Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

ALAZNE MUJIKA ALBERDI

img

ALAZNE MUJIKA ALBERDI

Área
Facultad de Ciencias Sociales y Humanas
Departamento
Gizarte eta Giza Zientziak
Posta elektronikoa
Jarraitu
Linkedin
Curriculum Vitae - PDF

Artikuluak aldizkari zientifikoetan

Mujeres deportistas: poca visibilidad y mucho estereotipo. Sportswomen: low visibility and largely stereotyped. Mulehres esportistas: baixa visibilidade e muito estereótipo / Cuadernos de Psicología del Deporte

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 1578-8423 /Bolumena: 3 /Aldizkari-zenbakia: 21 /Hasiera-orria: 269 /Amaiera-orria: 283 /Eguna: 2021

Un modelo predictivo del comportamiento de la práctica deportiva entre la generación MillennialA predictive model of sports practice behavior among the Millennial generation / Retos. Nuevas tendencias en Educación Fisica, Deporte y Recreación

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 1579-1726 /Aldizkari-zenbakia: 39 /Hasiera-orria: 129 /Amaiera-orria: 136 /Eguna: 2021

Un estudio sobre hábitos de consumo de información en la era digital / Anàlisi. Quaderns de Comunicació I Cultura

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0211-2175 /Aldizkari-zenbakia: Número Extraordinario /Hasiera-orria: 31 /Amaiera-orria: 46 /Eguna: 2020

Un estudio de la actitud ciudadana hacia la presencia de la política en los programas de infoentretenimiento / adComunica

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Berasategi Zeberio, Miren; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNAR: 2174-0992 /Aldizkari-zenbakia: 16 /Hasiera-orria: 135 /Amaiera-orria: 155 /Eguna: 2018

Incidencia de la carrera Behobia-San Sebastián en el fomento de estilo de vida saludable [Impact of the Behobia-San Sebastián Race on Promoting Healthy Lifestyles] / Apunts. Educación Física y Deportes

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 1577-4015 /Aldizkari-zenbakia: 131 /Hasiera-orria: 34 /Amaiera-orria: 48 /Eguna: 2018

Opinión de la población guipuzcoana sobre la figura de las mujeres políticas / Anàlisi. Quaderns de Comunicaciò i Cultura

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNAR: 0211-2175 /Aldizkari-zenbakia: 56 /Hasiera-orria: 49 /Amaiera-orria: 70 /Eguna: 2017

Who is at the cutting-edge of market trends? Development of a scale for identifying 'Lead-users' / Cuadernos de Economía

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 0210-0266 /Bolumena: 38 /Aldizkari-zenbakia: 107 /Hasiera-orria: 107 /Amaiera-orria: 122 /Eguna: 2015

Who is at the cutting-edge of market trends? Development of a scale for identifying Lead Users /

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

Eguna: 2015

Structural Integrity of Strategic Intelligence: an assessment in a cooperative corporation / Brazilian Business Review

Mujika Alberdi, Alazne; Fachinelli, Ana Cristina

ISBNAR: 1807-734X /Eguna: 2014

UTILIZACIÓN DE LA INTERNET PARA COMUNICACIÓN DE LA RESPONSABILIDAD SOCIO AMBIENTAL: UN ANÁLISIS COMPARATIVA ENTRE LAS ORGANIZACIONES SELECCIONADAS DE LA REGIÓN DE CAXIAS DO SUL (BRASIL) Y DE SAN SEBASTIÁN (ESPAÑA) /

Mujika Alberdi, Alazne

Eguna: 2013

User innovation in Gipuzkoa. A descriptive approach / Cuadernos de Administracion

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0120-3592 /Bolumena: 26 /Aldizkari-zenbakia: 46 /Hasiera-orria: 61 /Amaiera-orria: 82 /Eguna: 2013

Credibilidad de las fuentes de información sobre responsabilidad social corporativa / Revista de Responsabilidad Social de la Empresa

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 1888-9638 /Bolumena: 4 /Aldizkari-zenbakia: 1 /Hasiera-orria: 59 /Amaiera-orria: 78 /Eguna: 2012

Un estudio sobre el endeudamiento del consumidor: el caso de los hogares vascos. / Estudios de Economía Aplicada

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 1133-3197 /Bolumena: 27 /Aldizkari-zenbakia: 2 /Hasiera-orria: 1 /Amaiera-orria: 38 /Eguna: 2009

Un estudio sobre el perfil de hogares endeudados y sobreendeudados: el caso de los hogares vascos. / Documentos de trabajo. FUNCAS

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

Aldizkari-zenbakia: Documento 458 /Hasiera-orria: 1 /Amaiera-orria: 40 /Eguna: 2009

El Capital Social de las organizaciones y su entorno: conceptualización teórica, medición e intervención en la generación del capital social / Ekonomiaz: Revista vasca de economía

Barandiaran Irastorza, Xabier; Mujika Alberdi, Alazne; Ayerbe Echeberria, Miguel; Ayerbe Mugica, Olatz; Plazaola Arrondo, Alazne

ISBNAR: 0213-3865 /Hasiera-orria: 15 /Amaiera-orria: 47 /Eguna: 2006

La actitud hacia la publicidad (1999-2004) / Estudios Empresariales

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0425-3698 /Aldizkari-zenbakia: 121 /Hasiera-orria: 80 /Amaiera-orria: 90 /Eguna: 2006

Medición del capital social en las redes institucionales del Departamento para la Innovación y la Sociedad del Conocimiento de la Diputación Foral de Gipuzkoa. Una propuesta metodológica / Ekonomiaz: Revista vasca de economía

Mujika Alberdi, Alazne; Ayerbe Echeberria, Miguel; Ayerbe Mugica, Olatz; Barandiaran, Xabier; Lazkano, Ainhoa

ISBNAR: 0213-3865 /Hasiera-orria: 246 /Amaiera-orria: 259 /Eguna: 2006

Un estudio comparativo en el tiempo de la actitud hacia la publicidad / Mundaiz

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0213-3040 /Aldizkari-zenbakia: 68 /Hasiera-orria: 9 /Amaiera-orria: 31 /Eguna: 2004

La preocupación de los ciudadanos por el medio ambiente / Mundaiz

Mujika Alberdi, Alazne

ISBNAR: 0213-3040 /Aldizkari-zenbakia: 66 /Hasiera-orria: 81 /Amaiera-orria: 105 /Eguna: 2003

A study of the effect of cause-related marketing on the attitude towards the brand: the case of Pepsi in Spain / Journal of Nonprofit and Public Sector Marketing

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 1049-5142 /Aldizkari-zenbakia: 11 /Hasiera-orria: 111 /Amaiera-orria: 136 /Eguna: 2003

Euskera y publicidad. Un estudio sobre la validez de la Teoría de la Acomodación / Mundaiz

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0213-3040 /Aldizkari-zenbakia: 63 /Hasiera-orria: 105 /Amaiera-orria: 133 /Eguna: 2002

La respuesta a una demanda social. Marketing social corporativo / Estudios Empresariales

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0425-3698 /Aldizkari-zenbakia: 105 /Hasiera-orria: 26 /Amaiera-orria: 32 /Eguna: 2001

Una revisión de las críticas a la publicidad / Revista española de Investigación de Marketing

Mujika Alberdi, Alazne

Aldizkari-zenbakia: 6 /Hasiera-orria: 143 /Amaiera-orria: 168 /Eguna: 2000

Sentimiento del consumidor hacia la publicidad: propuesta de un instrumento de medición / Mundaiz

Mujika Alberdi, Alazne

ISBNAR: 0213-3040 /Aldizkari-zenbakia: 58 /Hasiera-orria: 9 /Amaiera-orria: 47 /Eguna: 1999

