Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

IÑAKI GARCIA ARRIZABALAGA

img

IÑAKI GARCIA ARRIZABALAGA

Área
Deusto Business School
Departamento
Management
Posta elektronikoa
Jarraitu
Twitter
Curriculum Vitae - PDF

Artikuluak aldizkari zientifikoetan

Mujeres deportistas: poca visibilidad y mucho estereotipo. Sportswomen: low visibility and largely stereotyped. Mulehres esportistas: baixa visibilidade e muito estereótipo / Cuadernos de Psicología del Deporte

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 1578-8423 /Bolumena: 3 /Aldizkari-zenbakia: 21 /Hasiera-orria: 269 /Amaiera-orria: 283 /Eguna: 2021

Un modelo predictivo del comportamiento de la práctica deportiva entre la generación MillennialA predictive model of sports practice behavior among the Millennial generation / Retos. Nuevas tendencias en Educación Fisica, Deporte y Recreación

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 1579-1726 /Aldizkari-zenbakia: 39 /Hasiera-orria: 129 /Amaiera-orria: 136 /Eguna: 2021

Un estudio sobre hábitos de consumo de información en la era digital / Anàlisi. Quaderns de Comunicació I Cultura

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0211-2175 /Aldizkari-zenbakia: Número Extraordinario /Hasiera-orria: 31 /Amaiera-orria: 46 /Eguna: 2020

Analyzing the purchase intention of Peruvian maca / Journal of Enterprising Communities : People and Places in the Global Economy

Pípoli De Azambuja, Gina; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Rodríguez Peña, Gustavo

ISBNAR: 1750-6204 /Bolumena: 14 /Aldizkari-zenbakia: 1 /Hasiera-orria: 91 /Amaiera-orria: 112 /Eguna: 2020

Do image and familiarity have a significant effect on purchase intention? / Estudios Gerenciales - Journal of Management and Economics for Iberoamerica

Pípoli De Azambuja, Gina; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Rodríguez Peña, Gustavo

ISBNAR: 0123-5923 /Bolumena: 35 /Aldizkari-zenbakia: 152 /Hasiera-orria: 249 /Amaiera-orria: 258 /Eguna: 2019

Escala de medición de la responsabilidad social del marketing / Revista Venezolana de Gerencia

Schwalb Helguero, Matilde; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 1315-9984 /Aldizkari-zenbakia: 87 /Hasiera-orria: 701 /Amaiera-orria: 724 /Eguna: 2019

Un estudio de la actitud ciudadana hacia la presencia de la política en los programas de infoentretenimiento / adComunica

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Berasategi Zeberio, Miren; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNAR: 2174-0992 /Aldizkari-zenbakia: 16 /Hasiera-orria: 135 /Amaiera-orria: 155 /Eguna: 2018

Incidencia de la carrera Behobia-San Sebastián en el fomento de estilo de vida saludable [Impact of the Behobia-San Sebastián Race on Promoting Healthy Lifestyles] / Apunts. Educación Física y Deportes

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 1577-4015 /Aldizkari-zenbakia: 131 /Hasiera-orria: 34 /Amaiera-orria: 48 /Eguna: 2018

Purchase intention of Peruvian agricultural product / Journal of Marketing Trends

Pípoli De Azambuja, Gina; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 1961-7798 /Bolumena: 5 /Aldizkari-zenbakia: 5 /Hasiera-orria: 25 /Amaiera-orria: 32 /Eguna: 2018

Análisis de las variables que se asocian con la intención de compra del pisco del Perú / Multidisciplinary Business Review

Pípoli De Azambuja, Gina; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 0718-400X /Bolumena: 10 /Aldizkari-zenbakia: 1 /Hasiera-orria: 51 /Amaiera-orria: 61 /Eguna: 2017

Opinión de la población guipuzcoana sobre la figura de las mujeres políticas / Anàlisi. Quaderns de Comunicaciò i Cultura

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNAR: 0211-2175 /Aldizkari-zenbakia: 56 /Hasiera-orria: 49 /Amaiera-orria: 70 /Eguna: 2017

Who is at the cutting-edge of market trends? Development of a scale for identifying 'Lead-users' / Cuadernos de Economía

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 0210-0266 /Bolumena: 38 /Aldizkari-zenbakia: 107 /Hasiera-orria: 107 /Amaiera-orria: 122 /Eguna: 2015

Who is at the cutting-edge of market trends? Development of a scale for identifying Lead Users /

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

Eguna: 2015

Dimensiones de la Reponsabilidad Social del Marketing / Revista Venezolana de Gerencia

Schwalb Helguero, Matilde; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 1315-9984 /Bolumena: Año 18 /Aldizkari-zenbakia: 63 /Hasiera-orria: 434 /Amaiera-orria: 456 /Eguna: 2013

User innovation in Gipuzkoa. A descriptive approach / Cuadernos de Administracion

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0120-3592 /Bolumena: 26 /Aldizkari-zenbakia: 46 /Hasiera-orria: 61 /Amaiera-orria: 82 /Eguna: 2013

La comunicación interna en situaciones empresariales de cambio o crisis. Un estudio de casos en el País Vasco. / Estudios Empresariales

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Llop Ruiz, Rubén

ISBNAR: 0425-3698 /Bolumena: 2012/2 /Aldizkari-zenbakia: 139 /Hasiera-orria: 51 /Amaiera-orria: 61 /Eguna: 2012

Credibilidad de las fuentes de información sobre responsabilidad social corporativa / Revista de Responsabilidad Social de la Empresa

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 1888-9638 /Bolumena: 4 /Aldizkari-zenbakia: 1 /Hasiera-orria: 59 /Amaiera-orria: 78 /Eguna: 2012

