Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

ROCÍO GARCÍA CARRIÓN

img

ROCÍO GARCÍA CARRIÓN

Área
Facultad de Educación y Deporte
Departamento
Hezkuntza
Posta elektronikoa
Jarraitu
Twitter
Curriculum Vitae - PDF

Artikuluak aldizkari zientifikoetan

The Development of L2 (Basque) Oracy Skills Through Dialogic Literary Gatherings / SAGE OPEN

Santiago Garabieta, Maite; Villardón Gallego, Lourdes; García Carrión, Rocío; Duque, Elena

ISBNAR: 2158-2440 /Aldizkari-zenbakia: Enero-Marzo 2022 /Hasiera-orria: 1 /Amaiera-orria: 12 /Eguna: 2022

Las mediaciones parentales de los contenidos audiovisuales infantiles en la primera infancia cubana / Atenas

Noa Comans, Odet Amparo; García Carrión, Rocío

ISBNAR: 1682-2749 /Bolumena: 4 /Aldizkari-zenbakia: 56 /Hasiera-orria: 37 /Amaiera-orria: 50 /Eguna: 2021

Inclusion of L2 (Basque) learners in Dialogic Literary Gatherings in a linguistically diverse context / Language Teaching Research

Santiago Garabieta, Maite; García Carrión, Rocío; Zubiri, Harkaitz; Lopez De Agileta, Garazi

ISBNAR: 1362-1688 /Eguna: 2021

Editora Special Issue Impact of the Interactive Learning Environments on Children and Youth Socialization / Social Sciences

Villardón Gallego, Lourdes; García Carrión, Rocío

ISBNAR: 2076-0760 /Eguna: 2020

Social Impact Assessment of HealthyAIR Tool for Real-Time Detection of Pollution Risk / Sustainability

Moreno Cano, Antonia; Romón Sagredo, Rafael; García Carrión, Rocío; García-Zapirain Soto, Begonya

ISBNAR: 2071-1050 /Bolumena: 9856 /Aldizkari-zenbakia: 12 /Hasiera-orria: 1 /Amaiera-orria: 21 /Eguna: 2020

Transforming students? attitudes towards learning through the use of successful educational actions / PLoS ONE

Díez Palomar, Javier; García Carrión, Rocío; Hargreaves, Linda; Vieites, María

ISBNAR: 1932-6203 /Eguna: 2020

Bridging the gap: engaging Roma and migrant families in early childhood education through trust-based relationship. / European early childhood education research journal

Khalfaoui Larrañaga, Andrea; García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes

ISBNAR: 1350-293X /Bolumena: 28 /Aldizkari-zenbakia: 5 /Hasiera-orria: 701 /Amaiera-orria: 711 /Eguna: 2020

Teacher Induction in Schools as Learning Communities: Successful Pathways to Teachers? Professional Development in a Diverse School Serving Students Living in Poverty / Sustainability

García Carrión, Rocío; Padrós Cuxart, Maria; Alvarez Cifuentes, Pilar; Flecha Fernandez De Sanmamed, Ainhoa

ISBNAR: 2071-1050 /Eguna: 2020

The emergence of the language of desire toward nonviolent relationships during the dialogic literary gatherings / Language and Education

Lopez De Agileta, Garazi; Torras Gómez, Elisabeth; García Carrión, Rocío; Flecha, Ramón

ISBNAR: 0950-0782 /Bolumena: 6 /Aldizkari-zenbakia: 34 /Hasiera-orria: 583 /Amaiera-orria: 598 /Eguna: 2020

Exploring the Impact of Dialogic Literary Gatherings on Students? Relationships With a Communicative Approach / Qualitative Inquiry

García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes; Martínez De La Hidalga De La Torriente, Zoe; Marauri Ceballos, Jesus

ISBNAR: 1077-8004 /Bolumena: 8-9 /Aldizkari-zenbakia: 26 /Hasiera-orria: 996 /Amaiera-orria: 1002 /Eguna: 2020

Help and Solidarity Interactions in Interactive Groups: A Case Study with Roma and Immigrant Preschoolers. / Social Sciences

Khalfaoui Larrañaga, Andrea; García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes; Duque, Elena

ISBNAR: 2076-0760 /Bolumena: 9 /Aldizkari-zenbakia: 7 /Hasiera-orria: 116 /Eguna: 2020

Las Tertulias Teológicas Dialógicas en educación primaria: aprendizaje y enseñanza de la religión en un espacio dialógico / HSE : Historia Social y de la Educación = Social and Education History

Marauri Ceballos, Jesus; Villarejo Carballido, Beatriz; García Carrión, Rocío

ISBNAR: 2014-3567 /Bolumena: 9 /Aldizkari-zenbakia: 2 /Hasiera-orria: 201 /Amaiera-orria: 223 /Eguna: 2020

A Systematic Review of the Literature on Aspects Affecting Positive Classroom Climate in Multicultural Early Childhood Education / Early Childhood Education Journal

Khalfaoui Larrañaga, Andrea; García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes

ISBNAR: 1082-3301 /Eguna: 2020

Children and Adolescents Mental Health: A Systematic Review of Interaction-Based Interventions in Schools and Communities / Frontiers in Psychology

García Carrión, Rocío; Villarejo Carballido, Beatriz; Villardón Gallego, Lourdes

ISBNAR: 1664-1078 /Bolumena: 918 /Aldizkari-zenbakia: 10 /Eguna: 2019

Poverty and schooling: three cases from Australia, the United States, and Spain / ASIAPACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION

Lampert, Jo; Ball, Arnetha; García Carrión, Rocío; Burnett, Bruce

ISBNAR: 1359-866X /Eguna: 2019

Beyond the Walls: The Social Reintegration of Prisoners Through the Dialogic Reading of Classic Universal Literature in Prison / International Journal of Offender Therapy and Comparative Criminology

Alvarez Cifuentes, Pilar; García Carrión, Rocío; Puigvert, Lidia; Pulido, Cristina; Schubert, Tinka

ISBNAR: 0306-624X /Hasiera-orria: 1 /Amaiera-orria: 19 /Eguna: 2018

Interactive Learning Environments for the Educational Improvement of Students With Disabilities in Special Schools / Frontiers in Psychology

García Carrión, Rocío; Molina Roldán, Silvia; Roca, Esther

ISBNAR: 1664-1078 /Eguna: 2018

Pathways to Equitable and Sustainable Education through the Inclusion of Roma Students in Learning Mathematics. / Sustainability

Díez Palomar, Javier; Flecha Fernandez De Sanmamed, Ainhoa; García Carrión, Rocío; Molina Roldán, Silvia

ISBNAR: 2071-1050 /Bolumena: 07 /Aldizkari-zenbakia: 10 /Hasiera-orria: 1 /Amaiera-orria: 16 /Eguna: 2018

Impact of the Interactive Learning Environments in Children's Prosocial Behavior. / Sustainability

Villardón Gallego, Lourdes; García Carrión, Rocío; Yañez Marquina, Lara; Estevez Gutierrez, Ana Isabel

ISBNAR: 2071-1050 /Bolumena: 7 /Aldizkari-zenbakia: 10 /Hasiera-orria: 1 /Amaiera-orria: 12 /Eguna: 2018

How do vulnerable youth complete secondary education? The key role of families and the community / Journal of Youth Studies

García Carrión, Rocío; Molina Roldán, Silvia; Mollina, Fidel

ISBNAR: 1367-6261 /Bolumena: 5 /Aldizkari-zenbakia: 21 /Hasiera-orria: 701 /Amaiera-orria: 716 /Eguna: 2018

Teacher Education in Schools as Learning Communities: Transforming High-Poverty Schools through Dialogic Learning / AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION

García Carrión, Rocío; Gómez, Aitor; Molina Roldán, Silvia; Ionescu, Vladia

ISBNAR: 0313-5373 /Bolumena: 42 /Aldizkari-zenbakia: 2 /Hasiera-orria: 44 /Amaiera-orria: 56 /Eguna: 2017

La interacción y el diálogo para una educación infantil de calidad / Aula de Infantil Graó

García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes

ISBNAR: 1577-5615 /Aldizkari-zenbakia: 88 /Hasiera-orria: 31 /Amaiera-orria: 35 /Eguna: 2017

Tertulias literarias dialógicas, herramienta para una educación de éxito / Padres y Maestros

García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes; Martínez De La Hidalga De La Torriente, Zoe

ISBNAR: 0210-4679 /Aldizkari-zenbakia: 367 /Hasiera-orria: 42 /Amaiera-orria: 47 /Eguna: 2016

