Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

JUAN JOSE GIBAJA MARTINS

img

JUAN JOSE GIBAJA MARTINS

Área
Deusto Business School
Departamento
Finantzak eta Ekonomia
Posta elektronikoa
Jarraitu
Linkedin

Artikuluak aldizkari zientifikoetan

Mujeres deportistas: poca visibilidad y mucho estereotipo. Sportswomen: low visibility and largely stereotyped. Mulehres esportistas: baixa visibilidade e muito estereótipo / Cuadernos de Psicología del Deporte

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 1578-8423 /Bolumena: 3 /Aldizkari-zenbakia: 21 /Hasiera-orria: 269 /Amaiera-orria: 283 /Eguna: 2021

Adoption of digital technologies and backshoring decisions: is there a link? / Operations Management Research

Kamp, Bartholomeus Petrus; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 1936-9735 /Eguna: 2021

How do students develop computational thinking? Assessing early programmers in a maze-based online game / Computer Science Education

Guenaga Gomez, Maria Luz; Eguíluz Morán, Andoni; Garaizar Sagarminaga, Pablo; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0899-3408 /Eguna: 2021

Un modelo predictivo del comportamiento de la práctica deportiva entre la generación MillennialA predictive model of sports practice behavior among the Millennial generation / Retos. Nuevas tendencias en Educación Fisica, Deporte y Recreación

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 1579-1726 /Aldizkari-zenbakia: 39 /Hasiera-orria: 129 /Amaiera-orria: 136 /Eguna: 2021

Un estudio sobre hábitos de consumo de información en la era digital / Anàlisi. Quaderns de Comunicació I Cultura

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0211-2175 /Aldizkari-zenbakia: Número Extraordinario /Hasiera-orria: 31 /Amaiera-orria: 46 /Eguna: 2020

Revisiting integrated marketing communication (IMC): a scale to assess IMC in higher education (HE) / Journal of Marketing for Higher Education

Gordon Isasi, Janire; Narvaiza Cantin, Lorea; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0884-1241 /Eguna: 2020

Reflective and Impulsive Predictors of Unhealthy Snack Impulse Buying / Review of Marketing Science

Moayery, Meysam; Narvaiza Cantin, Lorea; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 2194-5985 /Eguna: 2019

Un estudio de la actitud ciudadana hacia la presencia de la política en los programas de infoentretenimiento / adComunica

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Berasategi Zeberio, Miren; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNAR: 2174-0992 /Aldizkari-zenbakia: 16 /Hasiera-orria: 135 /Amaiera-orria: 155 /Eguna: 2018

Incidencia de la carrera Behobia-San Sebastián en el fomento de estilo de vida saludable [Impact of the Behobia-San Sebastián Race on Promoting Healthy Lifestyles] / Apunts. Educación Física y Deportes

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 1577-4015 /Aldizkari-zenbakia: 131 /Hasiera-orria: 34 /Amaiera-orria: 48 /Eguna: 2018

Opinión de la población guipuzcoana sobre la figura de las mujeres políticas / Anàlisi. Quaderns de Comunicaciò i Cultura

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNAR: 0211-2175 /Aldizkari-zenbakia: 56 /Hasiera-orria: 49 /Amaiera-orria: 70 /Eguna: 2017

Who is at the cutting-edge of market trends? Development of a scale for identifying 'Lead-users' / Cuadernos de Economía

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 0210-0266 /Bolumena: 38 /Aldizkari-zenbakia: 107 /Hasiera-orria: 107 /Amaiera-orria: 122 /Eguna: 2015

Who is at the cutting-edge of market trends? Development of a scale for identifying Lead Users /

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

Eguna: 2015

Evaluación de la fragmentación en los Sistemas Regionales de Innovación: Una tipología para el caso de España / Investigaciones Regionales

Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 1695-7253 /Aldizkari-zenbakia: 28 /Hasiera-orria: 7 /Amaiera-orria: 36 /Eguna: 2014

Regional benchmarking in the smart specialisation process: Identification of reference regions based on structural similarity / S3 Working Paper Series

Navarro Arancegui, Mikel Endika; Gibaja Martins, Juan Jose; Franco Rodriguez, Susana; Murciego Alonso, Asier; Gianelle, C.; Hegyi, F.B.; Kleibrink, A.

Aldizkari-zenbakia: 03/2014 /Eguna: 2014

User innovation in Gipuzkoa. A descriptive approach / Cuadernos de Administracion

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0120-3592 /Bolumena: 26 /Aldizkari-zenbakia: 46 /Hasiera-orria: 61 /Amaiera-orria: 82 /Eguna: 2013

Metodología de benchmarking territorial: la necesidad de identificación de las regiones de referencia / Información Comercial Española. Revista de Economía

Navarro Arancegui, Mikel Endika; Franco Rodriguez, Susana; Murciego Alonso, Asier; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0019-977X /Aldizkari-zenbakia: 869 /Hasiera-orria: 115 /Amaiera-orria: 132 /Eguna: 2012

Credibilidad de las fuentes de información sobre responsabilidad social corporativa / Revista de Responsabilidad Social de la Empresa

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 1888-9638 /Bolumena: 4 /Aldizkari-zenbakia: 1 /Hasiera-orria: 59 /Amaiera-orria: 78 /Eguna: 2012

Las tipologías en los sistemas regionales de innovación. El caso de España / Ekonomiaz: Revista vasca de economía

Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0213-3865 /Bolumena: I 09 /Aldizkari-zenbakia: 70 /Hasiera-orria: 240 /Amaiera-orria: 282 /Eguna: 2010

Patterns of innovation in EU-25 regions: a typology and policy recommendations / Environment and Planning C: Government and Policy

Navarro Arancegui, Mikel Endika; Gibaja Martins, Juan Jose; Bilbao-Osorio, Bañat; Aguado Muñoz, Ricardo

ISBNAR: 0263-774X /Bolumena: 27 /Hasiera-orria: 815 /Amaiera-orria: 840 /Eguna: 2009

Un estudio sobre el endeudamiento del consumidor: el caso de los hogares vascos. / Estudios de Economía Aplicada

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 1133-3197 /Bolumena: 27 /Aldizkari-zenbakia: 2 /Hasiera-orria: 1 /Amaiera-orria: 38 /Eguna: 2009

Un estudio sobre el perfil de hogares endeudados y sobreendeudados: el caso de los hogares vascos. / Documentos de trabajo. FUNCAS