Un estudio sobre el endeudamiento del consumidor: el caso de los hogares vascos. / Estudios de Economía Aplicada

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNAR: 1133-3197 /Bolumena: 27 /Aldizkari-zenbakia: 2 /Hasiera-orria: 1 /Amaiera-orria: 38 /Eguna: 2009

Un estudio sobre el perfil de hogares endeudados y sobreendeudados: el caso de los hogares vascos. / Documentos de trabajo. FUNCAS

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

Aldizkari-zenbakia: Documento 458 /Hasiera-orria: 1 /Amaiera-orria: 40 /Eguna: 2009

La actitud hacia la publicidad (1999-2004) / Estudios Empresariales

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0425-3698 /Aldizkari-zenbakia: 121 /Hasiera-orria: 80 /Amaiera-orria: 90 /Eguna: 2006

Un estudio comparativo en el tiempo de la actitud hacia la publicidad / Mundaiz

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0213-3040 /Aldizkari-zenbakia: 68 /Hasiera-orria: 9 /Amaiera-orria: 31 /Eguna: 2004

A study of the effect of cause-related marketing on the attitude towards the brand: the case of Pepsi in Spain / Journal of Nonprofit and Public Sector Marketing

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 1049-5142 /Aldizkari-zenbakia: 11 /Hasiera-orria: 111 /Amaiera-orria: 136 /Eguna: 2003

Euskera y publicidad. Un estudio sobre la validez de la Teoría de la Acomodación / Mundaiz

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0213-3040 /Aldizkari-zenbakia: 63 /Hasiera-orria: 105 /Amaiera-orria: 133 /Eguna: 2002

La respuesta a una demanda social. Marketing social corporativo / Estudios Empresariales

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNAR: 0425-3698 /Aldizkari-zenbakia: 105 /Hasiera-orria: 26 /Amaiera-orria: 32 /Eguna: 2001

Artikuluak online euskarrian

Sin Código de Consumo: ¿Quién podrá defendernos?

Garcia Arrizabalaga, Iñaki

URL: http://semanaeconomica.com/articulos/54257-sin-codigo-de-consumo-quien-podra-defendernos /Eguna: 2010

Liburuak

Transformando crisis empresariales

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Llop Ruiz, Rubén

ISBNLM: 978-84-92808-46-5 /Eguna: 2011

Liburuen kapituluak

La convivencia será siempre una tarea inacabada / Cartas transatlánticas: un diálogo epistolar entre jóvenes sobre la violencia y la convivencia social en Euskadi y en EE.UU.

Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-84-1325-140-0 /Hasiera-orria: 153 /Amaiera-orria: 157 /Eguna: 2022

Las plataformas virtuales de running, nuevas modalidades de participación y nuevos participantes / LA SOCIEDAD POST-COVID: Una mirada multidisciplinar

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-7074-935-3 /Hasiera-orria: 202 /Amaiera-orria: 220 /Eguna: 2022

The Behobia: San Sebastian Race?Promoting Sport, Health and the Qualityof Community Life / Applied SocialMarketingand QualityofLifeCase Studies froman InternationalPerspective

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-3-030-83285-8 /Hasiera-orria: 189 /Amaiera-orria: 204 /Eguna: 2022

The Behobia/San Sebastián Race: Running Past the Boundaries of Sport / Social Innovation and Entrepreneurship in the Fourth Sector

Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-3-030-75714-4 /Hasiera-orria: 123 /Amaiera-orria: 145 /Eguna: 2021

¿Tiene la sociedad vasca una deuda moral con las víctimas del terrorismo? / Del final del terrorismo a la convivencia

Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-84-9097-911-2 /Hasiera-orria: 57 /Amaiera-orria: 66 /Eguna: 2020

Dimensión personal y dimensión social en los encuentros restaurativos: seis reflexiones en primera persona / Tras las huellas del terrorismo en Euskadi: justicia restaurativa, convivencia y reconciliación

Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-84-13-24390-0 /Hasiera-orria: 133 /Amaiera-orria: 172 /Eguna: 2019

Discovering New Traits of the European Buycotter / Responsibility and Governance. The Twin Pillars of Sustainability

Schwalb Helguero, Matilde; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-981-13-1046-1 /Hasiera-orria: 197 /Amaiera-orria: 213 /Eguna: 2019

Un estudio descriptivo sobre la incidencia de carreras de fondo en la adopción y fomento de estilos de vida saludable desde la perspectiva de género y edad / Representaciones artísticas y sociales del envejecimiento

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-9148-614-5 /Hasiera-orria: 219 /Amaiera-orria: 240 /Eguna: 2018

Mujeres víctimas del terrorismo vasco. ¿Quiénes eran? / Mujeres víctimas del dolor y la violencia terrorista

Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-84-16938-86-5 /Hasiera-orria: 19 /Amaiera-orria: 48 /Eguna: 2017

El boicot a productos y marcas como expresión del consumo político. Una aproximación a la realidad europea.José Luis Vázquez, Óscar Licandro y Ana Lanero (eds.) / Perspectivas en el estudio de la Responsabilidad Social Corporativa. Aplicaciones prácticas en Uruguay y España

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-9974-8491-1-2 /Hasiera-orria: 165 /Amaiera-orria: 184 /Eguna: 2014

Implementing strategic changes to generate sustainable competitive advantage / Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing

Llop Ruiz, Rubén; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-1-78441-080-3 /Hasiera-orria: 191 /Amaiera-orria: 210 /Eguna: 2014

Las víctimas y los victimarios en la construcción de la memoria / Políticas de memoria. Qué, cómo y para qué recordar

Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-84-697-0931-3 /Hasiera-orria: 151 /Amaiera-orria: 161 /Eguna: 2014

Actuación del consumidor ante la Irresponsabilidad Social Corporativa / Marketing y Sociedad: aplicaciones sectoriales del marketing no lucrativo

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-338-5546- /Hasiera-orria: 25 /Amaiera-orria: 49 /Eguna: 2013

Los datasexuales: una nueva tribu urbana / Casos de comportamiento del consumidor. Reflexionespara la dirección de marketing

Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-84-7356-956-9 /Hasiera-orria: 220 /Amaiera-orria: 227 /Eguna: 2013

Con los biberones no se juega / Casos de comportamiento del consumidor. Reflexiones para la dirección de marketing

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 978-84-7356-956-9 /Hasiera-orria: 316 /Amaiera-orria: 359 /Eguna: 2013

Opinión de la juventud universitaria guipuzcoana sobre la figura de la «mujer política» / Representaciones de las mujeres políticas en la prensa

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-9830-358-2 /Hasiera-orria: 143 /Amaiera-orria: 176 /Eguna: 2012

Reflexiones personales sobre mi participación en los encuentros restaurativos / Justicia para la convivencia. Los puentes de Deusto.

Garcia Arrizabalaga, Iñaki

ISBNCO: 978-84-9830-361-2 /Hasiera-orria: 161 /Amaiera-orria: 164 /Eguna: 2012

Impacto de la Responsabilidad Social en la Competitividad de la Empresa: Un Estudio Basado en la Percepciónde Gerentes de Sucursales Bancarias Privadas Chilenas / MétodosCuantitativos y Cualitativos Aplicados a la Gestión de la RSE

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Martínez Cerna, Luis

ISBNCO: 978-14-7824-599-5 /Hasiera-orria: 201 /Amaiera-orria: 231 /Eguna: 2012

¿Cuánto le importan al consumidor la responsabilidad y la irresponsabilidad social corporativas? / Responsabilidad Social Empresarial. El camino para la organización innovadora, competitiva y sostenible

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-980-244-722-0 /Hasiera-orria: 101 /Amaiera-orria: 122 /Eguna: 2012

Activismo y participación ciudadana a favor del comportamiento empresarial socialmente responsable / Gestión socialmente responsable

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 978-84-9830-293-6 /Hasiera-orria: 259 /Amaiera-orria: 339 /Eguna: 2011

Relación entre responsabilidad social y competitividad / Responsabilidad Social Empresarial. Competitividad y casos de buenas prácticas en PYMEs

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 978-84-9830-197-7 /Hasiera-orria: 21 /Amaiera-orria: 54 /Eguna: 2009

Papelería Tamayo. El marketing social y humanista en el comercio / Responsabilidad Social Empresarial. Competitividad y casos de buenas prácticas en pymes

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose; Mujika Alberdi, Alazne

ISBNCO: 978-84-9830-197-7 /Hasiera-orria: 237 /Amaiera-orria: 260 /Eguna: 2009

Opinión del consumidor guipuzcoano sobre la Responsabilidad Social Corporativa / Empresa y Responsabilidad Social en Gipuzkoa

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 978-84-9830-121-2 /Hasiera-orria: 137 /Amaiera-orria: 172 /Eguna: 2007

Cuestión de kilos... y de salud / Comportamiento de compra del consumidor. 29 casos reales

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-7356-443-X /Hasiera-orria: 361 /Amaiera-orria: 371 /Eguna: 2006

Las bebidas energéticas / Comportamientos de compra del consumidor. 29 casos reales

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-7356-443-X /Hasiera-orria: 349 /Amaiera-orria: 360 /Eguna: 2006

Moralidad, inmoralidad y amoralidad del marketing / Preguntas éticas en cuestiones disputadas hoy

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-9830-013-4 /Hasiera-orria: 209 /Amaiera-orria: 213 /Eguna: 2005

Marketing con causa. ¿oportunismo o buenas intenciones? / Preguntas éticas en cuestiones disputadas hoy

Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Mujika Alberdi, Alazne; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-9830-013-4 /Hasiera-orria: 201 /Amaiera-orria: 207 /Eguna: 2005

A study on the effect of cause-related marketing on the attitude towards the brand: the case of Pepsi in Spain / Nonprofit and Business Sector Collaboration: Cause-Related Marketing, Sponsorships, and Other corporate-Nonprofit Dealings

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 0-7890-1992-2 /Hasiera-orria: 111 /Amaiera-orria: 135 /Eguna: 2003

Los cigarrillos Fortuna y la campaña For 0'7 / Experiencias y casos de comportamiento del consumidor

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-7356-265-8 /Hasiera-orria: 315 /Amaiera-orria: 328 /Eguna: 2001

Adelgazar no siempre es inocuo / Experiencias y casos de comportamiento del consumidor

Mujika Alberdi, Alazne; Garcia Arrizabalaga, Iñaki; Gibaja Martins, Juan Jose

ISBNCO: 84-7356-265-8 /Hasiera-orria: 329 /Amaiera-orria: 341 /Eguna: 2001

Zuzendutako tesiak

Análisis de las variables que influyen en la intención de compra de los Productos Bandera del Perú

Pípoli de Azambuja, Gina

Eguna: 2015

Understanding the differences of political consumers in Northern, Southern and Eastern European countries

Shaleeva, Olga

Eguna: 2015

Gestión de stakeholders. Una aplicación al sector público de salud chileno"

Bisama Castillo, Eugenio

Eguna: 2013

Responsabilidad Social Corporativa y Competitividad: percepción de los empresarios hoteleros chilenos