Dialogue and Interaction in Early Childhood Education: A Systematic Review / REMIE. Multidisciplinary Journal of Educational Research

García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes

ISBNAR: 2014-2862 /Bolumena: 6 /Aldizkari-zenbakia: 1 /Hasiera-orria: 51 /Amaiera-orria: 76 /Eguna: 2016

Análisis de las Interacciones entre Alumnado y Diversas Personas Adultas en Actuaciones Educativas de Éxito Hacia la Inclusión de Todos y Todas / Revista Latinoamericana de Educación Inclusiva

García Carrión, Rocío; Molina Roldán, Silvia; Grande López, Luis Antonio; Valdez Buslon, Nataly

ISBNAR: 0718-5480 /Bolumena: 1 /Aldizkari-zenbakia: 10 /Hasiera-orria: 115 /Amaiera-orria: 132 /Eguna: 2016

Developing an analytic coding scheme for classroom dialogue across educational contexts. / Learning, Culture and Social Interaction

Hennessy, Sara; Rojas-Drummont, Sylvia; Higham, Rupert; Marquez, Ana Maria; Maine, Fiona; Ríos, Rosa Maria; García Carrión, Rocío; Torreblanca, Omar; Barrera, Maria José

ISBNAR: 2210-6561 /Bolumena: 1 /Aldizkari-zenbakia: 9 /Hasiera-orria: 16 /Amaiera-orria: 44 /Eguna: 2016

Toppling Teacher Domination of 2 Primary Classroom Talk through 3 Dialogic Literary Gatherings in England / FORUM: for promoting 3-19 comprehensive education

García Carrión, Rocío; Hargreaves, Linda

ISBNAR: 0963-8253 /Bolumena: 1 /Aldizkari-zenbakia: 58 /Hasiera-orria: 15 /Amaiera-orria: 25 /Eguna: 2016

Schools as learning communities: making possible the ?untested feasibility?. / International Review of Qualitative Research

García Carrión, Rocío

ISBNAR: 1940-8447 /Bolumena: 2 /Aldizkari-zenbakia: 9 /Hasiera-orria: 152 /Amaiera-orria: 164 /Eguna: 2016

Learning communities: Pathways for educational success and social transformation through interactive groups in mathematics / European Educational Research Journal

García Carrión, Rocío; Díez Palomar, Javier

ISBNAR: 14749041 /Bolumena: 14 /Hasiera-orria: 151 /Amaiera-orria: 166 /Eguna: 2015

Gestión de los centros educativos con la participación de la comunidad / Organización y Gestión Educativa

García Carrión, Rocío

ISBNAR: 1134-0312 /Hasiera-orria: 22 /Amaiera-orria: 22 /Eguna: 2013

Transfer of Dialogue-based Literary Gatherings to Prisons / REVISTA DE EDUCACION

García Carrión, Rocío; Flecha García, Ramón; Gómez González, Aitor

ISBNAR: 0034-8082 /Bolumena: 360 /Hasiera-orria: 140 /Amaiera-orria: 161 /Eguna: 2013

Contributions to Women Education of the Libertarian Movement / Social & Education History

García Carrión, Rocío; Ruiz, Laura

ISBNAR: 201 4-3567 /Bolumena: 1 /Hasiera-orria: 107 /Amaiera-orria: 128 /Eguna: 2012

Participación de las familias en el currículo y en la evaluación / Cuadernos de Pedagogía

García Carrión, Rocío; Lastikka, Anna-Leena

ISBNAR: 0210-0630 /Bolumena: 429 /Hasiera-orria: 61 /Amaiera-orria: 63 /Eguna: 2012

Out of the Ghetto: Psychological Bases of Dialogic Learning / International Journal of Educational Psychology

García Carrión, Rocío

Bolumena: 1 /Hasiera-orria: 51 /Amaiera-orria: 69 /Eguna: 2012

Using Health Literacy in school to overcome inequalities / European Journal of Education

García Carrión, Rocío

ISBNAR: 0141-8211 /Bolumena: 46 /Hasiera-orria: 209 /Amaiera-orria: 218 /Eguna: 2011

Contrasting scientific knowledge with knowledge from the lifeworld: The Dialogic Inclusion Contract / Qualitative Inquiry

García Carrión, Rocío; Padrós Cuxart, Maria; Molina Roldán, Silvia; De Mello, Roseli

ISBNAR: 1077-8004 /Bolumena: 17 /Hasiera-orria: 304 /Amaiera-orria: 312 /Eguna: 2011

Contrato de inclusión dialógica / Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado

Garcia, J.; García Carrión, Rocío

ISBNAR: 0213-8646 /Hasiera-orria: 101 /Amaiera-orria: 111 /Eguna: 2010

Socio-cultural transformation and the promotion of learning / Revista de Psicodidáctica

García Carrión, Rocío; Duque, Elena; Mircea, Teodor

ISBNAR: 1136-1034 /Bolumena: 15 /Hasiera-orria: 207 /Amaiera-orria: 222 /Eguna: 2010

Las Comunidades de Aprendizaje en educación infantil: transformando la educación desde las primeras etapas educativas. / Al Baht Al'Ilmi. Reveu des Sciences Humaines et Sociales

García Carrión, Rocío

Bolumena: 51 /Hasiera-orria: 73 /Amaiera-orria: 86 /Eguna: 2009

Participación en escuelas de éxito: una investgación comunicativa del proyecto INCLUD-ED / C&E. Cultura y Educación

García Carrión, Rocío; Flecha, Ainhoa; Gómez, Aitor; Latorre, Antonio

ISBNAR: 1135-6405 /Bolumena: 21 /Hasiera-orria: 183 /Amaiera-orria: 183 /Eguna: 2009

From Obama to Samara: what changes do the spanish education system and the roma movement have to make so that one day it will be possible for a roma woman to be president? / Psychology, Society & Education

García Carrión, Rocío; Flecha García, Ramón; Yuste, Montse; Silva, Araceli

ISBNAR: 2171-2085 /Hasiera-orria: 1 /Amaiera-orria: 11 /Eguna: 2009

Garantizar el éxito con la incorporación de las familias. De la fiscalización y la descalificación a la colaboración. / Organización y Gestión Educativa

García Carrión, Rocío; Flecha, Ramón

ISBNAR: 1134-0312 /Hasiera-orria: 23 /Amaiera-orria: 26 /Eguna: 2008

Nous reptes per a la inclusió sociolaboral de la joventut catalana / Papers de Joventut

García Carrión, Rocío; Pulido, Cristina; Ríos, Oriol

ISBNAR: 9975-7648 /Hasiera-orria: 4 /Amaiera-orria: 4 /Eguna: 2006

Artikuluak online euskarrian

Guía para la comunidad educativa: Entornos interactivos para la inclusión en contextos de diversidad funcional: mejora del desarrollo, del aprendizaje y de la convivencia

García Carrión, Rocío; Molina Roldán, Silvia; Roca, Esther; Ugalde, Leire; Alvarez Cifuentes, Pilar; Villardón Gallego, Lourdes; Khalfaoui Larrañaga, Andrea; Fernandez Villardon, Aitana; Santiago Garabieta, Maite; Flores Moncada, Lirio Gissela; Alvarez Guerrero, Garazi; Martínez De La Hidalga De La Torriente, Zoe; Marauri Ceballos, Jesus; Estevez Gutierrez, Ana Isabel; Tellado, Itxaso; Navarro, Diego; Gómez Domínguez, Teresa; Foncillas, Mercedes; Gutiérrez, Prudencia; Ayuso, Desirée; Amaro Agudo, Ana

URL: https://interact.deusto.es/guia-inter-act/ /Eguna: 2021

Liburuak

Juntos mejoramos y aprendemos más: cómo organizar las aulas para el éxito académico y social de todo el alumnado

García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes

ISBNLM: 978-84-1325-069-4 /Eguna: 2018

Aprendizaje e Interacciones en el Aula

Mercer, Neil; Hargreaves, Linda; García Carrión, Rocío

ISBNLM: 978-84-940052-1-3 /Eguna: 2016

Successful Educational Actions for Inclusion and Social Cohesion in Europe

Duque, Elena; García Carrión, Rocío; Flecha García, Ramón

ISBNLM: 978-3-319-11176-6 /Eguna: 2015

Aprendiendo contigo

García Carrión, Rocío

ISBNLM: 978-84-938226-3-7 /Eguna: 2012

Actuaciones Educativas de Éxito en las Escuelas Europeas

García Carrión, Rocío

ISBNLM: 978-84-369-5211-7 /Bolumena: 9 /Eguna: 2011

Gitanos: de los mercadillos a la escuela y del instituto al futuro

García Carrión, Rocío

ISBNLM: 978-84-369-4910-0 /Eguna: 2010

Liburuen kapituluak

Freirean Concepts: Diluted and Damaged / Whitewashed Critical Perspectives. Restoring the Edge to Edgy Ideas