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

Aldizkari-zenbakia: Documento 458 /Hasiera-orria: 1 /Amaiera-orria: 40 /Eguna: 2009

Patterns of innovation in the EU-25 regions: a typology and policy recommendations / Working paper del Instituto Vasco de Competitividad

Navarro Arancegui, Mikel Endika; Gibaja Martins, Juan Jose; Bilbao-Osorio, Bañat; Aguado Muñoz, Ricardo

Aldizkari-zenbakia: WPS2008-04 /Hasiera-orria: 1 /Amaiera-orria: 36 /Eguna: 2008

La actitud hacia la publicidad (1999-2004) / Estudios Empresariales

Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0425-3698 /Aldizkari-zenbakia: 121 /Hasiera-orria: 80 /Amaiera-orria: 90 /Eguna: 2006

Un estudio comparativo en el tiempo de la actitud hacia la publicidad / Mundaiz

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0213-3040 /Aldizkari-zenbakia: 68 /Hasiera-orria: 9 /Amaiera-orria: 31 /Eguna: 2004

A study of the effect of cause-related marketing on the attitude towards the brand: the case of Pepsi in Spain / Journal of Nonprofit and Public Sector Marketing

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 1049-5142 /Aldizkari-zenbakia: 11 /Hasiera-orria: 111 /Amaiera-orria: 136 /Eguna: 2003

Euskera y publicidad. Un estudio sobre la validez de la Teoría de la Acomodación / Mundaiz

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0213-3040 /Aldizkari-zenbakia: 63 /Hasiera-orria: 105 /Amaiera-orria: 133 /Eguna: 2002

La respuesta a una demanda social. Marketing social corporativo / Estudios Empresariales

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0425-3698 /Aldizkari-zenbakia: 105 /Hasiera-orria: 26 /Amaiera-orria: 32 /Eguna: 2001

Artikuluak online euskarrian

Typologies of innovation based on statistical analysis for European and Spanish Regions

Gibaja Martins, Juan Jose; Navarro Arancegui, Mikel Endika

URL: http://www.urv.cat/media/upload//arxius/Catedra_Innovacio/working_paper_navarro_and_gibaja.pdf /Eguna: 2009

Liburuak

Indicadores y análisis de competitividad local en el País Vasco

Navarro Arancegui, Mikel Endika; Larrea Aranguren, Miren; Mujika Alberdi, Alazne; Aranguren Querejeta, Maria Jose; Gibaja Martins, Juan Jose; Olarte Marín, Francisco José

ISBNLM: 978-84-457-2642-6 /Eguna: 2007

Global Entrepreneurship Monitor, GEM. Comunidad Autónoma del País Vasco. Informe ejecutivo 2005

Peña Legazcue, Joseba Iñaki; Arando, Saioa; Aranguren Querejeta, Maria Jose; Gibaja Martins, Juan Jose; Irastorza, Nahikari; Navarro Arancegui, Mikel Endika; Olarte, Francisco Jose; Rodriguez, Arturo; Saiz, Maria

ISBNLM: 84-8419-025-0 /Eguna: 2006

Regional Entrepreneurship Monitor. CAPV Informe Ejecutivo 2004

Peña Legazcue, Joseba Iñaki; Aranguren Querejeta, Maria Jose; Gibaja Martins, Juan Jose; Arando, Saioa; Navarro Arancegui, Mikel Endika; Olarte, F.J.; Rodríguez, Arturo; Saiz, María

ISBNLM: 84-8419-005-6 /Eguna: 2005

Distribuciones muestrales de probabilidad en el muestreo aleatorio simple

Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNLM: 84-89062-06-4 /Eguna: 1996

Tablas de contingencia y pruebas de bondad de ajuste

Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNLM: 84-89062-07-2 /Eguna: 1996

Estimación de parámetros en el muestreo aleatorio simple

Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNLM: 84-89062-08-0 /Eguna: 1996

Liburuen kapituluak

Las plataformas virtuales de running, nuevas modalidades de participación y nuevos participantes / LA SOCIEDAD POST-COVID: Una mirada multidisciplinar

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-7074-935-3 /Hasiera-orria: 202 /Amaiera-orria: 220 /Eguna: 2022

The Behobia: San Sebastian Race?Promoting Sport, Health and the Qualityof Community Life / Applied SocialMarketingand QualityofLifeCase Studies froman InternationalPerspective

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-3-030-83285-8 /Hasiera-orria: 189 /Amaiera-orria: 204 /Eguna: 2022

The Behobia/San Sebastián Race: Running Past the Boundaries of Sport / Social Innovation and Entrepreneurship in the Fourth Sector

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-3-030-75714-4 /Hasiera-orria: 123 /Amaiera-orria: 145 /Eguna: 2021

The international manager: innovation as a competitive advantage / Managerial Competencies for Multinational Businesses

Jareño Goikoetxea, Angel; Gibaja Martins, Juan Jose; Arizkuren Eleta, Amaia

ISBNCO: 9781522557814 /Hasiera-orria: 257 /Amaiera-orria: 274 /Eguna: 2018

Un estudio descriptivo sobre la incidencia de carreras de fondo en la adopción y fomento de estilos de vida saludable desde la perspectiva de género y edad / Representaciones artísticas y sociales del envejecimiento

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-9148-614-5 /Hasiera-orria: 219 /Amaiera-orria: 240 /Eguna: 2018

Innovation Gaps: A Typology for Spain / Innovation Drivers and Regional Innovation Strategies

Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 9781138945326 /Hasiera-orria: 45 /Amaiera-orria: 65 /Eguna: 2016

El boicot a productos y marcas como expresión del consumo político. Una aproximación a la realidad europea.José Luis Vázquez, Óscar Licandro y Ana Lanero (eds.) / Perspectivas en el estudio de la Responsabilidad Social Corporativa. Aplicaciones prácticas en Uruguay y España

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-9974-8491-1-2 /Hasiera-orria: 165 /Amaiera-orria: 184 /Eguna: 2014

Actuación del consumidor ante la Irresponsabilidad Social Corporativa / Marketing y Sociedad: aplicaciones sectoriales del marketing no lucrativo

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-338-5546- /Hasiera-orria: 25 /Amaiera-orria: 49 /Eguna: 2013

Los datasexuales: una nueva tribu urbana / Casos de comportamiento del consumidor. Reflexionespara la dirección de marketing

Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-84-7356-956-9 /Hasiera-orria: 220 /Amaiera-orria: 227 /Eguna: 2013

Con los biberones no se juega / Casos de comportamiento del consumidor. Reflexiones para la dirección de marketing

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 978-84-7356-956-9 /Hasiera-orria: 316 /Amaiera-orria: 359 /Eguna: 2013

Territorial benchmarking methodology: the need to identify reference regions / Innovation, Global Change and Territorial Resilience

Gibaja Martins, Juan Jose

Hasiera-orria: 99 /Amaiera-orria: 132 /Eguna: 2013

Opinión de la juventud universitaria guipuzcoana sobre la figura de la "mujer política" / Representaciones de las mujeres políticas en prensa

Gibaja Martins, Juan Jose

Hasiera-orria: 143 /Amaiera-orria: 176 /Eguna: 2013

Opinión de la juventud universitaria guipuzcoana sobre la figura de la «mujer política» / Representaciones de las mujeres políticas en la prensa

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-9830-358-2 /Hasiera-orria: 143 /Amaiera-orria: 176 /Eguna: 2012

¿Cuánto le importan al consumidor la responsabilidad y la irresponsabilidad social corporativas? / Responsabilidad Social Empresarial. El camino para la organización innovadora, competitiva y sostenible

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-980-244-722-0 /Hasiera-orria: 101 /Amaiera-orria: 122 /Eguna: 2012

Territorial Benchmarking Methodology: The Need toIdentify Reference Regions / Innovation, Global Change And Territorial Resilience

Navarro Arancegui, Mikel Endika; Gibaja Martins, Juan Jose; Franco, Silvia; Murciego Alonso, Asier

ISBNCO: 10: 0857935747 /Hasiera-orria: 99 /Amaiera-orria: 136 /Eguna: 2012

Typologies of Innovation Based on Statistical Analysis for European and Spanish Regions / Interactive Learning for innovation

Gibaja Martins, Juan Jose

Hasiera-orria: 234 /Amaiera-orria: 274 /Eguna: 2012

Metodología de Benchmarking Territorial: Necesidad de identificación de las regiones de referencia / Territorios innovadores y competitivos

Gibaja Martins, Juan Jose

Hasiera-orria: 343 /Amaiera-orria: 374 /Eguna: 2011

El análisis de bechmarking y la identificación deregiones de referencia: aplicación al País Vasco / Indicadores de innovacióny benchmarking: Reflexión y propuesta para el País Vasco

Franco Rodriguez, Susana; Navarro Arancegui, Mikel Endika; Gibaja Martins, Juan Jose

Hasiera-orria: 298 /Amaiera-orria: 371 /Eguna: 2011

Activismo y participación ciudadana a favor del comportamiento empresarial socialmente responsables. El caso de Gipuzkoa / Gestión socialmente responsable

Mujika Alberdi, Alazne; García Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-9830-293-6 /Hasiera-orria: 259 /Amaiera-orria: 339 /Eguna: 2011

Activismo y participación ciudadana a favor del comportamiento empresarial socialmente responsable / Gestión socialmente responsable

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 978-84-9830-293-6 /Hasiera-orria: 259 /Amaiera-orria: 339 /Eguna: 2011

Tipologías de innovación basadas en análisis estadísticos para las regiones europeas y españolas / Innovación y aprendizaje: lecciones para el diseño de políticas

Navarro Arancegui, Mikel Endika; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-693-3526-0 /Hasiera-orria: 158 /Amaiera-orria: 205 /Eguna: 2010

Relación entre responsabilidad social y competitividad / Responsabilidad Social Empresarial. Competitividad y casos de buenas prácticas en PYMEs

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 978-84-9830-197-7 /Hasiera-orria: 21 /Amaiera-orria: 54 /Eguna: 2009

Papelería Tamayo. El marketing social y humanista en el comercio / Responsabilidad Social Empresarial. Competitividad y casos de buenas prácticas en pymes

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 978-84-9830-197-7 /Hasiera-orria: 237 /Amaiera-orria: 260 /Eguna: 2009

Opinión del consumidor guipuzcoano sobre la Responsabilidad Social Corporativa / Empresa y Responsabilidad Social en Gipuzkoa

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-9830-121-2 /Hasiera-orria: 137 /Amaiera-orria: 172 /Eguna: 2007

Las bebidas energéticas / Comportamiento de compra del consumidor. 29 casos reales

Gibaja Martins, Juan Jose

Hasiera-orria: 349 /Amaiera-orria: 371 /Eguna: 2006

Obesidad y comida rápida / Comportamiento de compra del consumidor. 29 casos reales

Gibaja Martins, Juan Jose

Eguna: 2006

Las bebidas energéticas / Comportamientos de compra del consumidor. 29 casos reales

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-7356-443-X /Hasiera-orria: 349 /Amaiera-orria: 360 /Eguna: 2006

Cuestión de kilos... y de salud / Comportamiento de compra del consumidor. 29 casos reales

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-7356-443-X /Hasiera-orria: 361 /Amaiera-orria: 371 /Eguna: 2006

Moralidad, inmoralidad y amoralidad / Preguntas éticas en cuestiones disputadas hoy

Gibaja Martins, Juan Jose

Eguna: 2006

Marketing con causa. ¿Oportunismo o buenas intenciones? / Preguntas éticas en cuestiones disputadas hoy

Gibaja Martins, Juan Jose

Hasiera-orria: 201 /Amaiera-orria: 208 /Eguna: 2006

Moralidad, inmoralidad y amoralidad del marketing / Preguntas éticas en cuestiones disputadas hoy

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-9830-013-4 /Hasiera-orria: 209 /Amaiera-orria: 213 /Eguna: 2005

Regional Entrepreneurship Monitor / Comunidad Autónoma del País Vasco 2004

Peña Legazcue, Joseba Iñaki; Arondo, S.; Gibaja Martins, Juan Jose; Irastorza Arandia, Nahikari; Navarro Arancegui, Mikel; Olarte Marin, Francisco José

ISBNCO: 84-8419-005-6 /Eguna: 2005

A study on the effect of cause-related marketing on the attitude towards the brand: the case of Pepsi in Spain / Nonprofit and Business Sector Collaboration: Cause-Related Marketing, Sponsorships, and Other corporate-Nonprofit Dealings

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 0-7890-1992-2 /Hasiera-orria: 111 /Amaiera-orria: 135 /Eguna: 2003

