Hezkuntza eta Kirol Fakultateak emozioen kudeaketari buruzko tailerra aurkeztu du, Rafael Bisquerra katedradun eta Hezkuntza Emozionalaren eta Ongizatearen Nazioarteko Sareko lehendakariarekin lankidetzan

Jornada Aprendizaje basado en proyectos

2022ko martxoak 23

Donostiako Campusa

Deustuko Unibertsitateko Hezkuntza eta Kirol Fakultateak kudeaketa emozionalari buruzko tailerra aurkeztu zuen martxoaren 23an, Donostiako campusean, “Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza" izeneko ereduaren esparruan. Rafael Bisquerra RIEEB Emozio eta Ongizate Hezkuntzaren Nazioarteko Sareko katedradun eta lehendakariak diseinatu zuen, eta Patricia Espinosa eta Jessica Paños irakasleek aurkeztutako Deustuko Unibertsitateko Irakaskuntza Berriztatzeko Proiektuen XIII. Deialdiaren barruan dago. Jardunaldia Lehen Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako + Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako ikasleei zuzenduta dago, eta Isabel Ariceta Hezkuntza eta Kirol Fakultateko dekanoak ere parte hartu zuen. Talde lanaren ondorioz sortzen diren alderdi emozionalak sakonki ezagutzeko balio izan zuen, izan ere behar bezala ezagutzen eta kudeatzen jakin beharrezkoa da.

2020-2021 ikasturtean, Hezkuntza eta Kirol Fakultateak "Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza" ereduaren aldeko apustua egin zuen, diziplina artekoa, Lehen Hezkuntzako ikasle berriei zuzendua. Eredu horretan, informazioa bilatuz eta emozioen kudeaketa egokiaren bidez erantzunak aurkitzen saiatuz konpondu beharreko galdera edo erronka bat planteatzen da. Tailerrean honako alderdi hauek landu dituzte: emozioen garrantzia eta beharra, hezkuntza emozionala praktikan, kontzientzia emozionala, hiztegi emozionala, ideia argiak eta desberdinak: beldurra eta antsietatea, erregulazio emozionala, REMIND praktika (erlaxazioa, arnasketa, meditazioa, mindfulness) eta gaitasun emozionalen hezkuntza.