García Carrión, Rocío; Tellado, Itxaso; Padrós Cuxart, Maria

ISBNCO: 9781003087632 /Eguna: 2021

Alumnado y profesorado universitario dialogando juntos: innovación docente a través de las tertulias dialógicas / Respuestas innovadoras al nuevo perfil del estudiante universitario

García Carrión, Rocío; Khalfaoui Larrañaga, Andrea; Marauri Ceballos, Jesus; Santiago Garabieta, Maite

ISBNCO: 978-84-1357-078-5 /Hasiera-orria: 77 /Amaiera-orria: 86 /Eguna: 2021

Organising International Collaborative Research for Social Inclusion / Doing Educational Research. Overcoming Challenges In Practice

García Carrión, Rocío; Díez Palomar, Javier; Gómez González, Aitor

Hasiera-orria: 227 /Amaiera-orria: 246 /Eguna: 2019

Teacher Education in Andorra / International Handbook Of Teacher Education Worldwide VOL 2

Prieto Sanz, Helena; Larranz Rada, Virginia; García Carrión, Rocío

ISBNCO: 978-9963-2415-6-9 /Hasiera-orria: 71 /Amaiera-orria: 90 /Eguna: 2019

Turning Talk Around: Time for children to talk and teachers to listen in primary mathematics / Promoting Academic Talk in Schools Global Practices and Perspectives

Hargreaves, Linda; García Carrión, Rocío

ISBNCO: 9781138305489 /Eguna: 2018

Pathways for inclusion beyond the school walls: a transformative case of using inclusive education to enhance social inclusion in Spain. / Inclusion Through Shared Education

De Botton Fernández, Lena; Flecha García, Ramón; García Carrión, Rocío; Molina Roldán, Silvia

ISBNCO: 9781939755292 /Hasiera-orria: 39 /Amaiera-orria: 62 /Eguna: 2016

Promoting academic performance and social inclusion in marginalized communities through family participation in children's learning: the case of Interactive Groups and Dialogic Literary Gatherings / World Education Research Association 2015 Yearbook

García Carrión, Rocío; Girbés, Sandra; Gomez, Gabriela

ISBNCO: 9781138909465 /Hasiera-orria: 30 /Amaiera-orria: 57 /Eguna: 2015

Transforming Spanish Education:¿ educational movements that made history / Education across Europe

García Carrión, Rocío

ISBNCO: 978-989-20-5027-0 /Hasiera-orria: 91 /Amaiera-orria: 93 /Eguna: 2014

From refusal to getting involved in Romani research / Indigenous Pathways Into Social Research: Voices of a New Generation

García Carrión, Rocío; Melgar, Patricia; Sordé, Teresa

ISBNCO: 978-1-59874-696-9 /Hasiera-orria: 367 /Amaiera-orria: 380 /Eguna: 2013

Achieving social cohesion in Europe through education: a success story / Rethinking Education for Social Cohesion: International Case Studies

García Carrión, Rocío

ISBNCO: 978-0-230-30026-2 /Hasiera-orria: 299 /Amaiera-orria: 323 /Eguna: 2012

Primary children's beliefs about knowledge and learning / Educación aprendizaje y desarrollo en una sociedad multicultural

García Carrión, Rocío

Hasiera-orria: 4409 /Amaiera-orria: 4424 /Eguna: 2011

Socialización preventiva de la violencia de género / La educación revisitada. Ensayos hermenéutica pedagógica

García Carrión, Rocío

ISBNCO: 978-84-475-3487-6 /Hasiera-orria: 327 /Amaiera-orria: 346 /Eguna: 2010

National Report: the case of Spain / Integration of Female Migrant Domestic Workers: Strategies for Employment and Civic Participation

García Carrión, Rocío; Padrós Cuxart, Maria

ISBNCO: 978-9963-634-51-4 /Hasiera-orria: 131 /Amaiera-orria: 151 /Eguna: 2008

Learning Communities: A whole Community Learning Together / Responses to challenges of youth training in the knowledge society. Case studies of promising practice. Barcelona: Universitat de Barcelona/CREA.

García Carrión, Rocío; Padrós Cuxart, Maria; Aubert, Adriana; Gómez, Jesús

ISBNCO: 84-690-2388-8 /Hasiera-orria: 39 /Amaiera-orria: 45 /Eguna: 2006

The Atlantida Project: A Network of Experiences of Democratic Innovation in Educational Communities / Responses to challenges of youth training in the knowledge society. Case studies of promising practices.

García Carrión, Rocío

ISBNCO: 84-690-2388-8 /Hasiera-orria: 45 /Amaiera-orria: 50 /Eguna: 2006

Zuzendutako tesiak

Análisis de Tertulias Musicales Dialógicas en Educación Primaria: convivencia y actitudes hacia la música clásica

Eguna: 2021

Claves para la convivencia intercultural en la etapa infantil. Un estudio de caso

Eguna: 2020

Capability learning in the EU. Understanding Erasmus+ through the Capabilities Approach

Alhoud, Ana

Eguna: 2020

Aplicaciones y actividades prácticas para promover los hábitos saludables fuera del horario escolar desde la Educación Física

Eguna: 2019

APPer l'esport

Eguna: 2019

Prácticas BDSM y su relación con el placer y /o satisfacción sexual: una revisión sistemática

Eguna: 2019

Impacto del entorno dialógico en el aprendizaje del inglés como segunda lengua en educación primaria

Arteche Careaga, Jon

Eguna: 2016

Les competències bàsiques en l'educació primària a Catalunya: relació entre l'escola i l'esplai

Eguna: 2015

Modelos de atracción de los y las adolescentes: Nuevos retos en educación desde la socialización preventiva de la violencia de género.

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Modelos de atracción de los y las adolescentes: Nuevos retos en educación desde la socialización preventiva de la violencia de género. /Herria: España /Argitalpenaren izena: Modelos de atracción de los y las adolescentes: Nuevos retos en educación desde la socialización preventiva de la violencia de género. /Eguna: 2022/08/10

Overcoming the barriers of the"other women" participation: transforming education and increasing their empowerment.

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Overcoming the barriers of the"other women" participation: transforming education and increasing their empowerment. /Herria: España /Argitalpenaren izena: Overcoming the barriers of the"other women" participation: transforming education and increasing their empowerment. /Eguna: 2022/08/10

Socialización y aprendizaje del amor y la violencia en las relaciones en las discotecas

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Socialización y aprendizaje del amor y la violencia en las relaciones en las discotecas /Herria: España /Argitalpenaren izena: Socialización y aprendizaje del amor y la violencia en las relaciones en las discotecas /Eguna: 2022/08/10

Participación de la comunidad educativa y participación social. Proyecto europeo integrado includ-ed.

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Participación de la comunidad educativa y participación social. Proyecto europeo integrado includ-ed. /Herria: España /Argitalpenaren izena: Participación de la comunidad educativa y participación social. Proyecto europeo integrado includ-ed. /Eguna: 2022/08/10

Transformaciones educativas de éxito para la superación de la exclusión social: contribuciones desde la investigación científica de máximo nivel europeo.

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Transformaciones educativas de éxito para la superación de la exclusión social: contribuciones desde la investigación científica de máximo nivel europeo. /Herria: España /Argitalpenaren izena: Transformaciones educativas de éxito para la superación de la exclusión social: contribuciones desde la investigación científica de máximo nivel europeo. /Eguna: 2022/08/10

Prácticas efectivas de aprendizaje de la lectura.Revisión de la literatura científica internacional desde el Proyecto Integrado europeo Includ-ed.

