Ingeniaritza FakultateaDeusto Learning Lab

Logo ingenieria

Menua Cerrar explora esta sección Hamburguesa explora esta sección

Ingeniaritza Fakultatea

Deusto LearningLab

DeustoLearningLab-ek STEM gaiei (Science, Technology, Engineering, Mathematics) lotuta dauden irakaskuntza-ikaskuntzako gaitasun orokorrak eta berariazkoak ikertzen eta berritzen dihardu, jokoan oinarritutako ikaskuntzan, urrutiko esperimentazioan eta ikaskuntzaren analitikan oinarrituta. Azken hori taldeak garatzen dituen garapen guztiei eragiten dien zehar-lerro bat da. Helburua hau da: gazteek zelan garatzen duten pentsamendu konputazionala (Kodetu.org eta Make World proiektuak), gaitasun orokorren ebaluazioa (SCALA) eta fisikako (AAAS) eta elektrizitateko (AutoGame) berariazkoak aztertzea. Learning Analytics-en aplikazio ugarien artean, DeustoTech Learning-ek datuen analisia hartzen du ardatz ebaluazio formatiborako, irakasleari euskarria emateko eta ikasleari ikaskuntzaren inguruko feedbacka emateko.

Kontaktua

Deusto LearningLab

Ikerketa taldea, hezkuntza berrikuntzan, robotikan eta STEAM hezkuntzan, game-based learning eta learning analytics arloan aritzen dena.

Bikaintasuna ikerketanEkintza arloak

Zer egiten dugu?

Ingeniariak, pedagogoak eta psikologoak gara, eta ikerketa taldeekin, hezkuntza erakundeekin eta enpresekin elkarlanean aritzen gara gure jarduera indartzeko eta ikerketan bikaintasuna lortzeko.

STEAM Hezkuntza

Teknologia eta baliabide berritzaileak erabiltzen ditugu STEAMeko gazteen interesa handitzeko, batez ere pentsamendu konputazionaleko trebetasunak.

Jokoan oinarritutako ikaskuntza

Haurrek ingurune formal eta informaletan jolasten ikasten dute. STEAMekin lotutako kontzeptuak ikasteko baliabide eta tresna ludikoak garatzen ditugu.

Urrutiko esperimentazioa

Esperimentazioa funtsezkoa da ezagutzak eta trebetasunak sendotzeko. Esperimentu erremotoak garatzen ditugu, erabiltzaileek web interfaze baten bidez benetako esperimentu bat kudeatzeko aukera izan dezaten, hainbat gailu erabiliz.

Ikaskuntzaren azterketa

Hezkuntza teknologiak bildutako datuen erabilerak ikaskuntza prozesuari buruzko informazio baliotsua ematen du.

Gure proiektuak

Serious games garatzen dugu, eskoletarako eta industriarako urrutiko laborategiak, testuinguru mugikorra eta ikaskuntza inklusiboa kontuan hartzen ditugu, ikaskuntzaren analitika aplikatzen dugu ikasleen ikaskuntzari eta ezagutzen ebaluazioari buruzko ebidentziak lortzeko.

Deusto LearningLab

Gehiago jakiteko

Mugarriak

Inspira STEAM

null

Mugarriak

Inspira STEAM

Inspira STEAM proiektu aitzindaria da bokazio zientifiko eta teknologikoak nesken artean sustatzeko. Emakume profesionalek eskaintzen dituzte, ikerketaren, zientziaren eta teknologiaren mundukoek.

Ikusi mugarriak