El sentimiento del consumidor de la CAPV ante la publicidad. / Estudios Empresariales

Mujika Alberdi, Alazne

ISBNAR: 0425-3698 /Aldizkari-zenbakia: 100 /Hasiera-orria: 104 /Amaiera-orria: 118 /Eguna: 1999

Artikuluak online euskarrian

Erakundeetan gizarte kapitalaren autoebaluazioa egiteko eskuliburua

Mujika Alberdi, Alazne; Ayerbe Echeberria, Miguel; Ayerbe Mugica, Olatz; Elola Ceberio, Aitziber; Navarro Picabea, Itziar

Eguna: 2010

Manual para la autoevaluación del capital social en las organizaciones

Mujika Alberdi, Alazne; Ayerbe Echeberria, Miguel; Ayerbe Mugica, Olatz; Elola Ceberio, Aitziber; Navarro Picabea, Itziar

Eguna: 2010

Liburuak

Publizitate-komunikazioa

Mujika Alberdi, Alazne; Muñoa Errasti, Ion

Eguna: 2010

Erakundeetan gizarte kapitalaren autoebaluazioa egiteko eskuliburua

Mujika Alberdi, Alazne; Ayerbe Echeberria, Miguel; Ayerbe Mugica, Olatz; Elola Ceberio, Aitziber; Navarro Picabea, Itziar

ISBNLM: 978-84-9830-273-8 /Eguna: 2010

Manual para la autoevaluacióon del capital social en las organizaciones

Mujika Alberdi, Alazne; Ayerbe Echeberria, Miguel; Ayerbe Mugica, Olatz; Elola Ceberio, Aitziber; Navarro Picabea, Itziar

ISBNLM Bolumena: 978-84-9830-271-4 /Eguna: 2010

Manual para la evaluación del capital social en las organizaciones

Elola Ceberio, Aitziber; Mujika Alberdi, Alazne; Ayerbe Echeberria, Miguel; Ayerbe Mugica, Olatz; Navarro Picabea, Itziar

ISBNLM: 978-84-9830-271-4 /Eguna: 2010

Las empresas pequeñas del Urola Medio. Bases para la competitividad Urola Erdiko enpresa txikiak. Lehiakortasunerako oinarriak

Mujika Alberdi, Alazne; Aranguren Querejeta, Maria Jose; Larrea Aranguren, Miren; Plazaola Arrondo, Alazne; Triguero Zubizarreta, Raquel

ISBNLM: 978-84-611-5680-1 /Eguna: 2007

Indicadores y análisis de competitividad local en el País Vasco

Navarro Arancegui, Mikel Endika; Larrea Aranguren, Miren; Mujika Alberdi, Alazne; Aranguren Querejeta, Maria Jose; Gibaja Martins, Juan Jose; Olarte Marín, Francisco José

ISBNLM: 978-84-457-2642-6 /Eguna: 2007

Conocimiento para el desarrollo

Mujika Alberdi, Alazne

ISBNLM: 84-9830-004-5 /Eguna: 2005

La publicidad a examen. La medición de la actitud de los ciuadanos ante la publicidad

Mujika Alberdi, Alazne

ISBNLM: 84-7485-855-0 /Eguna: 2003

El movimiento cooperativo en Euskadi (1884-1936)

Arrieta Alberdi, Leire; Rodríguez Ranz, José Antonio; Barandiaran Contreras, Miren; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNLM: 84-88379-24-2 /Eguna: 1998

Liburuen kapituluak

Las plataformas virtuales de running, nuevas modalidades de participación y nuevos participantes / LA SOCIEDAD POST-COVID: Una mirada multidisciplinar

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-7074-935-3 /Hasiera-orria: 202 /Amaiera-orria: 220 /Eguna: 2022

The Behobia: San Sebastian Race?Promoting Sport, Health and the Qualityof Community Life / Applied SocialMarketingand QualityofLifeCase Studies froman InternationalPerspective

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-3-030-83285-8 /Hasiera-orria: 189 /Amaiera-orria: 204 /Eguna: 2022

The Behobia/San Sebastián Race: Running Past the Boundaries of Sport / Social Innovation and Entrepreneurship in the Fourth Sector

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-3-030-75714-4 /Hasiera-orria: 123 /Amaiera-orria: 145 /Eguna: 2021

Un estudio descriptivo sobre la incidencia de carreras de fondo en la adopción y fomento de estilos de vida saludable desde la perspectiva de género y edad / Representaciones artísticas y sociales del envejecimiento

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-9148-614-5 /Hasiera-orria: 219 /Amaiera-orria: 240 /Eguna: 2018

El boicot a productos y marcas como expresión del consumo político. Una aproximación a la realidad europea.José Luis Vázquez, Óscar Licandro y Ana Lanero (eds.) / Perspectivas en el estudio de la Responsabilidad Social Corporativa. Aplicaciones prácticas en Uruguay y España

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-9974-8491-1-2 /Hasiera-orria: 165 /Amaiera-orria: 184 /Eguna: 2014

Actuación del consumidor ante la Irresponsabilidad Social Corporativa / Marketing y Sociedad: aplicaciones sectoriales del marketing no lucrativo

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-338-5546- /Hasiera-orria: 25 /Amaiera-orria: 49 /Eguna: 2013

Los datasexuales: una nueva tribu urbana / Casos de comportamiento del consumidor. Reflexionespara la dirección de marketing

Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-84-7356-956-9 /Hasiera-orria: 220 /Amaiera-orria: 227 /Eguna: 2013

Con los biberones no se juega / Casos de comportamiento del consumidor. Reflexiones para la dirección de marketing

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 978-84-7356-956-9 /Hasiera-orria: 316 /Amaiera-orria: 359 /Eguna: 2013

¿Cuánto le importan al consumidor la responsabilidad y la irresponsabilidad social corporativa? / Responsabilidad Social y Empresarial. El camino para la organización innovadora, competitiva y sostenible

Mujika Alberdi, Alazne

Eguna: 2012

Opinión de la juventud universitaria guipuzcoana sobre la figura de la «mujer política» / Representaciones de las mujeres políticas en la prensa

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-9830-358-2 /Hasiera-orria: 143 /Amaiera-orria: 176 /Eguna: 2012

Metodologia / Idatziz komunikatu

Mujika Alberdi, Alazne

Hasiera-orria: 35 /Amaiera-orria: 48 /Eguna: 2012

Opinión de la juventud universitaria guipuzcoana sobre la figura de la mujer política / Representaciones de las mujeres políticas en la prensa

Mujika Alberdi, Alazne

Hasiera-orria: 143 /Amaiera-orria: 176 /Eguna: 2012

¿Cuánto le importan al consumidor la responsabilidad y la irresponsabilidad social corporativas? / Responsabilidad Social Empresarial. El camino para la organización innovadora, competitiva y sostenible

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-980-244-722-0 /Hasiera-orria: 101 /Amaiera-orria: 122 /Eguna: 2012

Activismo y participación ciudadana a favor del comportamiento empresarial socialmente responsables. El caso de Gipuzkoa / Gestión socialmente responsable

Mujika Alberdi, Alazne; García Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-9830-293-6 /Hasiera-orria: 259 /Amaiera-orria: 339 /Eguna: 2011

Activismo y participación ciudadana a favor del comportamiento empresarial socialmente responsable / Gestión socialmente responsable

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 978-84-9830-293-6 /Hasiera-orria: 259 /Amaiera-orria: 339 /Eguna: 2011

Access of small firms to knowledge networks as a determinant of local economic development / SMEs in a globalised world: survival and growth strategies on Europe's geographical periphery