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Prácticas efectivas de aprendizaje de la lectura.Revisión de la literatura científica internacional desde el Proyecto Integrado europeo Includ-ed. /Herria: España /Argitalpenaren izena: Prácticas efectivas de aprendizaje de la lectura.Revisión de la literatura científica internacional desde el Proyecto Integrado europeo Includ-ed. /Eguna: 2022/08/10

CHILDPRO: Nunca es pronto para prevenir la violencia de género: identificación y superación de conductas de riesgo en la infancia

Villardón Gallego, Lourdes; García Cid, Alba; FERNANDEZ VILLARDON, AITANA; ALVAREZ GUERRERO, GARAZI; García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: CHILDPRO: Nunca es pronto para prevenir la violencia de género: identificación y superación de conductas de riesgo en la infancia /Herria: España /Argitalpenaren izena: CHILDPRO: Nunca es pronto para prevenir la violencia de género: identificación y superación de conductas de riesgo en la infancia /Hasiera-data: 2022/03/04 /Amaiera-data: 2022/03/05

Asambleas en educación infantil a favor de contextos libres de violencia de género: el caso del IPI Sansomendi.

KHALFAOUI LARRAÑAGA, ANDREA; García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes; Uriarte, Idoia

Biltzarraren izena: Asambleas en educación infantil a favor de contextos libres de violencia de género: el caso del IPI Sansomendi. /Herria: España /Argitalpenaren izena: Asambleas en educación infantil a favor de contextos libres de violencia de género: el caso del IPI Sansomendi. /Hasiera-data: 2021/03/05 /Amaiera-data: 2021/03/06

Becoming a Teacher through Dialogic Gatherings: the Role of Funds of Kowledge

García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes; Villarejo Carballido, Beatriz; KHALFAOUI LARRAÑAGA, ANDREA

Biltzarraren izena: Becoming a Teacher through Dialogic Gatherings: the Role of Funds of Kowledge /Herria: Hamburg /Herria: Alemania /Argitalpenaren izena: Becoming a Teacher through Dialogic Gatherings: the Role of Funds of Kowledge /Hasiera-data: 2019/09/03 /Amaiera-data: 2019/09/06

Children and Adolescents Mental Health: A Systematic Review of Interaction-Based Interventions in Schools and Communities

Villarejo Carballido, Beatriz; García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes

Biltzarraren izena: Children and Adolescents Mental Health: A Systematic Review of Interaction-Based Interventions in Schools and Communities /Herria: Hamburg /Herria: Alemania /Argitalpenaren izena: Children and Adolescents Mental Health: A Systematic Review of Interaction-Based Interventions in Schools and Communities /Hasiera-data: 2019/09/03 /Amaiera-data: 2019/09/06

The Right to Quality Education for Children with Disabilities through Interactive Groups in Special Schools

García Carrión, Rocío; Molina Roldán, Silvia; Roca, Esther; Villardón Gallego, Lourdes; KHALFAOUI LARRAÑAGA, ANDREA

Biltzarraren izena: The Right to Quality Education for Children with Disabilities through Interactive Groups in Special Schools /Herria: Hamburg /Herria: Alemania /Argitalpenaren izena: The Right to Quality Education for Children with Disabilities through Interactive Groups in Special Schools /Hasiera-data: 2019/09/03 /Amaiera-data: 2019/09/06

Dialogic Gatherings in teacher education: affordances for pre-service teachers’ identity formation

Gutiérrez Fernández, Nerea; García Carrión, Rocío; Villarejo Carballido, Beatriz

Biltzarraren izena: Dialogic Gatherings in teacher education: affordances for pre-service teachers’ identity formation /Herria: Aachen /Herria: Alemania /Argitalpenaren izena: Dialogic Gatherings in teacher education: affordances for pre-service teachers’ identity formation /Hasiera-data: 2019/08/12 /Amaiera-data: 2019/08/16

Inclusión Educativa de las Mujeres Reclusas a través de las Tertulias Literarias Dialógicas

KHALFAOUI LARRAÑAGA, ANDREA; PEÑA, PATRICIA; García Carrión, Rocío; Villarejo Carballido, Beatriz

Biltzarraren izena: Inclusión Educativa de las Mujeres Reclusas a través de las Tertulias Literarias Dialógicas /Herria: España /Argitalpenaren izena: Inclusión Educativa de las Mujeres Reclusas a través de las Tertulias Literarias Dialógicas /Hasiera-data: 2019/03/01 /Amaiera-data: 2022/08/10

Volunteering in interactive groups: exploring how non-teacher adults facilitate learning and support elementary students

García Carrión, Rocío; KHALFAOUI LARRAÑAGA, ANDREA; SANTIAGO GARABIETA, MAITE

Biltzarraren izena: Volunteering in interactive groups: exploring how non-teacher adults facilitate learning and support elementary students /Herria: Bolzano /Herria: Italia /Argitalpenaren izena: Volunteering in interactive groups: exploring how non-teacher adults facilitate learning and support elementary students /Hasiera-data: 2018/09/04 /Amaiera-data: 2018/09/07

Impacto de los entornos interactivos en el desarrollo académico y social de niños y niñas de Educación Primaria

Ugalde, Leire; Foncillas, Mercedes; Villardón Gallego, Lourdes; Martínez de la Hidalga de la Torriente, Zoe; García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Impacto de los entornos interactivos en el desarrollo académico y social de niños y niñas de Educación Primaria /Herria: España /Argitalpenaren izena: Impacto de los entornos interactivos en el desarrollo académico y social de niños y niñas de Educación Primaria /Hasiera-data: 2018/07/05 /Amaiera-data: 2018/07/06

Teacher's professional development in schools as learning communities: a key for transformation in disadvantaged schools

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Teacher's professional development in schools as learning communities: a key for transformation in disadvantaged schools /Herria: New York /Herria: Estados Unidos De America /Argitalpenaren izena: Teacher's professional development in schools as learning communities: a key for transformation in disadvantaged schools /Hasiera-data: 2018/04/13 /Amaiera-data: 2018/04/17

Impact of Interactive Groups and Dialogic Literary Gatherings on Learning Gains and Prosocial Behaviour

García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes; Martínez de la Hidalga de la Torriente, Zoe

Biltzarraren izena: Impact of Interactive Groups and Dialogic Literary Gatherings on Learning Gains and Prosocial Behaviour /Herria: Tampere /Herria: Finlandia /Argitalpenaren izena: Impact of Interactive Groups and Dialogic Literary Gatherings on Learning Gains and Prosocial Behaviour /Hasiera-data: 2017/08/27 /Amaiera-data: 2017/09/02

Extending Impact for Inclusion and Social Cohesion in Europe: Successful Educational Actions for All in Diverse Communities

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Extending Impact for Inclusion and Social Cohesion in Europe: Successful Educational Actions for All in Diverse Communities /Herria: Copenague /Herria: Dinamarca /Argitalpenaren izena: Extending Impact for Inclusion and Social Cohesion in Europe: Successful Educational Actions for All in Diverse Communities /Eguna: 2017/08/01

Estudio de la conducta prosocial en entornos interactivos de aprendizaje: aportaciones de la investigación cualitativa

García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes; Martínez de la Hidalga de la Torriente, Zoe; Uriarte, Idoia; MARAURI CEBALLOS, JESUS

Biltzarraren izena: Estudio de la conducta prosocial en entornos interactivos de aprendizaje: aportaciones de la investigación cualitativa /Herria: España /Argitalpenaren izena: Estudio de la conducta prosocial en entornos interactivos de aprendizaje: aportaciones de la investigación cualitativa /Hasiera-data: 2017/06/29 /Amaiera-data: 2017/06/30

Examining the impact of dialogic literary gatherings on reading comprehension and prosocial behavior

García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes

Biltzarraren izena: Examining the impact of dialogic literary gatherings on reading comprehension and prosocial behavior /Herria: San Antonio, Texas /Herria: Estados Unidos De America /Argitalpenaren izena: Examining the impact of dialogic literary gatherings on reading comprehension and prosocial behavior /Hasiera-data: 2017/04/27 /Amaiera-data: 2017/05/01

Transformative Interactions beyond the Classroom: Impact of Dialogic Literary Gatherings on Primary Children and their Families in the Basque Country

García Carrión, Rocío; Villardón Gallego, Lourdes

Biltzarraren izena: Transformative Interactions beyond the Classroom: Impact of Dialogic Literary Gatherings on Primary Children and their Families in the Basque Country /Herria: Dublin /Herria: Irlanda /Argitalpenaren izena: Transformative Interactions beyond the Classroom: Impact of Dialogic Literary Gatherings on Primary Children and their Families in the Basque Country /Eguna: 2016/08/25

Impacto de los entornos interactivos de aprendizaje en el éxito académico y social: el caso de las tertulias literarias dialógicas en educación primaria

Martínez de la Hidalga de la Torriente, Zoe; García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Impacto de los entornos interactivos de aprendizaje en el éxito académico y social: el caso de las tertulias literarias dialógicas en educación primaria /Herria: España /Argitalpenaren izena: Impacto de los entornos interactivos de aprendizaje en el éxito académico y social: el caso de las tertulias literarias dialógicas en educación primaria /Hasiera-data: 2016/06/30 /Amaiera-data: 2016/07/01