Adelgazar no siempre es inocuo / Experiencias y casos de comportamiento del consumidor

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-7356-265-8 /Hasiera-orria: 329 /Amaiera-orria: 341 /Eguna: 2001

Los cigarrillos Fortuna y la campaña For 0'7 / Experiencias y casos de comportamiento del consumidor

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-7356-265-8 /Hasiera-orria: 315 /Amaiera-orria: 328 /Eguna: 2001

Zuzendutako tesiak

Revisiting integrated marketing communication (IMC): assessment of IMC and performance in higher education (HE)

GORDON ISASI, JANIRE

Eguna: 2020

La competencia numérica en los estudios de periodismo

Eguna: 2020

REFLECTIVE AND IMPULSIVE PREDICTORS OF IMPULSE BUYING: A MULTIDISCIPLINARY APPROACH

MOAYERY, Meysam

Eguna: 2019

FACTORES QUE FAVORECEN EL COMPORTAMIENTO INNOVADOR DE LOS TRABAJADORES

JAREÑO GOIKOETXEA, ANGEL

Eguna: 2017

Public policy actors, processes, decisions and evaluation: The case of FLOSS in Spain (2003-2013)

Eguna: 2016

Política clúster en Uruguay 2005-2013: ciclo reflexivo, factores críticos y fallos de intervención

Cetrulo, Fernando

Eguna: 2015

La eficacia del sistema regional de innovación

Alberdi, Xabier

Eguna: 2014

Elaboración de una propuesta de medición de la eficiencia técnica global de las entidades financieras en dos etapas a través del método DEA

Eguna: 2013

IDOIA LABURU LEGARRETA: ANÁLISIS DE LA RED DE SUCURSALES DE UNA ENTIDAD FINANCIERA MEDIANTE ANÁLISIS ENVOLVENTE DE DATOS

Eguna: 2009

Un estudio de la eficiencia técnica en la red de oficinas de la banca universal venezolana a través del método DEA en los años 2003 y 2004

Eguna: 2008

La integración de la gestión de prevención de riesgos laborales en la gestión de la empresa

Eguna: 2008

Un estudio sobre la actitud de las mujeres guipuzcoanas hacia la práctica deportiva en el marco de la estrategia 50/50/25 de la carrera Behobia-San Sebastián

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Un estudio sobre la actitud de las mujeres guipuzcoanas hacia la práctica deportiva en el marco de la estrategia 50/50/25 de la carrera Behobia-San Sebastián /ISBN: 978-84-18321-32-0 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio sobre la actitud de las mujeres guipuzcoanas hacia la práctica deportiva en el marco de la estrategia 50/50/25 de la carrera Behobia-San Sebastián /Hasiera-data: 2021/07/14 /Amaiera-data: 2021/07/16

Las plataformas virtuales de running, nuevas modalidades de participación y nuevos participantes

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Las plataformas virtuales de running, nuevas modalidades de participación y nuevos participantes /Herria: España /Argitalpenaren izena: Las plataformas virtuales de running, nuevas modalidades de participación y nuevos participantes /Hasiera-data: 2021/07/07 /Amaiera-data: 2021/07/08

Integrated Marketing Communication (IMC) in Higher Education (HE): a proposal for an IMC scale

GORDON ISASI, JANIRE; NARVAIZA CANTIN, LOREA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Integrated Marketing Communication (IMC) in Higher Education (HE): a proposal for an IMC scale /Herria: España /Argitalpenaren izena: Integrated Marketing Communication (IMC) in Higher Education (HE): a proposal for an IMC scale /Hasiera-data: 2019/04/01 /Amaiera-data: 2019/04/02

Un estudio descriptivo sobre la incidencia de carreras de fondo en la adopción y fomento de estilos de vida saludable desde la perspectiva de género y edad

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio descriptivo sobre la incidencia de carreras de fondo en la adopción y fomento de estilos de vida saludable desde la perspectiva de género y edad /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio descriptivo sobre la incidencia de carreras de fondo en la adopción y fomento de estilos de vida saludable desde la perspectiva de género y edad /Hasiera-data: 2017/11/16 /Amaiera-data: 2017/11/17

Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad /Herria: Bogotá /Herria: Colombia /Argitalpenaren izena: Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad /Hasiera-data: 2016/10/26 /Amaiera-data: 2016/10/28

VII Congreso Internacional Virtual en Gestión Emprendimiento e Innovación. Emprendimiento Sostenible. Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: VII Congreso Internacional Virtual en Gestión Emprendimiento e Innovación. Emprendimiento Sostenible. Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad /Herria: Colombia /Argitalpenaren izena: VII Congreso Internacional Virtual en Gestión Emprendimiento e Innovación. Emprendimiento Sostenible. Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad /Eguna: 2016/10/01

A Dual-Process of Impulse Buying: An Integrative Literature Review

NARVAIZA CANTIN, LOREA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Moayery, Meysam

Biltzarraren izena: A Dual-Process of Impulse Buying: An Integrative Literature Review /Herria: Lisboa /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: A Dual-Process of Impulse Buying: An Integrative Literature Review /Hasiera-data: 2016/05/20 /Amaiera-data: 2016/05/21

Don't compare apples with oranges. Methodology for the identification of reference regions in RIS3

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; FRANCO RODRIGUEZ, SUSANA; Murciego Alonso, Asier; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Don't compare apples with oranges. Methodology for the identification of reference regions in RIS3 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Don't compare apples with oranges. Methodology for the identification of reference regions in RIS3 /Eguna: 2013/11/29

Mapping the Efficiency of Regional Innovation Systems: a typology for Spanigh Regions

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Mapping the Efficiency of Regional Innovation Systems: a typology for Spanigh Regions /Argitalpenaren izena: Mapping the Efficiency of Regional Innovation Systems: a typology for Spanigh Regions /Eguna: 2013/11/23

Evaluating Associative Subsystem's effectiveness in Regional Innovation Systems: A typology for Spain

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Evaluating Associative Subsystem's effectiveness in Regional Innovation Systems: A typology for Spain /Argitalpenaren izena: Evaluating Associative Subsystem's effectiveness in Regional Innovation Systems: A typology for Spain /Hasiera-data: 2013/10/10 /Amaiera-data: 2013/10/11

Boycotting around Europe. A consumer tool to promote sustainability

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Boycotting around Europe. A consumer tool to promote sustainability /Herria: Filgueiras /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Boycotting around Europe. A consumer tool to promote sustainability /Eguna: 2012/12/14