Larrea Aranguren, Miren; Mujika Alberdi, Alazne; Aranguren Querejeta, Maria Jose

ISBNCO: 978 1 84844 009 8 /Hasiera-orria: 47 /Amaiera-orria: 66 /Eguna: 2010

Relación entre responsabilidad social y competitividad / Responsabilidad Social Empresarial. Competitividad y casos de buenas prácticas en PYMEs

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 978-84-9830-197-7 /Hasiera-orria: 21 /Amaiera-orria: 54 /Eguna: 2009

Papelería Tamayo. El marketing social y humanista en el comercio / Responsabilidad Social Empresarial. Competitividad y casos de buenas prácticas en pymes

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 978-84-9830-197-7 /Hasiera-orria: 237 /Amaiera-orria: 260 /Eguna: 2009

Opinión del consumidor guipuzcoano sobre la Responsabilidad Social Corporativa / Empresa y Responsabilidad Social en Gipuzkoa

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-9830-121-2 /Hasiera-orria: 137 /Amaiera-orria: 172 /Eguna: 2007

De Gipuzkoa a Gipuzkoa Hiria. De Gipuzkoa a la Ciudad de Gipuzkoa / Regiones iberoamericanas del conocimiento. Experiencias de desarrollo regional

Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 978-84-9830-099-4 /Hasiera-orria: 87 /Amaiera-orria: 104 /Eguna: 2007

Medición del Capital Social en las redes institucionales dle Departamento para la innovación y la Sociedad del Conocimiento de la Diputación Foral de Gipuzkoa. / EKONOMIAZ, Nº 59 Capital Social. Innovación Organizativa y Desarrollo Económico.

Plazaola Arrondo, Alazne; Mujika Alberdi, Alazne; Ayerbe Echeberria, Miguel; Ayerbe Mugica, Olatz; Barandiaran, Xabier; Lazkano, Ainhoa

ISBNCO: ISSN-0213-3865 /Hasiera-orria: 246 /Amaiera-orria: 259 /Eguna: 2006

Cuestión de kilos... y de salud / Comportamiento de compra del consumidor. 29 casos reales

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-7356-443-X /Hasiera-orria: 361 /Amaiera-orria: 371 /Eguna: 2006

El capital social de las organizaciones y su entorno: conceptualización teórica, medición e intervención en la generación del capital social. / EKONOMIAZ, Nº 59. Capital Social. Innovación Organizativa y Desarrollo Económico.

Ayerbe Mugica, Olatz; Ayerbe Echeberria, Miguel; Barandiaran, Xabier; Lazkano, Ainhoa; Mujika Alberdi, Alazne; Plazaola Arrondo, Alazne

Hasiera-orria: 14 /Amaiera-orria: 47 /Eguna: 2006

Las bebidas energéticas / Comportamientos de compra del consumidor. 29 casos reales

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-7356-443-X /Hasiera-orria: 349 /Amaiera-orria: 360 /Eguna: 2006

Moralidad, inmoralidad y amoralidad del marketing / Preguntas éticas en cuestiones disputadas hoy

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-9830-013-4 /Hasiera-orria: 209 /Amaiera-orria: 213 /Eguna: 2005

El Capital Social de las organizaciones y su entorno: conceptualización teórica, medición e intervención en la generación del Capital Social. / Conocimiento para el desarrollo

Barandiaran Irastorza, Xabier; Ayerbe Echeberria, Miguel; Ayerbe Mugica, Olatz; Mujika Alberdi, Alazne; Plazaola Arrondo, Alazne

ISBNCO: 84-9830-004-5 /Hasiera-orria: 153 /Amaiera-orria: 203 /Eguna: 2005

El capital social de las organizaciones y su entorno: conceptualización teórica, medición e intervención en la generación de capital social / Conocimiento para el desarrollo

Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 84-9830-004-5 /Hasiera-orria: 187 /Amaiera-orria: 204 /Eguna: 2005

El capital social / Empresa extendida basada en el conocimiento (CONEX)

Mujika Alberdi, Alazne

Eguna: 2005

Marketing con causa. ¿oportunismo o buenas intenciones? / Preguntas éticas en cuestiones disputadas hoy

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-9830-013-4 /Hasiera-orria: 201 /Amaiera-orria: 207 /Eguna: 2005

Efectos económicos y sociales de la promoción comercial / Promoción comercial, un enfoque integrado

Mujika Alberdi, Alazne; Royo, Marcelo

ISBNCO: 84-7356-350-6 /Hasiera-orria: 129 /Amaiera-orria: 158 /Eguna: 2003

A study on the effect of cause-related marketing on the attitude towards the brand: the case of Pepsi in Spain / Nonprofit and Business Sector Collaboration: Cause-Related Marketing, Sponsorships, and Other corporate-Nonprofit Dealings

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 0-7890-1992-2 /Hasiera-orria: 111 /Amaiera-orria: 135 /Eguna: 2003

Adelgazar no siempre es inocuo / Experiencias y casos de comportamiento del consumidor

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-7356-265-8 /Hasiera-orria: 329 /Amaiera-orria: 341 /Eguna: 2001

Fagor Electrónica, S. Coop. La sistematización de la gestión / Casos de Empresas Avanzadas en Gestión

Mujika Alberdi, Alazne; Ayerbe Echeberria, Miguel; Tutor Bilbao, Joseba

Eguna: 2001

Fagor Electrónica, Kooperatiba Sozietatea. Kudeaketaren sistematizazioa / Casos de Empresas Avanzadas en Gestión

Mujika Alberdi, Alazne; Ayerbe Echeberria, Miguel; Etxeberria Aldalur, Idoia; Tutor Bilbao, Joseba

Eguna: 2001

URSSA: hacia un modelo de la gestión de la complejidad / Cooperativas exitosas. S. Coop.

Mujika Alberdi, Alazne; Etxeberria Aldalur, Idoia

Eguna: 2001

Fagor Electrónica, S. Coop.: la sistematización de la gestión / Cooperativas exitosas. S. Coop.

Mujika Alberdi, Alazne; Etxeberria Aldalur, Idoia

Eguna: 2001

Los cigarrillos Fortuna y la campaña For 0'7 / Experiencias y casos de comportamiento del consumidor

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-7356-265-8 /Hasiera-orria: 315 /Amaiera-orria: 328 /Eguna: 2001

URSSA. Konplexutasuna kudeatzeko ereduaren bila / Casos de Empresas Avanzadas en Gestión

Mujika Alberdi, Alazne; Ayerbe Echeberria, Miguel; Etxeberria Aldalur, Idoia; Echaniz Barrondo, María Aranzazu (Arantza)

Eguna: 1999

URSSA. Hacia un modelo de gestión de la complejidad / Casos de Empresas Avanzadas en Gestión

Mujika Alberdi, Alazne; Ayerbe Echeberria, Miguel; Etxeberria Aldalur, Idoia; Echaniz Barrondo, María Aranzazu (Arantza)

Eguna: 1999

Zuzendutako tesiak

A descriptive study about user innovation in emerging markets. The case of Colombia

Sánchez Perdomo, Sandra Jennina

Eguna: 2017

Determinantes de éxito en la relación entre Business Angels y Emprendedores, durante el proceso de financiación de startups en España

Curiel Piña, Laura

Eguna: 2016

El proceso de innovación organizacional. Una aproximación a un caso práctico desde la teoría fundamentada

LARRAZA MALCORRA, MARIA

Eguna: 2015

Análisis de las Dimensiones de Personalidad de Marca en Uruguay

Carrero, Juan Pablo

Eguna: 2013

Actitud ante la publicidad en Internet e intención de compra, de los jóvenes mexicanos. Un estudio con alumnos de licenciatura del Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey, México.