Qualitat per a Tothom: Actuacions Educatives d'Èxit

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Qualitat per a Tothom: Actuacions Educatives d'Èxit /Herria: España /Argitalpenaren izena: Qualitat per a Tothom: Actuacions Educatives d'Èxit /Eguna: 2015/10/01

Interaccions per Transformar el Demà

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Interaccions per Transformar el Demà /Herria: L'Alcúdia /Herria: España /Argitalpenaren izena: Interaccions per Transformar el Demà /Eguna: 2015/09/26

WERA Yearbook Invited Symposium

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: WERA Yearbook Invited Symposium /Herria: Budapest /Herria: Hungria /Argitalpenaren izena: WERA Yearbook Invited Symposium /Hasiera-data: 2015/09/08 /Amaiera-data: 2015/09/11

Meaning-making among students with minority background: a study of dialogic reading in the UK

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Meaning-making among students with minority background: a study of dialogic reading in the UK /Herria: Budapest /Herria: Hungria /Argitalpenaren izena: Meaning-making among students with minority background: a study of dialogic reading in the UK /Hasiera-data: 2015/09/08 /Amaiera-data: 2015/09/11

Pathways For Inclusion Beyond The School Walls: A Transformative Case Of Using Inclusive Education To Enhance Social Inclusion In Spain

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Pathways For Inclusion Beyond The School Walls: A Transformative Case Of Using Inclusive Education To Enhance Social Inclusion In Spain /Herria: Budapest /Herria: Hungria /Argitalpenaren izena: Pathways For Inclusion Beyond The School Walls: A Transformative Case Of Using Inclusive Education To Enhance Social Inclusion In Spain /Hasiera-data: 2015/09/08 /Amaiera-data: 2015/09/11

Teacher Training in Schools as Learning Communities: Contributions for the Transferability of Successful Educational Actions

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Teacher Training in Schools as Learning Communities: Contributions for the Transferability of Successful Educational Actions /Herria: Budapest /Herria: Hungria /Argitalpenaren izena: Teacher Training in Schools as Learning Communities: Contributions for the Transferability of Successful Educational Actions /Hasiera-data: 2015/09/08 /Amaiera-data: 2015/09/11

Exploring the potential of an analytic dialogue across cultural contexts

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Exploring the potential of an analytic dialogue across cultural contexts /Herria: Limassol /Herria: Chipre /Argitalpenaren izena: Exploring the potential of an analytic dialogue across cultural contexts /Hasiera-data: 2015/08/25 /Amaiera-data: 2015/08/29

Unveiling elementary children’s funds of knowledge and social values in dialogic literary gatherings

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Unveiling elementary children’s funds of knowledge and social values in dialogic literary gatherings /Herria: Limassol /Herria: Chipre /Argitalpenaren izena: Unveiling elementary children’s funds of knowledge and social values in dialogic literary gatherings /Hasiera-data: 2015/08/25 /Amaiera-data: 2015/08/29

What makes a competitive proposal? Success Stories in EU Grants

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: What makes a competitive proposal? Success Stories in EU Grants /Herria: Limassol /Herria: Chipre /Argitalpenaren izena: What makes a competitive proposal? Success Stories in EU Grants /Eguna: 2015/08/24

Examining dialogic literary gatherings to promote elementary children’s epistemological development

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Examining dialogic literary gatherings to promote elementary children’s epistemological development /Herria: Toronto /Herria: Estados Unidos De America /Argitalpenaren izena: Examining dialogic literary gatherings to promote elementary children’s epistemological development /Hasiera-data: 2015/08/06 /Amaiera-data: 2015/02/09

Guidance of Dialogic Learning in the Classroom through Cultural Intelligence: The Role of Roma Adults in Interactive Groups

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Guidance of Dialogic Learning in the Classroom through Cultural Intelligence: The Role of Roma Adults in Interactive Groups /Herria: Toronto /Herria: Estados Unidos De America /Argitalpenaren izena: Guidance of Dialogic Learning in the Classroom through Cultural Intelligence: The Role of Roma Adults in Interactive Groups /Hasiera-data: 2015/08/06 /Amaiera-data: 2015/02/09

A diversidade das interaçoes nas escolas como Comunidade de Aprendizagem

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: A diversidade das interaçoes nas escolas como Comunidade de Aprendizagem /Herria: Sao Paulo /Herria: Brasil /Argitalpenaren izena: A diversidade das interaçoes nas escolas como Comunidade de Aprendizagem /Eguna: 2015/06/27

Utilidad de la investigación para la mejora educativa

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Utilidad de la investigación para la mejora educativa /Herria: España /Argitalpenaren izena: Utilidad de la investigación para la mejora educativa /Eguna: 2015/05/13

When you come we do better: transformative interactions through Interactive Groups

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: When you come we do better: transformative interactions through Interactive Groups /Herria: España /Argitalpenaren izena: When you come we do better: transformative interactions through Interactive Groups /Hasiera-data: 2015/03/13 /Amaiera-data: 2015/03/14

Comunidades de Aprendizaje

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Comunidades de Aprendizaje /Herria: Lerida /Herria: España /Argitalpenaren izena: Comunidades de Aprendizaje /Eguna: 2015/01/31

Unveiling Children's Personal Epistemologies: Exploring Elementary Children's Epistemic Beliefs in England and Spain

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Unveiling Children's Personal Epistemologies: Exploring Elementary Children's Epistemic Beliefs in England and Spain /Herria: Edinburgh /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Unveiling Children's Personal Epistemologies: Exploring Elementary Children's Epistemic Beliefs in England and Spain /Hasiera-data: 2014/11/19 /Amaiera-data: 2014/11/21

When I was 8 I read The Odyssey! Using the classics to unveil children’s knowledge

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: When I was 8 I read The Odyssey! Using the classics to unveil children’s knowledge /Herria: Cambridge /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: When I was 8 I read The Odyssey! Using the classics to unveil children’s knowledge /Eguna: 2014/10/27

Children's Personal Epistemologies: inclusive practices to liberate children's knowledge and cross school-community boundaries

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Children's Personal Epistemologies: inclusive practices to liberate children's knowledge and cross school-community boundaries /Herria: Cambridge /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Children's Personal Epistemologies: inclusive practices to liberate children's knowledge and cross school-community boundaries /Hasiera-data: 2014/10/22 /Amaiera-data: 2022/08/10

“Las Comunidades de Aprendizaje, un modelo transformador en Educación”,

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: “Las Comunidades de Aprendizaje, un modelo transformador en Educación”, /Argitalpenaren izena: “Las Comunidades de Aprendizaje, un modelo transformador en Educación”, /Hasiera-data: 2014/10/17 /Amaiera-data: 2014/10/18

Developing an analytic coding scheme for classroom dialogue across cultural and educational contexts paper accepted

García Carrión, Rocío; ., et al.

Biltzarraren izena: Developing an analytic coding scheme for classroom dialogue across cultural and educational contexts paper accepted /Herria: London /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Developing an analytic coding scheme for classroom dialogue across cultural and educational contexts paper accepted /Hasiera-data: 2014/09/23 /Amaiera-data: 2014/09/25

Exploring epistemic climates in inclusive learning environments: dialogic literary gatherings in English and Spanish primary schools

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Exploring epistemic climates in inclusive learning environments: dialogic literary gatherings in English and Spanish primary schools /Herria: London /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Exploring epistemic climates in inclusive learning environments: dialogic literary gatherings in English and Spanish primary schools /Hasiera-data: 2014/09/23 /Amaiera-data: 2014/09/25

Teachers’ understanding, adoption and adaptation of groupwork in primary mathematics: tales from two cultures – Hong Kong and England

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Teachers’ understanding, adoption and adaptation of groupwork in primary mathematics: tales from two cultures – Hong Kong and England /Herria: London /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Teachers’ understanding, adoption and adaptation of groupwork in primary mathematics: tales from two cultures – Hong Kong and England /Hasiera-data: 2014/09/23 /Amaiera-data: 2014/09/25

Students’ Diversity and Community Participation as Key Components of Success of the Interactive Groups

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Students’ Diversity and Community Participation as Key Components of Success of the Interactive Groups /Herria: Oporto /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Students’ Diversity and Community Participation as Key Components of Success of the Interactive Groups /Hasiera-data: 2014/09/02 /Amaiera-data: 2014/09/06

