Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Zerga Aholkularitzako Masterra

Aurkezpena

Indarguneak

Uste sendoa dugu Zerga Aholkularitzako Unibertsitate Masterrak zerga arloko lanbidean arrakasta izateko funtsezkoak diren gaitasunak eta trebetasunak jasotzeko modua emango dizula, lan merkatuan sartzen edo lanbidean birziklatzen laguntzeaz gain. Gainera,...

  • Master espezializatua da, Lurralde Erkideko eta Lurralde Historikoetako zerga sistema zabal aztertzen duena.
  • Lan munduarekin oso lotuta dago, ikasleek praktikak egiten dituztelako zerga aholkularitzako bulegoetan.
  • Ikasketa plana koordinatua eta osoa da, estatuko araudia eta foru araudia jorratzen baititu.
  • Kalitatea bermatzeko sistema du, Masterrean inplikatuta dauden eragileek ematen duten informazioa jasotzen baitu: ikasleek, irakasleek eta administrazio eta zerbitzuetako langileek ematen dutena.
  • Informazioa alderdi askotatik aztertzen da, eta, horrela, ikaskuntza-irakaskuntza prozesuaren ebaluazio sistematikoa egin daiteke.
  • Erabiltzen den metodologiari esker, ezarritako estandarretan desbideratzerik egonez gero, arin antzematen da eta errazagoa da hobetzeko ekimen arrazoituak ezartzea.

 

Aurkezpena

Indarguneak

Uste sendoa dugu Zerga Aholkularitzako Unibertsitate Masterrak zerga arloko lanbidean arrakasta izateko funtsezkoak diren gaitasunak eta trebetasunak jasotzeko modua emango dizula, lan merkatuan sartzen edo lanbidean birziklatzen laguntzeaz gain. Gainera,...

  • Master espezializatua da, Lurralde Erkideko eta Lurralde Historikoetako zerga sistema zabal aztertzen duena.
  • Lan munduarekin oso lotuta dago, ikasleek praktikak egiten dituztelako zerga aholkularitzako bulegoetan.
  • Ikasketa plana koordinatua eta osoa da, estatuko araudia eta foru araudia jorratzen baititu.
  • Kalitatea bermatzeko sistema du, Masterrean inplikatuta dauden eragileek ematen duten informazioa jasotzen baitu: ikasleek, irakasleek eta administrazio eta zerbitzuetako langileek ematen dutena.
  • Informazioa alderdi askotatik aztertzen da, eta, horrela, ikaskuntza-irakaskuntza prozesuaren ebaluazio sistematikoa egin daiteke.
  • Erabiltzen den metodologiari esker, ezarritako estandarretan desbideratzerik egonez gero, arin antzematen da eta errazagoa da hobetzeko ekimen arrazoituak ezartzea.