Lavado Valdés, Eduardo Antonio

Eguna: 2011

Un estudio de la valoración del consumidor limeño sobre la Responsabilidad Social del Marketing

Eguna: 2009

Estudio sobre la primera fase del proceso de desarrollo de nuevos productos o Fuzzy Front End de la innovación. Propuesta de un modelo y análisis de herramientas, métodos y técnicas

Val Jauregi, Ester

Eguna: 2009

Creación e implementación de un modelo de diagnóstico y un modelo de intervención en situaciones empresariales de cambio y crisis

Llop Ruiz, Rubén

Eguna: 2009

Responsabilidad Social Corporativa y Competitividad: un estudio a partir de la percepción de agentes de sucursales bancarias privadas chilenas

Martínez Cerna, Luis

Eguna: 2008

Un estudio acerca del uso de la información de la investigación de mercados: el caso de MCC

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Eguna: 2000

Un estudio de la selección en el diseño de encuestas por muestreo

Sánchez-Crespo Benítez, Gonzalo

Eguna: 1999

Not Hating Means Giving Peace a Chance

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Not Hating Means Giving Peace a Chance /ISBN: 978-84-1325-141-7 /Herria: Hanover (New Hampshire) /Herria: Estados Unidos De America /Argitalpenaren izena: Not Hating Means Giving Peace a Chance /Hasiera-data: 2022/04/14 /Amaiera-data: 2022/04/16

Un estudio sobre la actitud de las mujeres guipuzcoanas hacia la práctica deportiva en el marco de la estrategia 50/50/25 de la carrera Behobia-San Sebastián

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Un estudio sobre la actitud de las mujeres guipuzcoanas hacia la práctica deportiva en el marco de la estrategia 50/50/25 de la carrera Behobia-San Sebastián /ISBN: 978-84-18321-32-0 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio sobre la actitud de las mujeres guipuzcoanas hacia la práctica deportiva en el marco de la estrategia 50/50/25 de la carrera Behobia-San Sebastián /Hasiera-data: 2021/07/14 /Amaiera-data: 2021/07/16

Las plataformas virtuales de running, nuevas modalidades de participación y nuevos participantes

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Las plataformas virtuales de running, nuevas modalidades de participación y nuevos participantes /Herria: España /Argitalpenaren izena: Las plataformas virtuales de running, nuevas modalidades de participación y nuevos participantes /Hasiera-data: 2021/07/07 /Amaiera-data: 2021/07/08

Analyzing the purchase intention of Peruvian maca

Pípoli de Azambuja, Gina; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; Rodríguez Peña, Gustavo

Biltzarraren izena: Analyzing the purchase intention of Peruvian maca /ISBN: 978-84-09-11060-5 /Herria: Verona /Herria: Italia /Argitalpenaren izena: Analyzing the purchase intention of Peruvian maca /Hasiera-data: 2019/06/11 /Amaiera-data: 2019/06/13

Do Peru country image, cotton product image, Peru country familiarity, and cotton product familiarity have a significant effect on the intention of purchase of the Peruvian cotton?

Pípoli de Azambuja, Gina; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; Rodríguez Peña, Gustavo

Biltzarraren izena: Do Peru country image, cotton product image, Peru country familiarity, and cotton product familiarity have a significant effect on the intention of purchase of the Peruvian cotton? /ISBN: 978-612-46367-7-6 /Herria: San José /Herria: Costa Rica /Argitalpenaren izena: Do Peru country image, cotton product image, Peru country familiarity, and cotton product familiarity have a significant effect on the intention of purchase of the Peruvian cotton? /Hasiera-data: 2018/10/07 /Amaiera-data: 2018/10/09

Gestión de mercados globales: las estrategias de marketing internacional para el algodón y alpaca del Perú

Pípoli de Azambuja, Gina; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; Rodríguez Peña, Gustavo

Biltzarraren izena: Gestión de mercados globales: las estrategias de marketing internacional para el algodón y alpaca del Perú /ISBN: 978-84-17513-42-9 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Gestión de mercados globales: las estrategias de marketing internacional para el algodón y alpaca del Perú /Hasiera-data: 2018/09/05 /Amaiera-data: 2018/09/07

Variables that affect the purchase intention of Chulucanas ceramics

Pípoli de Azambuja, Gina; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Variables that affect the purchase intention of Chulucanas ceramics /ISBN: 978-2-490372-03 /Herria: París /Herria: France (European Territory) /Argitalpenaren izena: Variables that affect the purchase intention of Chulucanas ceramics /Hasiera-data: 2018/01/19 /Amaiera-data: 2018/01/20

Un estudio descriptivo sobre la incidencia de carreras de fondo en la adopción y fomento de estilos de vida saludable desde la perspectiva de género y edad

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio descriptivo sobre la incidencia de carreras de fondo en la adopción y fomento de estilos de vida saludable desde la perspectiva de género y edad /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio descriptivo sobre la incidencia de carreras de fondo en la adopción y fomento de estilos de vida saludable desde la perspectiva de género y edad /Hasiera-data: 2017/11/16 /Amaiera-data: 2017/11/17

Discovering new traits of the Latin American Buycotter

Schwalb Helguero, Matilde; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Discovering new traits of the Latin American Buycotter /ISBN: 978-612-46367-6-9 /Herria: Riverside (California) /Herria: Estados Unidos De America /Argitalpenaren izena: Discovering new traits of the Latin American Buycotter /Hasiera-data: 2017/10/17 /Amaiera-data: 2017/10/19