Exploring children's knowledge and participation in dialogic literary gatherings: Case studies of two primary classes engaging with classic texts

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Exploring children's knowledge and participation in dialogic literary gatherings: Case studies of two primary classes engaging with classic texts /Herria: Oporto /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Exploring children's knowledge and participation in dialogic literary gatherings: Case studies of two primary classes engaging with classic texts /Hasiera-data: 2014/09/02 /Amaiera-data: 2014/09/06

Bases Psicológicas del proyecto Comunidades de Aprendizaje

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Bases Psicológicas del proyecto Comunidades de Aprendizaje /Herria: España /Argitalpenaren izena: Bases Psicológicas del proyecto Comunidades de Aprendizaje /Eguna: 2014/07/18

ChiPE project Children's personal epistemologies: capitalising on children's and families' knowledge in schools towards effective teaching and learning

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: ChiPE project Children's personal epistemologies: capitalising on children's and families' knowledge in schools towards effective teaching and learning /Herria: Cambridge /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: ChiPE project Children's personal epistemologies: capitalising on children's and families' knowledge in schools towards effective teaching and learning /Hasiera-data: 2014/06/04 /Amaiera-data: 2022/08/10

Innovación basada en evidencias: investigar actuaciones educativas de éxito

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Innovación basada en evidencias: investigar actuaciones educativas de éxito /Herria: España /Argitalpenaren izena: Innovación basada en evidencias: investigar actuaciones educativas de éxito /Eguna: 2014/05/29

Researching "with" rather than "on" teachers and others: transformation through dialogic learning

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Researching "with" rather than "on" teachers and others: transformation through dialogic learning /Herria: Cambridge /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Researching "with" rather than "on" teachers and others: transformation through dialogic learning /Eguna: 2014/04/26

Elementary School Children’s Personal Epistemology: Contributions for Exploring Dialogic Learning Environments

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Elementary School Children’s Personal Epistemology: Contributions for Exploring Dialogic Learning Environments /Herria: Philadelphia /Herria: Estados Unidos De America /Argitalpenaren izena: Elementary School Children’s Personal Epistemology: Contributions for Exploring Dialogic Learning Environments /Hasiera-data: 2014/04/03 /Amaiera-data: 2014/02/07

Roma Involvement in Transforming Their Schools and Their Communities: A Transformative Case Study in Europe

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Roma Involvement in Transforming Their Schools and Their Communities: A Transformative Case Study in Europe /Herria: Philadelphia /Herria: Estados Unidos De America /Argitalpenaren izena: Roma Involvement in Transforming Their Schools and Their Communities: A Transformative Case Study in Europe /Hasiera-data: 2014/04/03 /Amaiera-data: 2014/02/07

LAS INTERACCIONES COMO BASE DEL APRENDIZAJE

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: LAS INTERACCIONES COMO BASE DEL APRENDIZAJE /Herria: España /Argitalpenaren izena: LAS INTERACCIONES COMO BASE DEL APRENDIZAJE /Hasiera-data: 2014/03/28 /Amaiera-data: 2014/03/29

INCLUD-ED. International Perspectives on Inclusive Education

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: INCLUD-ED. International Perspectives on Inclusive Education /Herria: Cambridge /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: INCLUD-ED. International Perspectives on Inclusive Education /Hasiera-data: 2014/03/13 /Amaiera-data: 2022/08/10

Successful Educational Actions for Achieving Efficiency and Equity: Contributions from INCLUD-ED, a large-scale European Research Project

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Successful Educational Actions for Achieving Efficiency and Equity: Contributions from INCLUD-ED, a large-scale European Research Project /Herria: Guanajuato /Herria: Mejico /Argitalpenaren izena: Successful Educational Actions for Achieving Efficiency and Equity: Contributions from INCLUD-ED, a large-scale European Research Project /Hasiera-data: 2013/11/18 /Amaiera-data: 2013/11/22

Understanding children’s personal epistemologies through dialogue

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Understanding children’s personal epistemologies through dialogue /Herria: York /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Understanding children’s personal epistemologies through dialogue /Hasiera-data: 2013/11/08 /Amaiera-data: 2013/11/10

Learning Communities and the INCLUD-ED project

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Learning Communities and the INCLUD-ED project /Herria: Cambridge /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Learning Communities and the INCLUD-ED project /Hasiera-data: 2013/10/11 /Amaiera-data: 2022/08/10

Schools as Learning Communities: children's interactions as ways of transformation

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Schools as Learning Communities: children's interactions as ways of transformation /Herria: Estambul /Herria: Turquia /Argitalpenaren izena: Schools as Learning Communities: children's interactions as ways of transformation /Hasiera-data: 2013/09/09 /Amaiera-data: 2013/09/13

Training that responds the needs of the community through the creation of a worker-owned cooperative

Girbés, Sandra; Díez Palomar, Javier; García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Training that responds the needs of the community through the creation of a worker-owned cooperative /Herria: Estambul /Herria: Turquia /Argitalpenaren izena: Training that responds the needs of the community through the creation of a worker-owned cooperative /Hasiera-data: 2013/09/09 /Amaiera-data: 2013/09/13

Dialogic learning in interactive groups

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Dialogic learning in interactive groups /Herria: Cambridge /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Dialogic learning in interactive groups /Hasiera-data: 2013/09/06 /Amaiera-data: 2022/08/10

Children's personal epistemologies: capitalising on children's and families' knowledge towards effective teaching and learning

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Children's personal epistemologies: capitalising on children's and families' knowledge towards effective teaching and learning /Herria: España /Argitalpenaren izena: Children's personal epistemologies: capitalising on children's and families' knowledge towards effective teaching and learning /Eguna: 2013/07/05

Transformando el aula, la escuela y el contexto sociocultural: máximas oportunidades de aprendizaje y desarrollo para todas y todos

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Transformando el aula, la escuela y el contexto sociocultural: máximas oportunidades de aprendizaje y desarrollo para todas y todos /Herria: España /Argitalpenaren izena: Transformando el aula, la escuela y el contexto sociocultural: máximas oportunidades de aprendizaje y desarrollo para todas y todos /Hasiera-data: 2013/07/04 /Amaiera-data: 2013/07/05

Dialogic Inclusion Contract: dialogic research for social transformation

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Dialogic Inclusion Contract: dialogic research for social transformation /Herria: Urbana-Champaign /Herria: Estados Unidos De America /Argitalpenaren izena: Dialogic Inclusion Contract: dialogic research for social transformation /Eguna: 2013/05/18

From Refusal to getting involved in Romani Research

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: From Refusal to getting involved in Romani Research /Herria: Urbana-Champaign /Herria: Estados Unidos De America /Argitalpenaren izena: From Refusal to getting involved in Romani Research /Eguna: 2013/05/18

The Dialogic Inclusion Contract to Escape the Ghetto

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: The Dialogic Inclusion Contract to Escape the Ghetto /Herria: San Francisco /Herria: Estados Unidos De America /Argitalpenaren izena: The Dialogic Inclusion Contract to Escape the Ghetto /Eguna: 2013/04/01

Dialogic Inclusion Contract: a Successful Community-Based Transformation of La Paz primary school

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Dialogic Inclusion Contract: a Successful Community-Based Transformation of La Paz primary school /Herria: España /Argitalpenaren izena: Dialogic Inclusion Contract: a Successful Community-Based Transformation of La Paz primary school /Hasiera-data: 2012/09/17 /Amaiera-data: 2012/09/21

The Different Impact of Mixture, Streaming and Inclusion in the School Success of Primary and Secondary Education Students in Spain

García Carrión, Rocío; Sampé, Marc

Biltzarraren izena: The Different Impact of Mixture, Streaming and Inclusion in the School Success of Primary and Secondary Education Students in Spain /Herria: España /Argitalpenaren izena: The Different Impact of Mixture, Streaming and Inclusion in the School Success of Primary and Secondary Education Students in Spain /Hasiera-data: 2012/09/17 /Amaiera-data: 2012/09/21

INCLUD-ED: La importancia de pasar de las buenas prácticas a las actuaciones de éxito

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: INCLUD-ED: La importancia de pasar de las buenas prácticas a las actuaciones de éxito /Herria: España /Argitalpenaren izena: INCLUD-ED: La importancia de pasar de las buenas prácticas a las actuaciones de éxito /Hasiera-data: 2012/07/05 /Amaiera-data: 2012/07/06

Socio-political impact of INCLUD-ED. The role of the Critical Communicative Methodology