Caballero, Ricardo

Eguna: 2009

Generación de bioenergía a partir de lodos de depuradora

Unzurrunzaga, Ainhoa

Eguna: 2009

Estudio de Mercado. Desarrollo de un nuevo material inyectable para sustitución ósea

Juan Díaz, María Jesús

Eguna: 2009

La publicidad en la Cadena Ser. Valoración y percepción de los oyentes

Aguirrezabala, Maite

Eguna: 2009

Dirección de proyecto fin de master GIT

Eguna: 2008

Dirección de proyecto fin de master GIT

Eguna: 2007

Dirección de proyecto fin de master GIT

Eguna: 2006

Dirección de proyecto fin de master GIT

Eguna: 2005

Dirección de proyecto fin de master GIT

Eguna: 2004

Dirección de proyecto fin de master GIT

Eguna: 2003

El deporte en el desarrollo personal

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: El deporte en el desarrollo personal /Herria: España /Argitalpenaren izena: El deporte en el desarrollo personal /Hasiera-data: 2021/07/14 /Amaiera-data: 2021/07/16

Un estudio sobre la actitud de las mujeres guipuzcoanas hacia la práctica deportiva en el marco de la estrategia 50/50/25 de la carrera Behobia-San Sebastián

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Un estudio sobre la actitud de las mujeres guipuzcoanas hacia la práctica deportiva en el marco de la estrategia 50/50/25 de la carrera Behobia-San Sebastián /ISBN: 978-84-18321-32-0 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio sobre la actitud de las mujeres guipuzcoanas hacia la práctica deportiva en el marco de la estrategia 50/50/25 de la carrera Behobia-San Sebastián /Hasiera-data: 2021/07/14 /Amaiera-data: 2021/07/16

Discriminación/Actividad Física/HistoriaChair: Dr. Alazne MUJIKA ALBERDI

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Discriminación/Actividad Física/HistoriaChair: Dr. Alazne MUJIKA ALBERDI /Herria: España /Argitalpenaren izena: Discriminación/Actividad Física/HistoriaChair: Dr. Alazne MUJIKA ALBERDI /Hasiera-data: 2021/07/14 /Amaiera-data: 2021/07/16

Las plataformas virtuales de running, nuevas modalidades de participación y nuevos participantes

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Las plataformas virtuales de running, nuevas modalidades de participación y nuevos participantes /Herria: España /Argitalpenaren izena: Las plataformas virtuales de running, nuevas modalidades de participación y nuevos participantes /Hasiera-data: 2021/07/07 /Amaiera-data: 2021/07/08

Mujeres deportistas: Invisibles y estereotipadas en el WEBINAR: "ACTIVIDAD FÍSICA, DEPORTE Y PERSPECTIVA DE GÉNERO"

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Mujeres deportistas: Invisibles y estereotipadas en el WEBINAR: "ACTIVIDAD FÍSICA, DEPORTE Y PERSPECTIVA DE GÉNERO" /Herria: España /Argitalpenaren izena: Mujeres deportistas: Invisibles y estereotipadas en el WEBINAR: "ACTIVIDAD FÍSICA, DEPORTE Y PERSPECTIVA DE GÉNERO" /Eguna: 2020/12/17

Development and validation of a scale for identifying User Innovators en el III Congreso Internacional de Investigación de la Red Radar- Colombia- 2018

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; Sánchez Perdomo, Sandra Jennina

Biltzarraren izena: Development and validation of a scale for identifying User Innovators en el III Congreso Internacional de Investigación de la Red Radar- Colombia- 2018 /Herria: Bogotá /Herria: Colombia /Argitalpenaren izena: Development and validation of a scale for identifying User Innovators en el III Congreso Internacional de Investigación de la Red Radar- Colombia- 2018 /Eguna: 2018/11/09

Un estudio descriptivo sobre la incidencia de carreras de fondo en la adopción y fomento de estilos de vida saludable desde la perspectiva de género y edad

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio descriptivo sobre la incidencia de carreras de fondo en la adopción y fomento de estilos de vida saludable desde la perspectiva de género y edad /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio descriptivo sobre la incidencia de carreras de fondo en la adopción y fomento de estilos de vida saludable desde la perspectiva de género y edad /Hasiera-data: 2017/11/16 /Amaiera-data: 2017/11/17

A systematic literature review of the user innovation field from 1970 to 2013

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; Sánchez Perdomo, Sandra Jennina

Biltzarraren izena: A systematic literature review of the user innovation field from 1970 to 2013 /Argitalpenaren izena: A systematic literature review of the user innovation field from 1970 to 2013 /Hasiera-data: 2017/10/17 /Amaiera-data: 2017/10/19

User Innovation. A systematic literature review from 1970 to 2013

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: User Innovation. A systematic literature review from 1970 to 2013 /Herria: Insbruck /Herria: Austria /Argitalpenaren izena: User Innovation. A systematic literature review from 1970 to 2013 /Hasiera-data: 2017/07/10 /Amaiera-data: 2017/07/12

Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad /Herria: Bogotá /Herria: Colombia /Argitalpenaren izena: Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad /Hasiera-data: 2016/10/26 /Amaiera-data: 2016/10/28

VII Congreso Internacional Virtual en Gestión Emprendimiento e Innovación. Emprendimiento Sostenible. Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: VII Congreso Internacional Virtual en Gestión Emprendimiento e Innovación. Emprendimiento Sostenible. Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad /Herria: Colombia /Argitalpenaren izena: VII Congreso Internacional Virtual en Gestión Emprendimiento e Innovación. Emprendimiento Sostenible. Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad /Eguna: 2016/10/01

Innovación Abierta e Innovación Centrada en el Usuario

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Innovación Abierta e Innovación Centrada en el Usuario /Herria: Colombia /Argitalpenaren izena: Innovación Abierta e Innovación Centrada en el Usuario /Eguna: 2015/10/28

Boycotting around Europe. A consumer tool to promote sustainability

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Boycotting around Europe. A consumer tool to promote sustainability /Argitalpenaren izena: Boycotting around Europe. A consumer tool to promote sustainability /Eguna: 2012/12/14

10ª Jornada Científico Docente AIMPN España y Portugal: Retos y oportunidades para el marketing público y no lucrativo

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: 10ª Jornada Científico Docente AIMPN España y Portugal: Retos y oportunidades para el marketing público y no lucrativo /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: 10ª Jornada Científico Docente AIMPN España y Portugal: Retos y oportunidades para el marketing público y no lucrativo /Eguna: 2012/12/14

9ª Jornada Científico-Docente AIMPN España y Portugal: Retos y oportunidades para el marketing público y no lucrativo

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: 9ª Jornada Científico-Docente AIMPN España y Portugal: Retos y oportunidades para el marketing público y no lucrativo /Argitalpenaren izena: 9ª Jornada Científico-Docente AIMPN España y Portugal: Retos y oportunidades para el marketing público y no lucrativo /Eguna: 2011/12/16

Actuación del consumidor ante la Irresponsabilidad Social Corporativa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Actuación del consumidor ante la Irresponsabilidad Social Corporativa /Herria: España /Argitalpenaren izena: Actuación del consumidor ante la Irresponsabilidad Social Corporativa /Eguna: 2011/12/16

Actuación del consumidor ante la irresponsabilidad social corporativa

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Actuación del consumidor ante la irresponsabilidad social corporativa /Herria: España /Argitalpenaren izena: Actuación del consumidor ante la irresponsabilidad social corporativa /Eguna: 2011/12/16

Juventud y consumo sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; García Arrizabalaga, Iñaki; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Juventud y consumo sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos /Herria: Covilha /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Juventud y consumo sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos /Eguna: 2010/12/17

Miembro del comité científico en el II Congreso Internacional de Casos Docentes en Marketing Público y No Lucrativo, "El Reto de la Responsabilidad y de la Sostenibilidad".