Mapping the efficiency of Regional Innovation Systems

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Mapping the efficiency of Regional Innovation Systems /Argitalpenaren izena: Mapping the efficiency of Regional Innovation Systems /Hasiera-data: 2012/11/22 /Amaiera-data: 2012/11/23

Actuación del consumidor ante la Irresponsabilidad Social Corporativa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Actuación del consumidor ante la Irresponsabilidad Social Corporativa /Herria: España /Argitalpenaren izena: Actuación del consumidor ante la Irresponsabilidad Social Corporativa /Eguna: 2011/12/16

Ponente en la mesa de trabajo retos y Oportunidades para el Marketing Público y No Lucrativo 2011"

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Ponente en la mesa de trabajo retos y Oportunidades para el Marketing Público y No Lucrativo 2011" /Herria: España /Argitalpenaren izena: Ponente en la mesa de trabajo retos y Oportunidades para el Marketing Público y No Lucrativo 2011" /Eguna: 2011/12/16

Territorial benchmarking methodology: The need to identify reference regions

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; FRANCO RODRIGUEZ, SUSANA; Murciego Alonso, Asier

Biltzarraren izena: Territorial benchmarking methodology: The need to identify reference regions /Herria: España /Argitalpenaren izena: Territorial benchmarking methodology: The need to identify reference regions /Eguna: 2011/10/01

Una introducción a las técnicas de Econometría Empresarial

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Una introducción a las técnicas de Econometría Empresarial /Herria: España /Argitalpenaren izena: Una introducción a las técnicas de Econometría Empresarial /Hasiera-data: 2011/05/26 /Amaiera-data: 2011/05/27

Juventud y consumo sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; García Arrizabalaga, Iñaki; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Juventud y consumo sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos /Herria: Covilha /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Juventud y consumo sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos /Eguna: 2010/12/17

Miembro del comité científico en el II Congreso Internacional de Casos Docentes en Marketing Público y No Lucrativo, "El Reto de la Responsabilidad y de la Sostenibilidad".

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; García Arrizabalaga, Iñaki; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Miembro del comité científico en el II Congreso Internacional de Casos Docentes en Marketing Público y No Lucrativo, "El Reto de la Responsabilidad y de la Sostenibilidad". /Herria: Covilha /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Miembro del comité científico en el II Congreso Internacional de Casos Docentes en Marketing Público y No Lucrativo, "El Reto de la Responsabilidad y de la Sostenibilidad". /Eguna: 2010/12/17

Ponente en la Mesa de Trabajo "Retos y Oportunidades para el Marketing Público y No Lucrativo 2010"

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; García Arrizabalaga, Iñaki

Biltzarraren izena: Ponente en la Mesa de Trabajo "Retos y Oportunidades para el Marketing Público y No Lucrativo 2010" /Herria: Covilha /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Ponente en la Mesa de Trabajo "Retos y Oportunidades para el Marketing Público y No Lucrativo 2010" /Eguna: 2010/12/17

Juventud y Consumo Sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos.

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Juventud y Consumo Sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos. /ISBN: 978-84-614-7146-1 /Herria: Covilha /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Juventud y Consumo Sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos. /Hasiera-data: 2010/12/13 /Amaiera-data: 2010/12/17

Participación en el comité científico

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Participación en el comité científico /Argitalpenaren izena: Participación en el comité científico /Hasiera-data: 2010/12/01 /Amaiera-data: 2010/12/02

A LONGITUDINAL STUDY OF THE ATTITUDE TOWARD ADVERTISING (2003-2010)

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: A LONGITUDINAL STUDY OF THE ATTITUDE TOWARD ADVERTISING (2003-2010) /ISBN: 978-953-56385-0-6 /Herria: Dubrovnik /Herria: Croacia /Argitalpenaren izena: A LONGITUDINAL STUDY OF THE ATTITUDE TOWARD ADVERTISING (2003-2010) /Hasiera-data: 2010/10/13 /Amaiera-data: 2010/10/16

¿Quién debería informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa desarrollada por las empresas?

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: ¿Quién debería informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa desarrollada por las empresas? /Herria: España /Argitalpenaren izena: ¿Quién debería informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa desarrollada por las empresas? /Hasiera-data: 2010/06/23 /Amaiera-data: 2010/06/25

Tamayo Papel. La responsabilidad social en el marketing de un pequeño comercio minorista

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Tamayo Papel. La responsabilidad social en el marketing de un pequeño comercio minorista /ISBN: 978-84-613-9169-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Tamayo Papel. La responsabilidad social en el marketing de un pequeño comercio minorista /Eguna: 2009/12/18

Miembro del comité científico

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Miembro del comité científico /Argitalpenaren izena: Miembro del comité científico /Eguna: 2009/12/18

Tamayo Papel: La Responsabilidad Social en el Marketing de un Pequeño Comercio Minorista

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; García Arrizabalaga, Iñaki

Biltzarraren izena: Tamayo Papel: La Responsabilidad Social en el Marketing de un Pequeño Comercio Minorista /ISBN: 978-84-613-9169-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Tamayo Papel: La Responsabilidad Social en el Marketing de un Pequeño Comercio Minorista /Hasiera-data: 2009/12/15 /Amaiera-data: 2009/12/18

CONSUMERS' PERCEPTION OF SOURCE CREDIBILITY TO COMMUNICATE ABOUT CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: CONSUMERS' PERCEPTION OF SOURCE CREDIBILITY TO COMMUNICATE ABOUT CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY /Herria: Klagenfurt am Woerthersee /Herria: Austria /Argitalpenaren izena: CONSUMERS' PERCEPTION OF SOURCE CREDIBILITY TO COMMUNICATE ABOUT CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY /Hasiera-data: 2009/06/25 /Amaiera-data: 2009/06/27

Typologies of innovation based on statistical analysis for European and Spanish regions

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Typologies of innovation based on statistical analysis for European and Spanish regions /Herria: España /Argitalpenaren izena: Typologies of innovation based on statistical analysis for European and Spanish regions /Eguna: 2009/05/10

Regional innovation systems in EU-10: a typology and policy recommendations

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Bilbao-Osorio, Beñat; AGUADO MUÑOZ, RICARDO

Biltzarraren izena: Regional innovation systems in EU-10: a typology and policy recommendations /Herria: México DF /Herria: Mejico /Argitalpenaren izena: Regional innovation systems in EU-10: a typology and policy recommendations /Hasiera-data: 2008/09/22 /Amaiera-data: 2008/09/25