Variables that affect the purchase intention of Peruvian lucuma

Pípoli de Azambuja, Gina; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Variables that affect the purchase intention of Peruvian lucuma /ISBN: 978-2-490372-02-7 /Herria: Paris /Herria: Francia /Argitalpenaren izena: Variables that affect the purchase intention of Peruvian lucuma /Hasiera-data: 2017/09/15 /Amaiera-data: 2017/09/16

Análisis de las variables que afectan la intención de compra del espárrago del Perú

Pípoli de Azambuja, Gina; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Análisis de las variables que afectan la intención de compra del espárrago del Perú /ISBN: 978-84-17129-34-7 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Análisis de las variables que afectan la intención de compra del espárrago del Perú /Hasiera-data: 2017/09/06 /Amaiera-data: 2017/09/08

Discovering new traits of the European Buycotter

Schwalb Helguero, Matilde; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Discovering new traits of the European Buycotter /ISBN: 2048-0806 /Herria: Buxton /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Discovering new traits of the European Buycotter /Hasiera-data: 2017/08/30 /Amaiera-data: 2017/09/01

Análisis de las variables que se asocian con la intención de compra del Pisco del Perú

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; Pípoli de Azambuja, Gina

Biltzarraren izena: Análisis de las variables que se asocian con la intención de compra del Pisco del Perú /ISBN: 978-2-9532811-2-5 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Análisis de las variables que se asocian con la intención de compra del Pisco del Perú /Hasiera-data: 2017/01/26 /Amaiera-data: 2017/01/28

Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad /Herria: Bogotá /Herria: Colombia /Argitalpenaren izena: Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad /Hasiera-data: 2016/10/26 /Amaiera-data: 2016/10/28

Análisis de las variables que se asocian con la intención de compra de la alpaca del Perú

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; Pípoli de Azambuja, Gina

Biltzarraren izena: Análisis de las variables que se asocian con la intención de compra de la alpaca del Perú /ISBN: 978-612-46367-5-2 /Herria: Medellín /Herria: Colombia /Argitalpenaren izena: Análisis de las variables que se asocian con la intención de compra de la alpaca del Perú /Hasiera-data: 2016/10/02 /Amaiera-data: 2016/10/04

VII Congreso Internacional Virtual en Gestión Emprendimiento e Innovación. Emprendimiento Sostenible. Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: VII Congreso Internacional Virtual en Gestión Emprendimiento e Innovación. Emprendimiento Sostenible. Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad /Herria: Colombia /Argitalpenaren izena: VII Congreso Internacional Virtual en Gestión Emprendimiento e Innovación. Emprendimiento Sostenible. Un estudio descriptivo sobre el uso del boicot por los ciudadanos europeos como herramienta para promover la sostenibilidad /Eguna: 2016/10/01

Variables that affect the purchase intention of Peruvian coffee

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; Pípoli de Azambuja, Gina

Biltzarraren izena: Variables that affect the purchase intention of Peruvian coffee /Herria: Lima /Herria: Peru /Argitalpenaren izena: Variables that affect the purchase intention of Peruvian coffee /Hasiera-data: 2016/08/09 /Amaiera-data: 2016/08/11

Profile of the Latin American buycotter

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; Schwalb Helguero, Matilde

Biltzarraren izena: Profile of the Latin American buycotter /Herria: Londres /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: Profile of the Latin American buycotter /Hasiera-data: 2016/06/15 /Amaiera-data: 2016/06/19

A comparison of European and Latin American boycotter profiles

Schwalb Helguero, Matilde; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: A comparison of European and Latin American boycotter profiles /ISBN: 978-90-823-8330-0 /Herria: Lovaina /Herria: Belgica /Argitalpenaren izena: A comparison of European and Latin American boycotter profiles /Hasiera-data: 2015/05/26 /Amaiera-data: 2015/05/29

Boycotting around Europe. A consumer tool to promote sustainability

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Boycotting around Europe. A consumer tool to promote sustainability /Herria: Filgueiras /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Boycotting around Europe. A consumer tool to promote sustainability /Eguna: 2012/12/14

Actuación del consumidor ante la Irresponsabilidad Social Corporativa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Actuación del consumidor ante la Irresponsabilidad Social Corporativa /Herria: España /Argitalpenaren izena: Actuación del consumidor ante la Irresponsabilidad Social Corporativa /Eguna: 2011/12/16

Responsabilidad Social Corporativa desde la Unión Europea. Óptica de la empresa. Opinión de los consumidores

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Responsabilidad Social Corporativa desde la Unión Europea. Óptica de la empresa. Opinión de los consumidores /Herria: Barquisimeto /Herria: Venezuela /Argitalpenaren izena: Responsabilidad Social Corporativa desde la Unión Europea. Óptica de la empresa. Opinión de los consumidores /Hasiera-data: 2011/12/05 /Amaiera-data: 2011/12/07

Responsabilidad Social Corporativa. Óptica de la empresa. Opinión de los consumidores

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Responsabilidad Social Corporativa. Óptica de la empresa. Opinión de los consumidores /Herria: San Cristóbal (Táchira) /Herria: Venezuela /Argitalpenaren izena: Responsabilidad Social Corporativa. Óptica de la empresa. Opinión de los consumidores /Eguna: 2011/12/03

¿Qué piensa el consumidor de la Responsabilidad Social Corporativa?