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Socio-political impact of INCLUD-ED. The role of the Critical Communicative Methodology /Herria: Canada /Argitalpenaren izena: Socio-political impact of INCLUD-ED. The role of the Critical Communicative Methodology /Eguna: 2012/04/01

Dialogic reading: involving the whole community to multiply literacy events in urban contexts

García Carrión, Rocío; Gómez González, Aitor

Biltzarraren izena: Dialogic reading: involving the whole community to multiply literacy events in urban contexts /Herria: Berlín /Herria: Alemania /Argitalpenaren izena: Dialogic reading: involving the whole community to multiply literacy events in urban contexts /Hasiera-data: 2011/09/12 /Amaiera-data: 2011/09/16

Dialogic literary gatherings: improving literacy and tearing down elitist walls

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Dialogic literary gatherings: improving literacy and tearing down elitist walls /Herria: Alemania /Argitalpenaren izena: Dialogic literary gatherings: improving literacy and tearing down elitist walls /Eguna: 2011/09/01

Elementary school children"s beliefs about knowledge

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Elementary school children"s beliefs about knowledge /Herria: Exeter /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Elementary school children"s beliefs about knowledge /Eguna: 2011/09/01

Primary children"s beliefs about knowledge and learning

Hargreaves, Linda; García Carrión, Rocío; Kershner, Ruth

Biltzarraren izena: Primary children"s beliefs about knowledge and learning /Herria: España /Argitalpenaren izena: Primary children"s beliefs about knowledge and learning /Hasiera-data: 2011/03/29 /Amaiera-data: 2011/04/01

Family and community participation in schools in europe: transforming the sociocultural context to promote all children"s learning

García Carrión, Rocío; Petreñas, Cristina; Racionero Plaza, Sandra

Biltzarraren izena: Family and community participation in schools in europe: transforming the sociocultural context to promote all children"s learning /Herria: España /Argitalpenaren izena: Family and community participation in schools in europe: transforming the sociocultural context to promote all children"s learning /Hasiera-data: 2011/03/29 /Amaiera-data: 2011/04/01

Successful Educational Actions in Europe: Primary schools as communities achieving inclusion for all

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Successful Educational Actions in Europe: Primary schools as communities achieving inclusion for all /Herria: Cambridge /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Successful Educational Actions in Europe: Primary schools as communities achieving inclusion for all /Hasiera-data: 2010/10/16 /Amaiera-data: 2022/08/10

Successful Educational Actions (SEA): guaranteeing educational success for all in Europe

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Successful Educational Actions (SEA): guaranteeing educational success for all in Europe /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Successful Educational Actions (SEA): guaranteeing educational success for all in Europe /Eguna: 2010/09/28

Educational Inclusion Through Community Participation: The "Learning Communities" Model

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Educational Inclusion Through Community Participation: The "Learning Communities" Model /Herria: Denver /Herria: Estados Unidos De America /Argitalpenaren izena: Educational Inclusion Through Community Participation: The "Learning Communities" Model /Eguna: 2010/04/01

Learning Communities

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Learning Communities /Herria: España /Argitalpenaren izena: Learning Communities /Hasiera-data: 2009/11/21 /Amaiera-data: 2022/08/10

Successful actions in Learning Communities

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Successful actions in Learning Communities /Argitalpenaren izena: Successful actions in Learning Communities /Eguna: 2009/01/27

Dialogic learning

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Dialogic learning /Herria: España /Argitalpenaren izena: Dialogic learning /Eguna: 2009/01/22

Introduction to Learning Communities

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: Introduction to Learning Communities /Herria: España /Argitalpenaren izena: Introduction to Learning Communities /Eguna: 2009/01/21

La pedagogia de l"autonomia de Freire i l"autoavaluació com una eina de participació per al desenvolupament de l"autonomia i la coresponsabilitat educativa

García Carrión, Rocío

Biltzarraren izena: La pedagogia de l"autonomia de Freire i l"autoavaluació com una eina de participació per al desenvolupament de l"autonomia i la coresponsabilitat educativa /Herria: España /Argitalpenaren izena: La pedagogia de l"autonomia de Freire i l"autoavaluació com una eina de participació per al desenvolupament de l"autonomia i la coresponsabilitat educativa /Hasiera-data: 2008/10/20 /Amaiera-data: 2008/10/22

WERA Secretar

García Carrión, Rocío

Laburpena: World Education Research Association /Hasiera-data: 2022/07/01 /Amaiera-data: 2026/06/30

ACM2022_01 El desarrollo de la identidad investigadora en laformación del profesorado a través de la investigación-acción

Villardón Gallego, Lourdes; García Carrión, Rocío; García Cid, Alba

Laburpena: Aristos Campus Mundus /Hasiera-data: 2022/06/01 /Amaiera-data: 2023/05/31

Educar IT1431-22

Villardón Gallego, Lourdes; Arruti Gómez, Arantza; BEZANILLA ALBISUA, MARIA JOSE; Elexpuru Albizuri, Iciar; García Carrión, Rocío; KHALFAOUI LARRAÑAGA, ANDREA; MARAURI CEBALLOS, JESUS; Martínez de la Hidalga de la Torriente, Zoe; Paños Castro, Jessica; Yániz Alvarez de Eulate, Concepción; YAÑEZ MARQUINA, LARA

Laburpena: GOBIERNO VASCO. DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN /Hasiera-data: 2022/01/01 /Amaiera-data: 2025/12/31

Hacia una escuela inclusiva efectiva

Villardón Gallego, Lourdes; García Carrión, Rocío; MARTINEZ RUEDA, NATXO

Laburpena: CONSEJO ESCOLAR DE EUSKADI /Hasiera-data: 2021/09/01 /Amaiera-data: 2021/12/24

Nunca es pronto para prevenir la violencia de género: indentificación y superación de conductas de riesgo en la infancia

García Carrión, Rocío; ALLOTEY, EUGENIA; ALVAREZ GUERRERO, GARAZI; ATXURRA DE BLAS, CRISTINA; ESTEVEZ GUTIERREZ, ANA ISABEL; FERNANDEZ VILLARDON, AITANA; GOTI ELORDI, AITOR; Gutiérrez Fernández, Nerea; MAIZTEGUI OÑATE, CONCEPCION; Ronda GONZALEZ, Lorena; SANTIAGO GARABIETA, MAITE; Villardón Gallego, Lourdes

Laburpena: Ministerio de Ciencia e Innovación /Hasiera-data: 2021/06/01 /Amaiera-data: 2024/05/31

La enseñanza de las ciencias en EDUCSI

Villardón Gallego, Lourdes; Aguirregabiria Barturen, Fco Javier; ALLOTEY, EUGENIA; FERNANDEZ VILLARDON, AITANA; García Carrión, Rocío

Laburpena: EDUCSI /Hasiera-data: 2020/12/01 /Amaiera-data: 2021/07/31

Contratación de Aitana Fernández Villardón 01/10/2019-30/09/2023

García Carrión, Rocío; FERNANDEZ VILLARDON, AITANA

Laburpena: Ministerio de Ciencia e Innovación /Hasiera-data: 2019/10/01 /Amaiera-data: 2023/09/30

Reconocimiento GV equipo de investigación 2019-2021 "eDucaR Deusto Education Research" IT1277-19

Villardón Gallego, Lourdes; Álvarez Álvarez, Manuela; BEZANILLA ALBISUA, MARIA JOSE; Elexpuru Albizuri, Iciar; FERNANDEZ NOGUEIRA, DONNA; García Carrión, Rocío; LEAL DIAZ, CONY LORENA; Martínez de la Hidalga de la Torriente, Zoe; Yániz Alvarez de Eulate, Concepción; YAÑEZ MARQUINA, LARA

Laburpena: Gobierno Vasco - Departamento De Educación /Hasiera-data: 2019/09/01 /Amaiera-data: 2021/12/31

Rocio García Carrion

García Carrión, Rocío

Laburpena: Ministerio de Ciencia e Innovación /Hasiera-data: 2019/09/01 /Amaiera-data: 2023/07/14

GEARING-Roles: Gender Equality Actions in Research Institutions to transform Gender Roles