Knowledge spillovers at a subregional level. The counties of the Basque Country

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Cermelli, Massimo

Biltzarraren izena: Knowledge spillovers at a subregional level. The counties of the Basque Country /Herria: España /Argitalpenaren izena: Knowledge spillovers at a subregional level. The counties of the Basque Country /Hasiera-data: 2008/09/10 /Amaiera-data: 2008/09/12

Patterns of innovation in the EU-25 regions: a typology and policy recommendations

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Bilbao-Osorio, Beñat; AGUADO MUÑOZ, RICARDO

Biltzarraren izena: Patterns of innovation in the EU-25 regions: a typology and policy recommendations /Herria: España /Argitalpenaren izena: Patterns of innovation in the EU-25 regions: a typology and policy recommendations /Hasiera-data: 2008/09/10 /Amaiera-data: 2008/09/12

Innovation, R&D and Economic Growth. A Typology for the EU-25 Regions and Policy Recommendations

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Bilbao-Osorio, Beñat; AGUADO MUÑOZ, RICARDO

Biltzarraren izena: Innovation, R&D and Economic Growth. A Typology for the EU-25 Regions and Policy Recommendations /Herria: Liverpool /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Innovation, R&D and Economic Growth. A Typology for the EU-25 Regions and Policy Recommendations /Hasiera-data: 2008/08/27 /Amaiera-data: 2008/08/31

Measuring Regional Competitiveness

Wilson, James; Aranguren Querejeta, Maria Jose; NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Measuring Regional Competitiveness /Herria: España /Argitalpenaren izena: Measuring Regional Competitiveness /Hasiera-data: 2008/07/10 /Amaiera-data: 2008/07/11

Regional innovation systems in EU-25. A typology of EU-25 regions and some policy recommendations based on R&D and innovation activities attending the Regional Innovation Systems framework

AGUADO MUÑOZ, RICARDO; Bilbao-Osorio, Beñat; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA

Biltzarraren izena: Regional innovation systems in EU-25. A typology of EU-25 regions and some policy recommendations based on R&D and innovation activities attending the Regional Innovation Systems framework /Herria: España /Argitalpenaren izena: Regional innovation systems in EU-25. A typology of EU-25 regions and some policy recommendations based on R&D and innovation activities attending the Regional Innovation Systems framework /Hasiera-data: 2008/07/10 /Amaiera-data: 2008/07/11

Un estudio de la opinión ciudadana acerca de la voluntariedad u obligatoriedad de la Responsabilidad Social Corporativa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio de la opinión ciudadana acerca de la voluntariedad u obligatoriedad de la Responsabilidad Social Corporativa /ISBN: 978-84-92453-25-2 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio de la opinión ciudadana acerca de la voluntariedad u obligatoriedad de la Responsabilidad Social Corporativa /Hasiera-data: 2008/06/18 /Amaiera-data: 2008/06/20

Regional innovation systems in EU-25: a typology and policy recommendations.

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; AGUADO MUÑOZ, RICARDO; Bilbao-Osorio, Beñat

Biltzarraren izena: Regional innovation systems in EU-25: a typology and policy recommendations. /Herria: Copenhagen /Herria: Dinamarca /Argitalpenaren izena: Regional innovation systems in EU-25: a typology and policy recommendations. /Hasiera-data: 2008/06/18 /Amaiera-data: 2008/06/20

Credibilidad de las ONG para informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa de las Empresas

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Credibilidad de las ONG para informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa de las Empresas /ISBN: 978-963-482-873-0 /Herria: Szeged /Herria: Hungria /Argitalpenaren izena: Credibilidad de las ONG para informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa de las Empresas /Hasiera-data: 2008/06/12 /Amaiera-data: 2008/06/13

A Taxonomy of Immigrant Entrepreneurs in Spain

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; PEÑA LEGAZCUE, JOSEBA IÑAKI; Toledano, N; Urbano, David

Biltzarraren izena: A Taxonomy of Immigrant Entrepreneurs in Spain /Argitalpenaren izena: A Taxonomy of Immigrant Entrepreneurs in Spain /Eguna: 2008/06/01

Regional innovation systems in EU-25. Towards a typology based on economic development and innovation

AGUADO MUÑOZ, RICARDO; Bilbao-Osorio, Beñat; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA

Biltzarraren izena: Regional innovation systems in EU-25. Towards a typology based on economic development and innovation /Herria: Praga /Herria: Republica Checa /Argitalpenaren izena: Regional innovation systems in EU-25. Towards a typology based on economic development and innovation /Hasiera-data: 2008/05/27 /Amaiera-data: 2008/05/29

Effects of Erotic Content in Advertising on the Perceived Offence: The Case of Ron Barcelo

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Effects of Erotic Content in Advertising on the Perceived Offence: The Case of Ron Barcelo /ISBN: 978-1-877156-28-0 /Herria: Dunedin /Herria: Nueva Zelanda /Argitalpenaren izena: Effects of Erotic Content in Advertising on the Perceived Offence: The Case of Ron Barcelo /Hasiera-data: 2007/12/03 /Amaiera-data: 2007/12/05

Un estudio de la influencia de la Responsabilidad Social Corporativa en la elección de la marca. A study on Corporate Social Responsability (CSR) on brand selection

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Un estudio de la influencia de la Responsabilidad Social Corporativa en la elección de la marca. A study on Corporate Social Responsability (CSR) on brand selection /ISBN: 978-84-931234-5-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio de la influencia de la Responsabilidad Social Corporativa en la elección de la marca. A study on Corporate Social Responsability (CSR) on brand selection /Hasiera-data: 2007/11/29 /Amaiera-data: 2007/11/30

Un estudio de la influencia del género en la percepción del contenido erótico de los anuncios publicitarios

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio de la influencia del género en la percepción del contenido erótico de los anuncios publicitarios /Argitalpenaren izena: Un estudio de la influencia del género en la percepción del contenido erótico de los anuncios publicitarios /Eguna: 2006/06/01

Un estudio de la actitud del consumidor hacia las ONG participantes en campañas de marketing con causa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio de la actitud del consumidor hacia las ONG participantes en campañas de marketing con causa /ISBN: 973-751-241-3 /Herria: Cluj-Napoca /Herria: Rumania /Argitalpenaren izena: Un estudio de la actitud del consumidor hacia las ONG participantes en campañas de marketing con causa /Hasiera-data: 2006/05/18 /Amaiera-data: 2006/05/19