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: ¿Qué piensa el consumidor de la Responsabilidad Social Corporativa? /Herria: España /Argitalpenaren izena: ¿Qué piensa el consumidor de la Responsabilidad Social Corporativa? /Hasiera-data: 2011/10/19 /Amaiera-data: 2011/10/20

Using Change and Crisis Management as an Opportunity to Create a Sustainable Competitive Advantage

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; Llop Ruiz, Rubén

Biltzarraren izena: Using Change and Crisis Management as an Opportunity to Create a Sustainable Competitive Advantage /Herria: Poznan /Herria: Polonia /Argitalpenaren izena: Using Change and Crisis Management as an Opportunity to Create a Sustainable Competitive Advantage /Hasiera-data: 2011/07/03 /Amaiera-data: 2011/07/07

Retos y oportunidades para el Marketing Público y No Lucrativo

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Retos y oportunidades para el Marketing Público y No Lucrativo /Herria: Covilha /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Retos y oportunidades para el Marketing Público y No Lucrativo /Eguna: 2010/12/17

Juventud y Consumo Sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos.

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Juventud y Consumo Sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos. /ISBN: 978-84-614-7146-1 /Herria: Covilha /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Juventud y Consumo Sostenible. Un estudio de opiniones y hábitos. /Hasiera-data: 2010/12/13 /Amaiera-data: 2010/12/17

A LONGITUDINAL STUDY OF THE ATTITUDE TOWARD ADVERTISING (2003-2010)

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: A LONGITUDINAL STUDY OF THE ATTITUDE TOWARD ADVERTISING (2003-2010) /ISBN: 978-953-56385-0-6 /Herria: Dubrovnik /Herria: Croacia /Argitalpenaren izena: A LONGITUDINAL STUDY OF THE ATTITUDE TOWARD ADVERTISING (2003-2010) /Hasiera-data: 2010/10/13 /Amaiera-data: 2010/10/16

¿Quién debería informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa desarrollada por las empresas?

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: ¿Quién debería informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa desarrollada por las empresas? /Herria: España /Argitalpenaren izena: ¿Quién debería informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa desarrollada por las empresas? /Hasiera-data: 2010/06/23 /Amaiera-data: 2010/06/25

Tamayo Papel. La responsabilidad social en el marketing de un pequeño comercio minorista

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Tamayo Papel. La responsabilidad social en el marketing de un pequeño comercio minorista /ISBN: 978-84-613-9169-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Tamayo Papel. La responsabilidad social en el marketing de un pequeño comercio minorista /Eguna: 2009/12/18

CONSUMERS' PERCEPTION OF SOURCE CREDIBILITY TO COMMUNICATE ABOUT CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: CONSUMERS' PERCEPTION OF SOURCE CREDIBILITY TO COMMUNICATE ABOUT CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY /Herria: Klagenfurt am Woerthersee /Herria: Austria /Argitalpenaren izena: CONSUMERS' PERCEPTION OF SOURCE CREDIBILITY TO COMMUNICATE ABOUT CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY /Hasiera-data: 2009/06/25 /Amaiera-data: 2009/06/27

Competitividad, Utilitarismo y Responsabilidad Social Corporativa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Competitividad, Utilitarismo y Responsabilidad Social Corporativa /Herria: Pau /Herria: Francia /Argitalpenaren izena: Competitividad, Utilitarismo y Responsabilidad Social Corporativa /Hasiera-data: 2009/01/22 /Amaiera-data: 2009/01/23

Shareholder activism of Spanish NGOs

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Shareholder activism of Spanish NGOs /Herria: Paris /Herria: Francia /Argitalpenaren izena: Shareholder activism of Spanish NGOs /Eguna: 2008/11/28

Los internautas como consumidores

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Los internautas como consumidores /Herria: España /Argitalpenaren izena: Los internautas como consumidores /Eguna: 2008/11/26

Learning Orientation and Product Innovation Performance

Val Jauregi, Ester; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Learning Orientation and Product Innovation Performance /ISBN: ISSN 1998-7374 /Herria: Hamburgo /Herria: Alemania /Argitalpenaren izena: Learning Orientation and Product Innovation Performance /Hasiera-data: 2008/06/30 /Amaiera-data: 2008/07/01

Un estudio de la opinión ciudadana acerca de la voluntariedad u obligatoriedad de la Responsabilidad Social Corporativa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio de la opinión ciudadana acerca de la voluntariedad u obligatoriedad de la Responsabilidad Social Corporativa /ISBN: 978-84-92453-25-2 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio de la opinión ciudadana acerca de la voluntariedad u obligatoriedad de la Responsabilidad Social Corporativa /Hasiera-data: 2008/06/18 /Amaiera-data: 2008/06/20

Credibilidad de las ONG para informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa de las Empresas

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Credibilidad de las ONG para informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa de las Empresas /ISBN: 978-963-482-873-0 /Herria: Szeged /Herria: Hungria /Argitalpenaren izena: Credibilidad de las ONG para informar sobre la Responsabilidad Social Corporativa de las Empresas /Hasiera-data: 2008/06/12 /Amaiera-data: 2008/06/13

Effects of Erotic Content in Advertising on the Perceived Offence: The Case of Ron Barcelo

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Effects of Erotic Content in Advertising on the Perceived Offence: The Case of Ron Barcelo /ISBN: 978-1-877156-28-0 /Herria: Dunedin /Herria: Nueva Zelanda /Argitalpenaren izena: Effects of Erotic Content in Advertising on the Perceived Offence: The Case of Ron Barcelo /Hasiera-data: 2007/12/03 /Amaiera-data: 2007/12/05

Un estudio de la influencia de la Responsabilidad Social Corporativa en la elección de la marca. A study on Corporate Social Responsability (CSR) on brand selection

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Biltzarraren izena: Un estudio de la influencia de la Responsabilidad Social Corporativa en la elección de la marca. A study on Corporate Social Responsability (CSR) on brand selection /ISBN: 978-84-931234-5-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio de la influencia de la Responsabilidad Social Corporativa en la elección de la marca. A study on Corporate Social Responsability (CSR) on brand selection /Hasiera-data: 2007/11/29 /Amaiera-data: 2007/11/30