Silvestre Cabrera, María; Baniandrés Avendaño, Josune; CAMPANINI VILHENA, FERNANDA; CARO GONZALEZ, ANTONIA; Coca NUÑEZ, Aitor; de la Cruz Ayuso, Cristina; Echaniz Barrondo, María Aranzazu (Arantza); Eguíluz Morán, Andoni; Fernández Álvarez, Lorena; FERNANDEZ TOBIO, SILVIA; García Carrión, Rocío; García-Zapirain Soto, Begonya; Gartzia FERNANDEZ, Leire; GIMENEZ ELORRIAGA, CRISTINA; GOMEZ ISA, FELIPE; GUENAGA GOMEZ, MARIA LUZ; Lamíquiz Rámila, David; Linares Linares, Estibaliz; López Belloso, María; MONTEAGUDO SANCHEZ, MARIA JESUS; MORENO MONTES, MANUEL; Morondo Taramundi, Dolores; PANDO CANTELI, MARIA JESUS; PIZARRO PÉREZ, JON; Rodríguez Pérez, María Pilar; ROYO PRIETO, RAQUEL; SANZ URQUIJO, BORJA; TARRAGONA FENOSA, LAIA; Vidu Afloarei, Ana; ZUBIAURRE ELORZA, LEIRE

Laburpena: Comisión Europea /Hasiera-data: 2019/01/01 /Amaiera-data: 2022/12/31

Entornos interactivos para la inclusión en contextos de diversidad funcional: mejora del desarrollo, del aprendizaje y de la convivencia

García Carrión, Rocío; COLIO VIDAL, MAIDER; ESTEVEZ GUTIERREZ, ANA ISABEL; FLORES MONCADA, LIRIO GISSELA; MARAURI CEBALLOS, JESUS; Martínez de la Hidalga de la Torriente, Zoe; SANTIAGO GARABIETA, MAITE; Villardón Gallego, Lourdes

Laburpena: Ministerio de Economía, Industria y Competitividad /Hasiera-data: 2018/01/01 /Amaiera-data: 2021/07/31

Convenio Ikerbasque: "Inclusive epistemic learning environments: A ground-breaking approach to epistemological development which builds upon socio-cultural principles of dialogue and interaction, and its impact for effective teaching and learning". Rocio García Carrión

García Carrión, Rocío; SANTIAGO GARABIETA, MAITE

Laburpena: Ikerbasque /Hasiera-data: 2016/06/15 /Amaiera-data: 2021/06/14

Impacto de los entornos interactivos de aprendizaje en el éxito académico y social

García Carrión, Rocío; ATXURRA DE BLAS, CRISTINA; ESTEVEZ GUTIERREZ, ANA ISABEL; MARAURI CEBALLOS, JESUS; Martínez de la Hidalga de la Torriente, Zoe; SANTIAGO GARABIETA, MAITE; Villardón Gallego, Lourdes; YAÑEZ MARQUINA, LARA

Laburpena: Ministerio de Economía y Competitividad /Hasiera-data: 2016/01/01 /Amaiera-data: 2017/12/31

Teachers' awareness of learning and knowledge in inclusive classrooms (TALK-in)

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2014/03/01 /Amaiera-data: 2014/07/31

MSAT. Math, Science and Technology for All: Evidence-based Learning Environments for the 21st Century

García Carrión, Rocío; Díez Palomar, Javier; Racionero Plaza, Sandra

Hasiera-data: 2014/02/01 /Amaiera-data: 2016/02/01

Developing collborative groupwork in primary mathematics: accelerating the impact of research in England and Hong Kong

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2014/01/01 /Amaiera-data: 2014/05/31

IMPACT-EV: Evaluating the impact and outcomes of European SSH research. Collaborative Project. 7º Programa Marco, Comisión Europea.

García Carrión, Rocío; Flecha García, Ramón

Hasiera-data: 2014/01/01 /Amaiera-data: 2017/12/31

ChiPE. Children Personal Epistemologies: capitalising on children's and families' knowledge in schools towards effective teaching and learning

García Carrión, Rocío; Hargreaves, Linda

Hasiera-data: 2013/04/01 /Amaiera-data: 2015/04/01

IMP-IES. Impacto de la Investigación española en Ciencias Sociales

García Carrión, Rocío; Soler Gallart, Marta

Hasiera-data: 2013/01/01 /Amaiera-data: 2016/12/31

HK-UK SPeCTRM Social Pedagogic Contexts for Teaching and Research in Mathematics Facilitating learning in two cultures

García Carrión, Rocío; Hargreaves, Linda; Kutnick, Peter

Hasiera-data: 2012/07/01 /Amaiera-data: 2013/12/31

A tool for analysing dialogic interactions in classrooms

García Carrión, Rocío; Hennessy, Sara; Rojas-Drummont, Sylvia

Hasiera-data: 2012/01/02 /Amaiera-data: 2015/01/01

Convenio de Colaboración entre FETE-UGT y Periódico Escuela y CREA-UB, en relación al asesoramiento y la formación en Comunidades de Aprendizaje, y en Actuaciones de Éxito en Educación

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2010/03/08 /Amaiera-data: 2015/03/08

Children's Awareness of Learning and Knowledge (ChALK)

García Carrión, Rocío; Kershner, Ruth

Hasiera-data: 2010/01/01 /Amaiera-data: 2011/12/31

Forms of grouping students and their relationship with school success: 'Mixture', 'Streaming' and Inclusion

García Carrión, Rocío; Valls, Rosa

Hasiera-data: 2009/01/01 /Amaiera-data: 2011/12/31

Integration of female migrant domestic workers. Strategies for employment and civic participation

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2006/09/01 /Amaiera-data: 2008/02/28

ROM-IN. Participació de la joventut gitana: cap a la inclusió social

García Carrión, Rocío; Gómez, Jesús

Hasiera-data: 2006/01/01 /Amaiera-data: 2006/12/31

VINEPAC. Validation of informal and non-formal psycho-pedagogical competencies of adult educators.

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2006/01/01 /Amaiera-data: 2008/12/31

INCLUD-ED. Strategies for inclusion and social cohesion in Europe from education

García Carrión, Rocío; Flecha García, Ramón

Hasiera-data: 2006/01/01 /Amaiera-data: 2011/12/31

ACCED. Continuing Education Designed for Counsellors Working in Adult Education

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2005/01/01 /Amaiera-data: 2007/12/31

YOUTRAIN. New Challenges of Youth Training in the Knowledge Society. Programa Socrates. Comisión Europea.

García Carrión, Rocío; Gómez, Jesús

Hasiera-data: 2004/01/01 /Amaiera-data: 2006/12/31

Transformación de Centros Educativos en Comunidades de Aprendizaje. Convenio con la Generalitat de Catalunya. Participación como asesora científica de los centros educativos de Cataluña que funcionan como Comunidades de Aprendizaje.

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2002/09/15 /Amaiera-data: 2022/08/10

Sexenio de investigación evaluado positivamente 2014-2020. Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora

García Carrión, Rocío

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2018/06/20 /Amaiera-data: 2022/08/10

Division C. Learning and Instruction (American Educational Research Association)

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2013/01/01 /Amaiera-data: 2022/08/10

Research lines: Learning Communities, development and accreditation of basic skills; 01/01/2006 --

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2006/01/01 /Amaiera-data: 2022/08/10

Editor of the International Journal of Educational Psychology

García Carrión, Rocío

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2014/02/01 /Amaiera-data: 2022/08/10

Courses and Seminars received: Jornades Doctorials. Workshops 2008 for young doctors.

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2008/06/11 /Amaiera-data: 2022/08/10

Research lines: Education that overcomes inequalities; 01/10/2009 --

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2009/10/01 /Amaiera-data: 2022/08/10

Network 14. Families, communities and schooling in educational research (European Educational Research Association)

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2011/09/11 /Amaiera-data: 2022/08/10

Presidenta de la Asociación Multidisciplinar de investigación Educativa. AMIE

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2016/07/05 /Amaiera-data: 2019/07/05

Evaluadora de Proyectos proyectos presentados al Concurso Nacional de Proyectos FONDECYT Regular 2019

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2018/01/01 /Amaiera-data: 2018/12/31

Social Interaction in Learning and Instruction SIG 10 (European Association for Learning and Instruction)

García Carrión, Rocío

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2014/01/01 /Amaiera-data: 2014/12/31

Reviewer for the International Journal of Educational Leadership and Management

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2013/01/01 /Amaiera-data: 2013/12/31

Reviewer for the ENSAYOS. Revista de la Facultad de Educación de Albacete

García Carrión, Rocío

Hasiera-data: 2012/01/01 /Amaiera-data: 2012/12/31

Reviewer for the Multidisciplinary Journal of Gender Studies

García Carrión, Rocío

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2012/01/01 /Amaiera-data: 2012/12/31

Reviewer for the International Journal of Educational Psychology

García Carrión, Rocío

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2012/01/01 /Amaiera-data: 2012/12/31