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; García Arrizabalaga, Iñaki; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Miembro del comité científico en el II Congreso Internacional de Casos Docentes en Marketing Público y No Lucrativo, "El Reto de la Responsabilidad y de la Sostenibilidad". /Herria: Covilha /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Miembro del comité científico en el II Congreso Internacional de Casos Docentes en Marketing Público y No Lucrativo, "El Reto de la Responsabilidad y de la Sostenibilidad". /Eguna: 2010/12/17

Ponente en la Mesa de Trabajo "Retos y Oportunidades para el Marketing Público y No Lucrativo 2010"

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; García Arrizabalaga, Iñaki

Biltzarraren izena: Ponente en la Mesa de Trabajo "Retos y Oportunidades para el Marketing Público y No Lucrativo 2010" /Herria: Covilha /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Ponente en la Mesa de Trabajo "Retos y Oportunidades para el Marketing Público y No Lucrativo 2010" /Eguna: 2010/12/17

Juventud y Consumo Sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos.

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Juventud y Consumo Sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos. /ISBN: 978-84-614-7146-1 /Herria: Covilha /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Juventud y Consumo Sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos. /Hasiera-data: 2010/12/13 /Amaiera-data: 2010/12/17

Gipuzkoako ikasleen komunikazio idatziaren gaitasunaren azterketa

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; ZULAIKA IJURKO, ESTHER; Perez Gaztelu, Elixabete; MUÑOA ERRASTI, ION

Biltzarraren izena: Gipuzkoako ikasleen komunikazio idatziaren gaitasunaren azterketa /Argitalpenaren izena: Gipuzkoako ikasleen komunikazio idatziaren gaitasunaren azterketa /Eguna: 2010/11/17

Batxilergotik Unibertsitatera: Gipuzkoako ikasleen komunikazio idatziaren gaitasunaren azterketa

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; ZULAIKA IJURKO, ESTHER; Perez Gaztelu, Elixabete; MUÑOA ERRASTI, ION

Biltzarraren izena: Batxilergotik Unibertsitatera: Gipuzkoako ikasleen komunikazio idatziaren gaitasunaren azterketa /Herria: España /Argitalpenaren izena: Batxilergotik Unibertsitatera: Gipuzkoako ikasleen komunikazio idatziaren gaitasunaren azterketa /Eguna: 2010/11/17

A LONGITUDINAL STUDY OF THE ATTITUDE TOWARD ADVERTISING (2003-2010)

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: A LONGITUDINAL STUDY OF THE ATTITUDE TOWARD ADVERTISING (2003-2010) /ISBN: 978-953-56385-0-6 /Herria: Dubrovnik /Herria: Croacia /Argitalpenaren izena: A LONGITUDINAL STUDY OF THE ATTITUDE TOWARD ADVERTISING (2003-2010) /Hasiera-data: 2010/10/13 /Amaiera-data: 2010/10/16

¿Quién debería informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa desarrollada por las empresas?

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: ¿Quién debería informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa desarrollada por las empresas? /Herria: España /Argitalpenaren izena: ¿Quién debería informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa desarrollada por las empresas? /Hasiera-data: 2010/06/23 /Amaiera-data: 2010/06/25

Tamayo Papel. La responsabilidad social en el marketing de un pequeño comercio minorista

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Tamayo Papel. La responsabilidad social en el marketing de un pequeño comercio minorista /ISBN: 978-84-613-9169-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Tamayo Papel. La responsabilidad social en el marketing de un pequeño comercio minorista /Eguna: 2009/12/18

Tamayo Papel: La Responsabilidad Social en el Marketing de un Pequeño Comercio Minorista

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; García Arrizabalaga, Iñaki

Biltzarraren izena: Tamayo Papel: La Responsabilidad Social en el Marketing de un Pequeño Comercio Minorista /ISBN: 978-84-613-9169-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Tamayo Papel: La Responsabilidad Social en el Marketing de un Pequeño Comercio Minorista /Hasiera-data: 2009/12/15 /Amaiera-data: 2009/12/18

CONSUMERS' PERCEPTION OF SOURCE CREDIBILITY TO COMMUNICATE ABOUT CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: CONSUMERS' PERCEPTION OF SOURCE CREDIBILITY TO COMMUNICATE ABOUT CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY /Herria: Klagenfurt am Woerthersee /Herria: Austria /Argitalpenaren izena: CONSUMERS' PERCEPTION OF SOURCE CREDIBILITY TO COMMUNICATE ABOUT CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY /Hasiera-data: 2009/06/25 /Amaiera-data: 2009/06/27

Cleaner Production: The Case of two Metal-mechanic Companies from Caxias Do Sul (South of Brazil)

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; Dorion, Eric; Munhoz Olea, Pelayo; Marcal Da Rocha, Jefferson; Severo, Eliana Andrea; Rorhr Da Cruz, Marcia

Biltzarraren izena: Cleaner Production: The Case of two Metal-mechanic Companies from Caxias Do Sul (South of Brazil) /ISBN: 978-0230-63807-5 /Herria: Ghaziabad /Herria: India /Argitalpenaren izena: Cleaner Production: The Case of two Metal-mechanic Companies from Caxias Do Sul (South of Brazil) /Hasiera-data: 2009/02/20 /Amaiera-data: 2009/02/21

Un estudio de la opinión ciudadana acerca de la voluntariedad u obligatoriedad de la Responsabilidad Social Corporativa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio de la opinión ciudadana acerca de la voluntariedad u obligatoriedad de la Responsabilidad Social Corporativa /ISBN: 978-84-92453-25-2 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio de la opinión ciudadana acerca de la voluntariedad u obligatoriedad de la Responsabilidad Social Corporativa /Hasiera-data: 2008/06/18 /Amaiera-data: 2008/06/20

Credibilidad de las ONG para informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa de las Empresas

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Credibilidad de las ONG para informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa de las Empresas /ISBN: 978-963-482-873-0 /Herria: Szeged /Herria: Hungria /Argitalpenaren izena: Credibilidad de las ONG para informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa de las Empresas /Hasiera-data: 2008/06/12 /Amaiera-data: 2008/06/13

Effects of Erotic Content in Advertising on the Perceived Offence: The Case of Ron Barcelo

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Effects of Erotic Content in Advertising on the Perceived Offence: The Case of Ron Barcelo /ISBN: 978-1-877156-28-0 /Herria: Dunedin /Herria: Nueva Zelanda /Argitalpenaren izena: Effects of Erotic Content in Advertising on the Perceived Offence: The Case of Ron Barcelo /Hasiera-data: 2007/12/03 /Amaiera-data: 2007/12/05

Un estudio de la influencia de la Responsabilidad Social Corporativa en la elección de la marca. A study on Corporate Social Responsability (CSR) on brand selection

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Un estudio de la influencia de la Responsabilidad Social Corporativa en la elección de la marca. A study on Corporate Social Responsability (CSR) on brand selection /ISBN: 978-84-931234-5-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio de la influencia de la Responsabilidad Social Corporativa en la elección de la marca. A study on Corporate Social Responsability (CSR) on brand selection /Hasiera-data: 2007/11/29 /Amaiera-data: 2007/11/30

Taller de Inteligencia de Negocio en la Semana Internacioonal de Gestión del Conocimiento

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Taller de Inteligencia de Negocio en la Semana Internacioonal de Gestión del Conocimiento /Herria: Monterrey /Herria: Mejico /Argitalpenaren izena: Taller de Inteligencia de Negocio en la Semana Internacioonal de Gestión del Conocimiento /Hasiera-data: 2007/10/15 /Amaiera-data: 2007/10/23

K-Countries I

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: K-Countries I /Herria: Monterrey /Herria: Mejico /Argitalpenaren izena: K-Countries I /Hasiera-data: 2007/10/15 /Amaiera-data: 2007/10/21