The Profile of The Over-Indebted Family: The Case of The Basque Country

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: The Profile of The Over-Indebted Family: The Case of The Basque Country /ISBN: 0-9742114-2-7 /Argitalpenaren izena: The Profile of The Over-Indebted Family: The Case of The Basque Country /Hasiera-data: 2004/07/09 /Amaiera-data: 2004/07/11

A comparative study of the attitude toward advertising

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: A comparative study of the attitude toward advertising /ISBN: 1539-8757 /Herria: Edimburgo /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: A comparative study of the attitude toward advertising /Hasiera-data: 2004/06/14 /Amaiera-data: 2004/06/18

La utilización de internet para la comunicación de la acción social corporativa. El caso de la banca española

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: La utilización de internet para la comunicación de la acción social corporativa. El caso de la banca española /ISBN: 84-7485-927-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: La utilización de internet para la comunicación de la acción social corporativa. El caso de la banca española /Hasiera-data: 2004/03/25 /Amaiera-data: 2004/03/26

Un estudio del sobreendeudamiento del consumidor

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio del sobreendeudamiento del consumidor /ISBN: 8495480-92-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio del sobreendeudamiento del consumidor /Eguna: 2003/04/01

Empresa y ciudadanía corporativa

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Empresa y ciudadanía corporativa /Herria: España /Argitalpenaren izena: Empresa y ciudadanía corporativa /Hasiera-data: 2003/03/04 /Amaiera-data: 2003/03/07

Adverse effects of cause-related marketing on brand image

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Adverse effects of cause-related marketing on brand image /ISBN: 972-8755-00-7 /Herria: Braga /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Adverse effects of cause-related marketing on brand image /Hasiera-data: 2002/05/28 /Amaiera-data: 2002/05/31

Publicidad y macroeconomía: un estudio empírico de las hipótesis de Galbraith

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Publicidad y macroeconomía: un estudio empírico de las hipótesis de Galbraith /ISBN: 84-7356-210-0 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Publicidad y macroeconomía: un estudio empírico de las hipótesis de Galbraith /Hasiera-data: 2000/09/28 /Amaiera-data: 2000/09/30

Marketing con causa e imagen de marca: el caso de los cigarrillos Fortuna y la campaña For 0'7

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Marketing con causa e imagen de marca: el caso de los cigarrillos Fortuna y la campaña For 0'7 /ISBN: 84-931234-1-2 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Marketing con causa e imagen de marca: el caso de los cigarrillos Fortuna y la campaña For 0'7 /Eguna: 2000/01/01

EE- KirolBizi 2021

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; ARBILLAGA ETXARRI, ANE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Gil Rey, Erreka

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2021/09/01 /Amaiera-data: 2021/12/31

El impacto de la fuga de talentos sobre la actividad científica en España: un análisis contrafactual

MINONDO URIBE-ETXEBERRIA, ASIER; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Laburpena: Obra Social La Caixa /Hasiera-data: 2020/02/01 /Amaiera-data: 2021/07/31

Reconocimiento GV equipo de investigación 2019-2021 "Comunicación" IT1212-19

Rodríguez Pérez, María Pilar; ARRIETA ALBERDI, LEIRE; Barandiaran Irastorza, Xabier; DIAZ DE GUEREÑU RUIZ DE AZUA, JUAN MANUEL; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Gutiérrez Almazor, Miren; LANDA GONZALEZ, MARINA; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; Ondrušková, Jitka; PANDO CANTELI, MARIA JESUS; Perez Gaztelu, Elixabete

Laburpena: Gobierno Vasco - Departamento De Educación /Hasiera-data: 2019/01/01 /Amaiera-data: 2021/12/31

Ikaslan: Talentuari entzunez

ARRIETA FRUTOS, FELIX; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: IKASLAN /Hasiera-data: 2019/01/01 /Amaiera-data: 2019/06/30

Orientación y supervisión de adolescentes, docentes y familias (OSADF)

IBAÑEZ ROMERO, ASUNCIÓN; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; NAVARRO PICABEA, ITZIAR

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2015/11/20 /Amaiera-data: 2016/08/31

Reparto de Empleo-Enplegu banaketa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2014/12/22 /Amaiera-data: 2015/12/31

Estudio de la imagen de la Universidad de Deusto (campus de San Sebastián)

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Laburpena: Universidad de Deusto /Hasiera-data: 2013/05/01 /Amaiera-data: 2014/07/01

Thematic work on the development of a methodology for regional benchmarking and its application to smart specialization

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; FRANCO RODRIGUEZ, SUSANA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Murciego Alonso, Asier

Hasiera-data: 2013/01/01 /Amaiera-data: 2013/12/31

Análisis del uso de patentes y sus implicaciones para la competitividad territorial

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; FRANCO RODRIGUEZ, SUSANA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Murciego Alonso, Asier

Hasiera-data: 2012/01/01 /Amaiera-data: 2013/12/31

Valoración de los líderes guipuzcoanos sobre la Plataforma Gipuzkoa Aurrera

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2010/09/01 /Amaiera-data: 2011/07/01

Estudio empírico del modo de innovación empresarial DUI (Doing, Using, and Interacting) en la CAPV

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; FRANCO RODRIGUEZ, SUSANA; Murciego Alonso, Asier; SAENZ MARTINEZ, JOSUNE

Hasiera-data: 2010/01/01 /Amaiera-data: 2010/06/30

INFORES - Información sobre la gestión socialmente responsable en las empresas guipuzcoanas

OCHOA LABURU, JUAN LUIS; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; BETI SAEZ, IGNACIO; Fernández Ortea, Rogelio; Echaniz Barrondo, María Aranzazu (Arantza); GUIBERT UCIN, JOSE MARIA; ARANGUREN GOMEZ, NAGORE; OCHOA LABURU, ELENA; Iturrioz Landart, Cristina; NARVAIZA CANTIN, LOREA; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2009/10/01 /Amaiera-data: 2010/06/30

GSRES - Promoción de la gestión socialmente responsable en las empresas guipuzcoanas

OCHOA LABURU, ELENA; OCHOA LABURU, JUAN LUIS; BETI SAEZ, IGNACIO; Iturrioz Landart, Cristina; NARVAIZA CANTIN, LOREA; IBAÑEZ ROMERO, ASUNCIÓN; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GUIBERT UCIN, JOSE MARIA; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; ARANGUREN GOMEZ, NAGORE; Echaniz Barrondo, María Aranzazu (Arantza)

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2009/01/01 /Amaiera-data: 2009/10/31

Responsabilidad Social Empresarial. Estudio de Casos.