Un estudio de la actitud del consumidor hacia las ONG participantes en campañas de marketing con causa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio de la actitud del consumidor hacia las ONG participantes en campañas de marketing con causa /ISBN: 973-751-241-3 /Herria: Cluj-Napoca /Herria: Rumania /Argitalpenaren izena: Un estudio de la actitud del consumidor hacia las ONG participantes en campañas de marketing con causa /Hasiera-data: 2006/05/18 /Amaiera-data: 2006/05/19

Un estudio de la influencia del género en la percepción del contenido erótico de los anuncios publicitarios

GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: Un estudio de la influencia del género en la percepción del contenido erótico de los anuncios publicitarios /ISBN: 84-931234-4-7 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio de la influencia del género en la percepción del contenido erótico de los anuncios publicitarios /Hasiera-data: 2005/11/24 /Amaiera-data: 2005/11/25

The Profile of The Over-Indebted Family: The Case of The Basque Country

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Biltzarraren izena: The Profile of The Over-Indebted Family: The Case of The Basque Country /ISBN: 0-9742114-2-7 /Argitalpenaren izena: The Profile of The Over-Indebted Family: The Case of The Basque Country /Hasiera-data: 2004/07/09 /Amaiera-data: 2004/07/11

A comparative study of the attitude toward advertising

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: A comparative study of the attitude toward advertising /ISBN: 1539-8757 /Herria: Edimburgo /Herria: Reino Unido /Argitalpenaren izena: A comparative study of the attitude toward advertising /Hasiera-data: 2004/06/14 /Amaiera-data: 2004/06/18

La utilización de internet para la comunicación de la acción social corporativa. El caso de la banca española

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: La utilización de internet para la comunicación de la acción social corporativa. El caso de la banca española /ISBN: 84-7485-927-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: La utilización de internet para la comunicación de la acción social corporativa. El caso de la banca española /Hasiera-data: 2004/03/25 /Amaiera-data: 2004/03/26

Un estudio del sobreendeudamiento del consumidor

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Un estudio del sobreendeudamiento del consumidor /ISBN: 8495480-92-1 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Un estudio del sobreendeudamiento del consumidor /Eguna: 2003/04/01

Empresa y ciudadanía corporativa

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Empresa y ciudadanía corporativa /Herria: España /Argitalpenaren izena: Empresa y ciudadanía corporativa /Hasiera-data: 2003/03/04 /Amaiera-data: 2003/03/07

Adverse effects of cause-related marketing on brand image

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Adverse effects of cause-related marketing on brand image /ISBN: 972-8755-00-7 /Herria: Braga /Herria: Portugal /Argitalpenaren izena: Adverse effects of cause-related marketing on brand image /Hasiera-data: 2002/05/28 /Amaiera-data: 2002/05/31

Publicidad y macroeconomía: un estudio empírico de las hipótesis de Galbraith

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Publicidad y macroeconomía: un estudio empírico de las hipótesis de Galbraith /ISBN: 84-7356-210-0 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Publicidad y macroeconomía: un estudio empírico de las hipótesis de Galbraith /Hasiera-data: 2000/09/28 /Amaiera-data: 2000/09/30

Marketing con causa e imagen de marca: el caso de los cigarrillos Fortuna y la campaña For 0'7

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Biltzarraren izena: Marketing con causa e imagen de marca: el caso de los cigarrillos Fortuna y la campaña For 0'7 /ISBN: 84-931234-1-2 /Herria: España /Argitalpenaren izena: Marketing con causa e imagen de marca: el caso de los cigarrillos Fortuna y la campaña For 0'7 /Eguna: 2000/01/01

Juventud y violencia terrorista 2021

Rodríguez Pérez, María Pilar; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Laburpena: GOBIERNO VASCO. DEPARTAMENTO DE IGUALDAD, JUSTICIA Y POLÍTICAS SOCIALES /Hasiera-data: 2021/09/01 /Amaiera-data: 2022/08/31

EE- KirolBizi 2021

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; ARBILLAGA ETXARRI, ANE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Gil Rey, Erreka

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2021/09/01 /Amaiera-data: 2021/12/31

Opinión de la juventud vasca sobre las víctimas del terrorismo

Rodríguez Pérez, María Pilar; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Laburpena: Gobierno Vasco Lehendakaritza /Hasiera-data: 2020/09/01 /Amaiera-data: 2021/08/31

Reconocimiento GV equipo de investigación 2019-2021 "Comunicación" IT1212-19

Rodríguez Pérez, María Pilar; ARRIETA ALBERDI, LEIRE; Barandiaran Irastorza, Xabier; DIAZ DE GUEREÑU RUIZ DE AZUA, JUAN MANUEL; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; Gutiérrez Almazor, Miren; LANDA GONZALEZ, MARINA; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; Ondrušková, Jitka; PANDO CANTELI, MARIA JESUS; Perez Gaztelu, Elixabete

Laburpena: Gobierno Vasco - Departamento De Educación /Hasiera-data: 2019/01/01 /Amaiera-data: 2021/12/31

Ikaslan: Talentuari entzunez

ARRIETA FRUTOS, FELIX; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: IKASLAN /Hasiera-data: 2019/01/01 /Amaiera-data: 2019/06/30

Reconciliación y restauración de ls victimas del terrorismo: Reflexiones y experiencias

Rodríguez Pérez, María Pilar; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Laburpena: Gobierno Vasco Lehendakaritza /Hasiera-data: 2018/09/01 /Amaiera-data: 2019/06/30

Orientación y supervisión de adolescentes, docentes y familias (OSADF)