Regiones Iberoamericanas de Conocimiento: Experiencias de Desarrollo Regional

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Regiones Iberoamericanas de Conocimiento: Experiencias de Desarrollo Regional /Herria: Monterrey /Herria: Mejico /Argitalpenaren izena: Regiones Iberoamericanas de Conocimiento: Experiencias de Desarrollo Regional /Hasiera-data: 2007/10/15 /Amaiera-data: 2007/10/21

Regiones iberoamericanas del conocimiento. Experiencias de desarrollo regional basado en el conocimiento

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Regiones iberoamericanas del conocimiento. Experiencias de desarrollo regional basado en el conocimiento /Herria: Monterrey /Herria: Mejico /Argitalpenaren izena: Regiones iberoamericanas del conocimiento. Experiencias de desarrollo regional basado en el conocimiento /Hasiera-data: 2007/10/15 /Amaiera-data: 2007/10/23

Inteligencia de Negocio, Conocimiento e Innovación

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Inteligencia de Negocio, Conocimiento e Innovación /Herria: Monterrey /Herria: Mejico /Argitalpenaren izena: Inteligencia de Negocio, Conocimiento e Innovación /Hasiera-data: 2007/10/15 /Amaiera-data: 2007/10/21

Conocimiento para el Desarrollo

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Conocimiento para el Desarrollo /Herria: Monterrey /Herria: Mejico /Argitalpenaren izena: Conocimiento para el Desarrollo /Hasiera-data: 2007/10/15 /Amaiera-data: 2007/10/21

Medición del capital social en las redes institucionales

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Medición del capital social en las redes institucionales /Argitalpenaren izena: Medición del capital social en las redes institucionales /Eguna: 2007/07/03

Un estudio de la notoriedad del comercio justo entre los consumidores

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Un estudio de la notoriedad del comercio justo entre los consumidores /Herria: Braga /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Un estudio de la notoriedad del comercio justo entre los consumidores /Hasiera-data: 2007/06/14 /Amaiera-data: 2007/06/15

Taller de inteligencia de negocio en la Semana Internacional de Gestión del Conocimiento

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Taller de inteligencia de negocio en la Semana Internacional de Gestión del Conocimiento /Herria: Barranquilla /Herria: Colombia /Argitalpenaren izena: Taller de inteligencia de negocio en la Semana Internacional de Gestión del Conocimiento /Hasiera-data: 2006/10/23 /Amaiera-data: 2006/10/27

Depure Project. Working Paper for Component 3

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Depure Project. Working Paper for Component 3 /Herria: Siena /Herria: Italia /Argitalpenaren izena: Depure Project. Working Paper for Component 3 /Eguna: 2006/09/01

Access of small firms to knowledge networks as a determinant of local economic development

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Access of small firms to knowledge networks as a determinant of local economic development /Herria: Limerick /Herria: Irlanda /Argitalpenaren izena: Access of small firms to knowledge networks as a determinant of local economic development /Hasiera-data: 2006/06/20 /Amaiera-data: 2006/06/23

Access of small firms to knowledge networks as determinant of local economic development

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; LARREA ARANGUREN, MIREN; Aranguren Querejeta, Maria Jose

Biltzarraren izena: Access of small firms to knowledge networks as determinant of local economic development /Herria: Irlanda /Argitalpenaren izena: Access of small firms to knowledge networks as determinant of local economic development /Hasiera-data: 2006/06/19 /Amaiera-data: 2006/06/22

Depure Project. Working Papaer for Component 2 and 3

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Depure Project. Working Papaer for Component 2 and 3 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Depure Project. Working Papaer for Component 2 and 3 /Hasiera-data: 2006/05/30 /Amaiera-data: 2006/05/31

Un estudio de la actitud del consumidor hacia las ONG participantes en campañas de marketing con causa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio de la actitud del consumidor hacia las ONG participantes en campañas de marketing con causa /ISBN: 973-751-241-3 /Herria: Cluj-Napoca /Herria: Rumania /Argitalpenaren izena: Un estudio de la actitud del consumidor hacia las ONG participantes en campañas de marketing con causa /Hasiera-data: 2006/05/18 /Amaiera-data: 2006/05/19

Un estudio de la influencia del género en la percepción del contenido erótico de los anuncios publicitarios

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Un estudio de la influencia del género en la percepción del contenido erótico de los anuncios publicitarios /ISBN: 84-931234-4-7 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio de la influencia del género en la percepción del contenido erótico de los anuncios publicitarios /Hasiera-data: 2005/11/24 /Amaiera-data: 2005/11/25

La Universidad. Agente activo en la generación y transmisión del conocimiento

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: La Universidad. Agente activo en la generación y transmisión del conocimiento /Herria: Medellín /Herria: Colombia /Argitalpenaren izena: La Universidad. Agente activo en la generación y transmisión del conocimiento /Hasiera-data: 2004/10/24 /Amaiera-data: 2004/10/27

Dirección estratégica y marketing

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Dirección estratégica y marketing /Herria: Medellín /Herria: Colombia /Argitalpenaren izena: Dirección estratégica y marketing /Hasiera-data: 2004/10/24 /Amaiera-data: 2004/10/27

The Profile of The Over-Indebted Family: The Case of The Basque Country

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: The Profile of The Over-Indebted Family: The Case of The Basque Country /ISBN: 0-9742114-2-7 /Argitalpenaren izena: The Profile of The Over-Indebted Family: The Case of The Basque Country /Hasiera-data: 2004/07/09 /Amaiera-data: 2004/07/11

A comparative study of the attitude toward advertising

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: A comparative study of the attitude toward advertising /ISBN: 1539-8757 /Herria: Edimburgo /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: A comparative study of the attitude toward advertising /Hasiera-data: 2004/06/14 /Amaiera-data: 2004/06/18

La utilización de internet para la comunicación de la acción social corporativa. El caso de la banca española

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: La utilización de internet para la comunicación de la acción social corporativa. El caso de la banca española /ISBN: 84-7485-927-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: La utilización de internet para la comunicación de la acción social corporativa. El caso de la banca española /Hasiera-data: 2004/03/25 /Amaiera-data: 2004/03/26

Un estudio del sobreendeudamiento del consumidor

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio del sobreendeudamiento del consumidor /ISBN: 8495480-92-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio del sobreendeudamiento del consumidor /Eguna: 2003/04/01

Empresa y ciudadanía corporativa

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Empresa y ciudadanía corporativa /Herria: España /Argitalpenaren izena: Empresa y ciudadanía corporativa /Hasiera-data: 2003/03/04 /Amaiera-data: 2003/03/07

Adverse effects of cause-related marketing on brand image

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Adverse effects of cause-related marketing on brand image /ISBN: 972-8755-00-7 /Herria: Braga /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Adverse effects of cause-related marketing on brand image /Hasiera-data: 2002/05/28 /Amaiera-data: 2002/05/31

Publicidad y macroeconomía: un estudio empírico de las hipótesis de Galbraith

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Publicidad y macroeconomía: un estudio empírico de las hipótesis de Galbraith /ISBN: 84-7356-210-0 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Publicidad y macroeconomía: un estudio empírico de las hipótesis de Galbraith /Hasiera-data: 2000/09/28 /Amaiera-data: 2000/09/30

Marketing con causa e imagen de marca: el caso de los cigarrillos Fortuna y la campaña For 0'7

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Marketing con causa e imagen de marca: el caso de los cigarrillos Fortuna y la campaña For 0'7 /ISBN: 84-931234-1-2 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Marketing con causa e imagen de marca: el caso de los cigarrillos Fortuna y la campaña For 0'7 /Eguna: 2000/01/01

Sentimiento del consumidor hacia la publicidad. Propuesta de una escala global de medición

