corcuera, Ruben; San Salvador Del Valle Doistua, Roberto; Silva Palacios, Daniel Andres
Laburpena: Comisión Europea / Hasiera-data: 2021/01/01 / Amaiera-data: 2023/12/31
Deusto Research Strategy 2019-2020: Preparing to transform our world together
Caro Gonzalez, Antonia; Fernandez Tobio, Silvia; Ferreira-Lopes Silva, Luana; Fresno Anabo, Icy; Kalocsay, Noémi; Larrea Melchor, Joseba; Vargas Viedma, Virginia; Zabala Armendariz, Garbiñe
Laburpena: Ministerio de Ciencia e Innovación / Hasiera-data: 2019/01/01 / Amaiera-data: 2021/12/31