IBAÑEZ ROMERO, ASUNCIÓN; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; NAVARRO PICABEA, ITZIAR

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2015/11/20 /Amaiera-data: 2016/08/31

Reparto de Empleo-Enplegu banaketa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2014/12/22 /Amaiera-data: 2015/12/31

Estudio del impacto económico de la Behobia - San Sebastián 2013 en el territorio histórico de Giouzkoa

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; SAENZ MARTINEZ, JOSUNE; AGUADO MUÑOZ, RICARDO; CERMELLI, MASSIMO; Calvo, Iñigo; Altuna, Maite

Laburpena: Club Deportivo Fortuna; ESME Junior Empresa /Hasiera-data: 2013/11/01 /Amaiera-data: 2014/03/31

Estudio de la imagen de la Universidad de Deusto (campus de San Sebastián)

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Laburpena: Universidad de Deusto /Hasiera-data: 2013/05/01 /Amaiera-data: 2014/07/01

LITE_II Luz InteligenTE

ELEJOSTE LARRUCEA, MARIA PILAR; ANGULO MARTINEZ, IGNACIO; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; Onieva Caracuel, Enrique; PERALLOS RUIZ, ASIER; SHARMA, ASHWANI

Laburpena: Avan Group S.L.; URBABIL 2.000 S.L. /Hasiera-data: 2013/01/01 /Amaiera-data: 2013/12/31

Valoración de los líderes guipuzcoanos sobre la Plataforma Gipuzkoa Aurrera

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2010/09/01 /Amaiera-data: 2011/07/01

INFORES - Información sobre la gestión socialmente responsable en las empresas guipuzcoanas

OCHOA LABURU, JUAN LUIS; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; BETI SAEZ, IGNACIO; Fernández Ortea, Rogelio; Echaniz Barrondo, María Aranzazu (Arantza); GUIBERT UCIN, JOSE MARIA; ARANGUREN GOMEZ, NAGORE; OCHOA LABURU, ELENA; Iturrioz Landart, Cristina; NARVAIZA CANTIN, LOREA; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2009/10/01 /Amaiera-data: 2010/06/30

GSRES - Promoción de la gestión socialmente responsable en las empresas guipuzcoanas

OCHOA LABURU, ELENA; OCHOA LABURU, JUAN LUIS; BETI SAEZ, IGNACIO; Iturrioz Landart, Cristina; NARVAIZA CANTIN, LOREA; IBAÑEZ ROMERO, ASUNCIÓN; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GUIBERT UCIN, JOSE MARIA; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; ARANGUREN GOMEZ, NAGORE; Echaniz Barrondo, María Aranzazu (Arantza)

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2009/01/01 /Amaiera-data: 2009/10/31

Responsabilidad Social Empresarial. Estudio de Casos.

GUIBERT UCIN, JOSE MARIA; BETI SAEZ, IGNACIO; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; ARANGUREN GOMEZ, NAGORE; Echaniz Barrondo, María Aranzazu (Arantza); GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; IBAÑEZ ROMERO, ASUNCIÓN; Iturrioz Landart, Cristina; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; NARVAIZA CANTIN, LOREA; OCHOA LABURU, ELENA; OCHOA LABURU, JUAN LUIS

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2008/01/01 /Amaiera-data: 2008/11/30

Competitividad empresarial y desarrollo económico

MINONDO URIBE-ETXEBERRIA, ASIER; GARMENDIA LAZCANO, AITOR; NAVARRO ARANCEGUI, MIKEL ENDIKA; Zabala Berriozabal, Kristina; Iturrioz Landart, Cristina; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; IBAÑEZ ROMERO, ASUNCIÓN; NARVAIZA CANTIN, LOREA; ORDEN OLASAGASTI, OLGA DEL; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; AGUADO MUÑOZ, RICARDO; ZUBIAURRE GOENA, ARANTZA; Larrea Aranguren, Miren; Aranguren Querejeta, Maria Jose; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; PEÑA LEGAZCUE, JOSEBA IÑAKI

Laburpena: Universidad de Deusto; Gobierno Vasco - Eusko Jaurlaritza; Eusko Ikaskuntza - Sociedad De Estudios Vascos /Hasiera-data: 2007/10/30 /Amaiera-data: 2009/12/31

Impacto de la responsabilidad social empresarial en la competitividad de la empresa

MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2007/01/01 /Amaiera-data: 2007/12/31

La responsabilidad social en Guipúzcoa. Estado de la cuestión en el ámbito económico y empresarial

de la Cruz Ayuso, Cristina; GUIBERT UCIN, JOSE MARIA; GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; BETI SAEZ, IGNACIO; ARAGON AMONARRIZ, CRISTINA; Iturrioz Landart, Cristina; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE

Laburpena: Diputación Foral de Gipuzkoa /Hasiera-data: 2006/01/01 /Amaiera-data: 2006/11/30

Socio fundador de AEMARK - Asociación Española de Marketing

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2006/01/27 /Amaiera-data: 2022/06/25

Evaluación positiva por parte de UNIQUAL - Agencia de Evaluación de la Calidad y Acreditación del Sistema Universitario Vasco para la figura de Profesor Doctor de Universidad Privada

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI

Merezimendu mota: Mérito Académico /Hasiera-data: 2008/02/01 /Amaiera-data: 2022/06/25

Coordinador del equipo de investigación KN ikerteam

GARCIA ARRIZABALAGA, IÑAKI; MUJIKA ALBERDI, ALAZNE; GIBAJA MARTINS, JUAN JOSE

Merezimendu mota: Mérito De Investigación /Hasiera-data: 2005/10/01 /Amaiera-data: 2006/09/30