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Sentimiento del consumidor hacia la publicidad. Propuesta de una escala global de medición /Herria: España /Argitalpenaren izena: Sentimiento del consumidor hacia la publicidad. Propuesta de una escala global de medición /Hasiera-data: 1999/09/29 /Amaiera-data: 1999/10/01

EE- KirolBizi 2021

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; ARBILLAGA ETXARRI, ANE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Gil Rey, Erreka

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2021/09/01 /Amaiera-data: 2021/12/31

Ikaslan: Talentuari entzunez

ARRIETA FRUTOS, FELIX; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: IKASLAN /Hasiera-data: 2019/01/01 /Amaiera-data: 2019/06/30

Reconocimiento GV equipo de investigación 2019-2021 "Comunicación" IT1212-19

Rodríguez Pérez, María Pilar; ARRIETA ALBERDI, LEIRE; Barandiaran Irastorza, Xabier; DIAZ DE GUEREÑU RUIZ DE AZUA, JUAN MANUEL; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Gutiérrez Almazor, Miren; LANDA GONZALEZ, MARINA; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; Ondrušková, Jitka; PANDO CANTELI, MARIA JESUS; Perez Gaztelu, Elixabete

Laburpena: Gobierno Vasco - Departamento De Educación /Hasiera-data: 2019/01/01 /Amaiera-data: 2021/12/31

Orientación y supervisión de adolescentes, docentes y familias (OSADF)

IBAÑEZ ROMERO, ASUNCIÓN; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; NAVARRO PICABEA, ITZIAR

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2015/11/20 /Amaiera-data: 2016/08/31

Reparto de Empleo-Enplegu banaketa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2014/12/22 /Amaiera-data: 2015/12/31

Estudio de la imagen de la Universidad de Deusto (campus de San Sebastián)

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Laburpena: Universidad de Deusto /Hasiera-data: 2013/05/01 /Amaiera-data: 2014/07/01

Valoración de los líderes guipuzcoanos sobre la Plataforma Gipuzkoa Aurrera

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2010/09/01 /Amaiera-data: 2011/07/01

INFORES - Información sobre la gestión socialmente responsable en las empresas guipuzcoanas

OCHOA LABURU, JUAN LUIS; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; BETI SAEZ, IGNACIO; Fernández Ortea, Rogelio; Echaniz Barrondo, María Aranzazu (Arantza); GUIBERT UCIN, JOSE MARIA; ARANGUREN GOMEZ, NAGORE; OCHOA LABURU, ELENA; Iturrioz Landart, Cristina; NARVAIZA CANTIN, LOREA; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2009/10/01 /Amaiera-data: 2010/06/30

Fomento de la Cultura Emprendedora e Innovadora entre los Estudiantes de la Universidad de Deusto - iNNoVaNDis

IBAÑEZ ROMERO, ASUNCIÓN; Ferran Zubillaga, Ane; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; SAN SEBASTIAN BELAUSTEGUIGOITIA, PAUL; Iglesias, Anaïs

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2009/01/01 /Amaiera-data: 2009/10/01

GSRES - Promoción de la gestión socialmente responsable en las empresas guipuzcoanas

OCHOA LABURU, ELENA; OCHOA LABURU, JUAN LUIS; BETI SAEZ, IGNACIO; Iturrioz Landart, Cristina; NARVAIZA CANTIN, LOREA; IBAÑEZ ROMERO, ASUNCIÓN; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GUIBERT UCIN, JOSE MARIA; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; ARANGUREN GOMEZ, NAGORE; Echaniz Barrondo, María Aranzazu (Arantza)

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2009/01/01 /Amaiera-data: 2009/10/31

Promoción de la gestión socialmente responsable en las participación ciudadana a favor del comportamiento empresarial socialmente responsable)

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GUIBERT UCIN, JOSE MARIA

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2008/11/01 /Amaiera-data: 2009/10/31

El capital social en Gipuzkoa. Un procedimiento de mejora del capital social en el Departamento de Innovación y Sociedad del Conocimiento de la Diputación Foral de Gipuzkoa y en las organizaciones del Territorio Histórico de Gipuzkoa

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; AYERBE ECHEBERRIA, MIGUEL; AYERBE MUGICA, OLATZ; LARREA ARANGUREN, MIREN; Aranguren Querejeta, Maria Jose

Laburpena: Universidad de Deusto; Diputación Foral de Gipuzkoa; Eusko Ikaskuntza - Sociedad De Estudios Vascos /Hasiera-data: 2008/11/01 /Amaiera-data: 2010/12/31

Responsabilidad Social Empresarial. Estudio de Casos.

GUIBERT UCIN, JOSE MARIA; BETI SAEZ, IGNACIO; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; ARANGUREN GOMEZ, NAGORE; Echaniz Barrondo, María Aranzazu (Arantza); GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; IBAÑEZ ROMERO, ASUNCIÓN; Iturrioz Landart, Cristina; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; NARVAIZA CANTIN, LOREA; OCHOA LABURU, ELENA; OCHOA LABURU, JUAN LUIS

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2008/01/01 /Amaiera-data: 2008/11/30

Caracterización y análisis de las innovaciones eco-eficientes y de los mecanismos innovadores en la gestión ambiental de las empresas de la Sierra Gaucha y de la Región de San Sebastián

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: Agencia Española de Cooperación Internacional (AECI) /Hasiera-data: 2008/01/01 /Amaiera-data: 2009/12/31

Competitividad empresarial y desarrollo económico

MINONDO URIBE-ETXEBERRIA, ASIER; GARMENDIA LAZCANO, AITOR; NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; Zabala Berriozabal, Kristina; Iturrioz Landart, Cristina; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; IBAÑEZ ROMERO, ASUNCIÓN; NARVAIZA CANTIN, LOREA; ORDEN OLASAGASTI, OLGA DEL; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; AGUADO MUÑOZ, RICARDO; ZUBIAURRE GOENA, ARANTZA; Larrea Aranguren, Miren; Aranguren Querejeta, Maria Jose; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; PEÑA LEGAZCUE, JOSEBA IÑAKI

Laburpena: Universidad de Deusto; Gobierno Vasco - Eusko Jaurlaritza; Eusko Ikaskuntza - Sociedad De Estudios Vascos /Hasiera-data: 2007/10/30 /Amaiera-data: 2009/12/31

Indicadores y análisis de competitividad local en el País Vasco

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; Aranguren Querejeta, Maria Jose; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; LARREA ARANGUREN, MIREN; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; Olarte Marin, Francisco José

Hasiera-data: 2007/03/01 /Amaiera-data: 2007/07/31

Impacto de la responsabilidad social empresarial en la competitividad de la empresa

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2007/01/01 /Amaiera-data: 2007/12/31

Crecimiento económico y competitividad de la economía Guipuzcoana. Procesos de innovación en empresas pequeñas y su participación en redes espaciales y clusters

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; Olarte Marin, Francisco Jose; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; ERAUSKIN IURRITA, IÑAKI; Iturrioz Landart, Cristina; LARREA ARANGUREN, MIREN; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; ZUBIAURRE GOENA, ARANTZA; Aranguren Querejeta, Maria Jose

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2006/10/01 /Amaiera-data: 2007/09/30

Proyecto Depure

NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; GARCIA PERNIA, JOSE LUIS; PEÑA LEGAZCUE, JOSEBA IÑAKI; Aranguren Querejeta, Maria Jose; LARREA ARANGUREN, MIREN; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; OLARTE MARIN, FRANCISCO JOSÉ; DE LA MAZA ARAMBURU, XABIER; DURAN LOPEZ, JESSICA

Laburpena: Garapen, Asociación Vasca De Agencias De Desarrollo /Hasiera-data: 2006/01/01 /Amaiera-data: 2007/01/01

La Responsabilidad Social en Guipúzcoa. Estado de la cuestión en el ámbito económico y empresarial: Opinión del consumidor guipuzcoano sobre la responsabilidad social corporativa.