GUIBERT UCIN, JOSE MARIA; BETI SAEZ, IGNACIO; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; ARANGUREN GOMEZ, NAGORE; Echaniz Barrondo, María Aranzazu (Arantza); GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; IBAÑEZ ROMERO, ASUNCIÓN; Iturrioz Landart, Cristina; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; NARVAIZA CANTIN, LOREA; OCHOA LABURU, ELENA; OCHOA LABURU, JUAN LUIS

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2008/01/01 /Amaiera-data: 2008/11/30

Competitividad empresarial y desarrollo económico

MINONDO URIBE-ETXEBERRIA, ASIER; GARMENDIA LAZCANO, AITOR; NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; Zabala Berriozabal, Kristina; Iturrioz Landart, Cristina; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; IBAÑEZ ROMERO, ASUNCIÓN; NARVAIZA CANTIN, LOREA; ORDEN OLASAGASTI, OLGA DEL; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; AGUADO MUÑOZ, RICARDO; ZUBIAURRE GOENA, ARANTZA; Larrea Aranguren, Miren; Aranguren Querejeta, Maria Jose; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; PEÑA LEGAZCUE, JOSEBA IÑAKI

Laburpena: Universidad de Deusto; Gobierno Vasco - Eusko Jaurlaritza; Eusko Ikaskuntza - Sociedad De Estudios Vascos /Hasiera-data: 2007/10/30 /Amaiera-data: 2009/12/31

Indicadores y análisis de competitividad local en el País Vasco

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; Aranguren Querejeta, Maria Jose; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; LARREA ARANGUREN, MIREN; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; Olarte Marin, Francisco José

Hasiera-data: 2007/03/01 /Amaiera-data: 2007/07/31

Impacto de la responsabilidad social empresarial en la competitividad de la empresa

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2007/01/01 /Amaiera-data: 2007/12/31

Proyecto Depure

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; GARCIA PERNIA, JOSE LUIS; PEÑA LEGAZCUE, JOSEBA IÑAKI; Aranguren Querejeta, Maria Jose; LARREA ARANGUREN, MIREN; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; OLARTE MARIN, FRANCISCO JOSÉ; DE LA MAZA ARAMBURU, XABIER; DURAN LOPEZ, JESSICA

Laburpena: Garapen, Asociación Vasca De Agencias De Desarrollo /Hasiera-data: 2006/01/01 /Amaiera-data: 2007/01/01

La responsabilidad social en Guipúzcoa. Estado de la cuestión en el ámbito económico y empresarial

de la Cruz Ayuso, Cristina; GUIBERT UCIN, JOSE MARIA; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; BETI SAEZ, IGNACIO; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; Iturrioz Landart, Cristina; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2006/01/01 /Amaiera-data: 2006/11/30

Global Entrepreunership Monitor. País Vasco (3)

PEÑA LEGAZCUE, JOSEBA IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; De la Maza Aranburu, Xabier; Saiz Santos, María; Irastorza Arandia, Nahikari; Rodriguez Castellanos, Arturo; Arando Lasagabaster, Saioa; González Pernía, José Luis

Hasiera-data: 2006/01/01 /Amaiera-data: 2007/12/31

Global Entrepreneurship Monitor-País Vasco (2)

PEÑA LEGAZCUE, JOSEBA IÑAKI; NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; Aranguren Querejeta, Maria Jose; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; OLARTE MARIN, FRANCISCO JOSÉ; RODRIGUEZ CASTELLANOS, ARTURO; SAIZ SANTOS, MARIA

Laburpena: Spri, Df Bizkaia, Df Gipuzkoa, Feside; Eusko Ikaskuntza - Sociedad De Estudios Vascos /Hasiera-data: 2005/01/01 /Amaiera-data: 2006/01/01

Global Entrepreneurship Monitor. País Vasco (1)

PEÑA LEGAZCUE, JOSEBA IÑAKI; Aranguren Querejeta, Maria Jose; NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Olarte Marín, Francisco Jose; Saiz Santos, María; Rodriguez Castellanos, Arturo

Laburpena: Df Bizkaia, Df Gipuzkoa, Spri, Feside; Eusko Ikaskuntza - Sociedad De Estudios Vascos /Hasiera-data: 2004/01/01 /Amaiera-data: 2005/01/01

Miembro del tribunal evlaudor de la tesis doctoral de John George Miles Touya de título Análisis del Capital Intelectual de las PYMES uruguayas y su impacto en los resultados

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Eguna: 2012/01/27

Miembro del tribunal evaluador de la tesis de D. José Jesús Tong Chang de título "Los fondos mutuos en el mercado de valores del Perú: ¿una oportunidad de inversión?"

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Eguna: 2011/09/14

Miembro del tribunal para la defensa de la tesis doctoral "El impacto que producen los beneficios tributarios en la formalización de las microempresas: el caso de Lima-Cercado, Perú

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Eguna: 2011/02/28

Miembro del tribunal para la defensa de la tesis doctoral "Responsabilidad Social Corporativa y competitividad: precepción de los empresarios hosteleros chilenos"

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Eguna: 2011/01/24

Coordinador del equipo de investigación KN ikerteam

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2005/10/01 /Amaiera-data: 2006/09/30

Las relaciones marketing-sociedad

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2005/10/01 /Amaiera-data: 2006/09/30

Premio "Fin de Carrera" del Consejo Social de la UNED al mejor expediente en la carrera de Ciencias Matemáticas entre los alumnos que la finalizaron durante el curso 2003/04.

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2005/01/01 /Amaiera-data: 2005/12/31

Premio "Curso Académico" del Consejo Social de la UNED al mejor expediente en la carrera de Ciencias Matemáticas durante el curso 1999/2000

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Merezimendu mota: Mérito Académico /Hasiera-data: 2001/01/01 /Amaiera-data: 2001/12/31

Premio fin de carrera de Kutxa al mejor expediente de la XXXV promoción de licenciados de la ESTE

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Merezimendu mota: Mérito Académico /Hasiera-data: 1995/01/01 /Amaiera-data: 1995/12/31