Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

HSK, YCT

YCT, HSK - HSKK Bilbao

YCTren egitura eta mailak

YCT azterketa 新中小学汉语考试 (xīn zhōngxiǎoxué hànyǔ kǎoshì)

Txinerako azterketa gazteentzat

YCT azterketa Hanbanek martxan jarri zuen, lehen eta bigarren hezkuntzako ikasleak adoretzeko, txinera ama hizkuntza ez izanik, hizkuntza ikasi eta gaitasunak hobetzeko.
Proba estandarizatua da, txinera eguneroko bizitzan eta eskolan atzerriko ikasle gazteen trebetasunak ebaluatzeko.
Idatzizko azterketa bat eta ahozko beste bat ditu, independenteak bata bestearengandik.

examenes
Azterketa idatzia Ahozko azterketa
 YCT 1. Maila  
YCT tarteko maila
YCT 2. Maila
YCT 3. Maila
YCT Tarteko maila
YCT 4. Maila

 
YCT azterketaren egitura eta mailak

YCT idatzia Hiztegia Egitura Iraupena Puntuazioa
1. Maila 80 hitz Ahozko eta idatzizko ulermena                                         35 min. 200
2. Maila 150 hitz Ahozko eta idatzizko ulermena 50 min. 200
3. Maila 300 hitz Ahozko eta idatzizko ulermena 60 min. 200
4. Maila 600 hitz Ahozko eta idatzizko ulermena eta adierazpena 85 min. 200

* Gaitzat hartzeko, azterketaren % 60 gutxienez gaindituta eduki behar da. 
 

pruebas
YCT
Idatzia
HSK mailekiko parekotasuna Txinerako gaitasun estandarra atzerritarrentzat Hizkuntzen Erreferentzia Markoa
1. Maila      
2. Maila
HSK 1. Maila

1. Gradua

A1
3. Maila
HSK 2. Maila

2. Gradua

A2
4. Maila HSK 3. Maila

3. Gradua

B1

  

YCT ahozko azterketaren egitura eta mailak

YCT
ahozkoa
Egitura Iraupena Puntuazioa*
Oinarrizko maila Entzuten duena errepikatzen du 15 min.


25 min. guztira



100
Entzuten duenari erantzuten dio 5 min.
Irudiak deskribatzen ditu 5 min.
Tarteko maila Entzuten duena errepikatzen du 10 min.

14 min. guztira


100
Entzuten duenari erantzuten dio 2 min.
Bi galderari erantzun 2 min.

Argitu zalantzak
944 139 212/943 326 181

Markaturiko eremuak akatz bat dute edo ez dira behar bezala bete.