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Hasiera-data: 2006/01/01 /Amaiera-data: 2006/11/30

La responsabilidad social en Guipúzcoa. Estado de la cuestión en el ámbito económico y empresarial

de la Cruz Ayuso, Cristina; GUIBERT UCIN, JOSE MARIA; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; BETI SAEZ, IGNACIO; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; Iturrioz Landart, Cristina; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2006/01/01 /Amaiera-data: 2006/11/30

Acceso de las empresas pequeñas a las redes de innovación y conocimiento. Caso del Urola medio.

Aranguren Querejeta, Maria Jose; LARREA ARANGUREN, MIREN; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; TRigero, Rakel; PLAZAOLA ARRONDO, ALAZNE

Laburpena: Iraurgi Lantzen /Hasiera-data: 2005/01/01 /Amaiera-data: 2006/09/01

Análisis y diagnóstico del Capital Social en la red institucional del Departamento para la innovación y la Sociedad del Conocimiento

PLAZAOLA ARRONDO, ALAZNE; Ortiz, Adriana; Lizarralde, Osane; Álvarez, M.J.; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; AYERBE ECHEBERRIA, MIGUEL

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2004/06/01 /Amaiera-data: 2005/09/30

Análisis y diagnóstico del Capital Social en las redes institucionales del departamento para la innovación y la sociedad del conocimiento.

Barandiaran Irastorza, Xabier; AYERBE ECHEBERRIA, MIGUEL; AYERBE MUGICA, OLATZ; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2004/05/01 /Amaiera-data: 2005/12/30

CON(EX)-Empresa Digital extendida basada en el conosimiento

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; AYERBE ECHEBERRIA, MIGUEL; AYERBE MUGICA, OLATZ; Barandiaran Irastorza, Xabier

Laburpena: Gobierno Vasco - Eusko Jaurlaritza /Hasiera-data: 2002/01/01 /Amaiera-data: 2002/12/31

Empresa Digital Extendida Basada en el Conocomiento-CONEX

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; AYERBE ECHEBERRIA, MIGUEL; AYERBE MUGICA, OLATZ

Laburpena: Ministerio de Educación; Gobierno Vasco - Eusko Jaurlaritza /Hasiera-data: 2001/01/01 /Amaiera-data: 2001/12/31

Investigación sobre las experiencias cooperativas en el País Vasco anteriores a la instauración del franquismo

Rodríguez Ranz, José Antonio; Barandiaran, Miren; ARRIETA ALBERDI, LEIRE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: Fundación Sabino Arana; MONDRAGON CORPORACION COOPERATIVA; Gobierno Vasco - Eusko Jaurlaritza /Hasiera-data: 1997/05/01 /Amaiera-data: 1998/05/01

Patrimonio documental de la empresa industrial de la CAPV (fase II)

Rodríguez Ranz, José Antonio; RIVERA HERNÁEZ, OLGA; NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: Gobierno Vasco - Eusko Jaurlaritza /Hasiera-data: 1995/01/01 /Amaiera-data: 1996/12/31

Patrimonio documental de la empresa industrial de la CAPV (fase I)

RODRIGUEZ RANZ, José Antonio; RIVERA HERNÁEZ, OLGA; NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: Gobierno Vasco - Eusko Jaurlaritza /Hasiera-data: 1994/01/01 /Amaiera-data: 1995/12/31

Evaluación positiva de la guía de aprendizaje "Marketing I"

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito Docente /Hasiera-data: 2008/11/06 /Amaiera-data: 2022/06/25

Tareas de difusión: entrevista realizada para la revista local Kontzejupetik sobre el endeudamiento de los hogares

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2008/12/01 /Amaiera-data: 2022/06/25

Evaluación favorable, certificado del Label 2 "Fundamentos de Marketing"

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito Docente /Hasiera-data: 2016/07/01 /Amaiera-data: 2022/06/25

Evaluación favorable, certificado del Label 1 de Diseño y Planificación, de la guía de aprendizaje "Plan de marketing"

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito Docente /Hasiera-data: 2012/09/01 /Amaiera-data: 2022/06/25

Evaluación favorable, certificado del Label 1 de Diseño y Planificación, de la guía de aprendizaje "Investigación de mercados y audiencias"

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito Docente /Hasiera-data: 2011/09/01 /Amaiera-data: 2022/06/25

Evaluación favorable, certificado del Label 1 de Diseño y Planificación, de la guía de aprendizaje "Publicidad"

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito Docente /Hasiera-data: 2011/09/01 /Amaiera-data: 2022/06/25

Representante de la Célula de San Sebastián de la Comunidad Iberoamericana de Sistemas de Conocimiento

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2004/01/01 /Amaiera-data: 2022/06/25

Acreditación de ANECA, profesora ayudante doctora

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Hasiera-data: 2005/11/01 /Amaiera-data: 2022/06/25

Evaluación favorable, certificado del Label 1 de Diseño y Planificación, de la guía de aprendizaje "Fundamentos de Marketing"del Grado en Turismo

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito Académico /Hasiera-data: 2009/11/30 /Amaiera-data: 2022/06/25

Evaluación favorable, certificado del Label 1 de Diseño y Planificación, de la asignatura Fundamentos de Marketing, del Grado en Comunicación

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito Académico /Hasiera-data: 2009/11/30 /Amaiera-data: 2022/06/25

Profesora Titular

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito Académico /Hasiera-data: 2013/09/01 /Amaiera-data: 2022/06/25

Sexenio Tramo 2020-2026

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2020/01/01 /Amaiera-data: 2026/12/31

Sexenio Tramo 2013-2019

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2013/01/01 /Amaiera-data: 2019/12/31

Trabajos diversos de gestión de la investigación: proyecto "El capital social en Gipuzkoa. Un procedimiento de mejora del capital social en el Departamento de Innovación y Sociedad del Conocimiento de la Diputación Foral de Gipuzkoa y en las organizaciones del Territorio Histórico de Gipuzkoa".

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2008/11/01 /Amaiera-data: 2009/10/31

Valoración positiva de la trayectoria docente otorgada por la Universidad de Deusto, desde el curso 1997/1998 hasta 2008/2009

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito Docente /Hasiera-data: 1997/10/01 /Amaiera-data: 2009/09/30

Trabajos diversos de gestión de la investigación: proyecto "CARACTERIZACIÓN Y ANÁLISIS DE LAS INNOVACIONES ECOEFICIENTES Y DE LOS MECANISMOS INNOVADORES DE LAS EMPRESAS DE LA SIERRA GAUCHA Y DE SAN SEBASTIÁN"

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2008/10/01 /Amaiera-data: 2009/09/30

Acreditación positiva UNIQUAL

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito Académico /Eguna: 2009/03/16

Participación como representante de la Facultad de Humanidades en la difusión del plan estratégico de Azkoitia

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito Académico /Eguna: 2008/12/01

Informe de evaluación de la tesis doctoral de Nahikari Irastorza Arandia

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito Académico /Eguna: 2008/12/01

Participación en representación de la Facultad de Humanidades en el vídeo promocional del Plan Estratégico de Azkoitia

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Eguna: 2008/12/01

Las relaciones marketing-sociedad

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2005/10/01 /Amaiera-data: 2006/09/30

Coordinador del equipo de investigación KN ikerteam

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2005/10/01 /Amaiera-data: 2006/09/30

Beca del programa de perfeccionamiento y movilidad del personal investigador

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2004/07/12 /Amaiera-data: 2004/08/01

Beca de formación del personal investigador en España

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 1997/01/01 /Amaiera-data: 1999/07/05