Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Marketin Aurreratua

Lan irteerak

Lan irteerak

Master honetako gradudunak gai izango dira ardurako lanpostuetan aritzeko, askotariko erakundeetan:

Arlo digitala

  • Community manager, sare sozialak,...
  • SEO & SEM Manager
  • Marketing Trafficker
  • Business Intelligence Marketing
  • Web proiektuen arduraduna
  • Edukien kudeatzailea
  • eCommerce arduraduna
  • Account planner publizitate agentzietan, medioen agentzietan…

Marketin arloa

  • Product Manager
  • Marketin saila multinazionaletan eta presentzia globala duten enpresetan
  • Zuzeneko marketineko arduraduna
  • Trade Marketin arduraduna

Salmenta arloa

  • Merkataritza zuzenbidea
  • Merkataritza banaketaren arduraduna: merkataritza zentroen kudeaketa, merchandising-a, logistika edo trade marketina
  • Salmenten zuzendaria: saltzaileen hautaketa eta prestakuntza, eta salmenten antolaketa eta kudeaketa.
  • Merkataritza edo lurralde ordezkaritzaren arduraduna
  • Key Account Manager

Komunikazio arloa

  • Komunikazio sailak nazioko enpresetan eta multinazionaletan
  • Komunikazio koordinatzailea
  • Ekitaldien antolatzailea
  • Harreman publikoetako edo kanpo komunikazioko arduraduna
  • Komunikazio bulegoak

Marketineko zerbitzuen arloa

  • Merkatu ikerkuntzako teknikaria
  • Merkataritzako eta nazioarteko merkatuetako aztertzailea
  • Merkatu azterketak, aukeren analisia, produktu berrien sorrera eta garapena, merkataritzako bideragarritasun azterketak, etab.
     

 

Doreen May

Taldeak txikiak direnez, irakasleen eta ikaskideen arteko harremana etengabea da. Ikastaroak marketin klasikoaren oinarriak azaltzeaz gainera, nagusiki marketin digitalean eta gaurkotasun handiko gaietan sakontzen du, besteak beste, “big data” eta iraunkortasunean. Enpresekin lankidetzan egiten diren proiektuen eta kasu azterketen bidez, eskuratutako jakiteak praktikan jarri ahal izan genituen. Gainera, jakite horiek enpresetako adituek ebaluatu zituzten –prestakuntza bikaina lan munduan barneratzeko!–. Masterraren bigarren zatian, 6 hilabetera arteko praktikak egiten dira, norberak hautatzen duen enpresan. Deusto Business Schoolek laguntzen digu praktikak bilatzen. Praktikak Alemaniako “OTTO” enpresan egin nituen, merkataritza elektronikoko enpresa bat da. Praktika horien ondoren, lanpostua eskaini zidaten enpresan. Gaur egun, OTTOko onlineko marketineko proiektuen arduraduna naiz.

Logo de la Universidad de Deusto

Doreen May

Doreen May

Taldeak txikiak direnez, irakasleen eta ikaskideen arteko harremana etengabea da. Ikastaroak marketin klasikoaren oinarriak azaltzeaz gainera, nagusiki marketin digitalean eta gaurkotasun handiko gaietan sakontzen du, besteak beste, “big data” eta iraunkortasunean. Enpresekin lankidetzan egiten diren proiektuen eta kasu azterketen bidez, eskuratutako jakiteak praktikan jarri ahal izan genituen. Gainera, jakite horiek enpresetako adituek ebaluatu zituzten –prestakuntza bikaina lan munduan barneratzeko!–. Masterraren bigarren zatian, 6 hilabetera arteko praktikak egiten dira, norberak hautatzen duen enpresan. Deusto Business Schoolek laguntzen digu praktikak bilatzen. Praktikak Alemaniako “OTTO” enpresan egin nituen, merkataritza elektronikoko enpresa bat da. Praktika horien ondoren, lanpostua eskaini zidaten enpresan. Gaur egun, OTTOko onlineko marketineko proiektuen arduraduna naiz.

Doreen May, Customer & Sales/Customer Loyalty (CRM) Otto enpresan (Hamburgo, Alemania)

Lan irteerak

Lan irteerak

Master honetako gradudunak gai izango dira ardurako lanpostuetan aritzeko, askotariko erakundeetan:

Arlo digitala

  • Community manager, sare sozialak,...
  • SEO & SEM Manager
  • Marketing Trafficker
  • Business Intelligence Marketing
  • Web proiektuen arduraduna
  • Edukien kudeatzailea
  • eCommerce arduraduna
  • Account planner publizitate agentzietan, medioen agentzietan…

Marketin arloa

  • Product Manager
  • Marketin saila multinazionaletan eta presentzia globala duten enpresetan
  • Zuzeneko marketineko arduraduna
  • Trade Marketin arduraduna

Salmenta arloa

  • Merkataritza zuzenbidea
  • Merkataritza banaketaren arduraduna: merkataritza zentroen kudeaketa, merchandising-a, logistika edo trade marketina
  • Salmenten zuzendaria: saltzaileen hautaketa eta prestakuntza, eta salmenten antolaketa eta kudeaketa.
  • Merkataritza edo lurralde ordezkaritzaren arduraduna
  • Key Account Manager

Komunikazio arloa

  • Komunikazio sailak nazioko enpresetan eta multinazionaletan
  • Komunikazio koordinatzailea
  • Ekitaldien antolatzailea
  • Harreman publikoetako edo kanpo komunikazioko arduraduna
  • Komunikazio bulegoak

Marketineko zerbitzuen arloa

  • Merkatu ikerkuntzako teknikaria
  • Merkataritzako eta nazioarteko merkatuetako aztertzailea
  • Merkatu azterketak, aukeren analisia, produktu berrien sorrera eta garapena, merkataritzako bideragarritasun azterketak, etab.
     

 

Doreen May

Taldeak txikiak direnez, irakasleen eta ikaskideen arteko harremana etengabea da. Ikastaroak marketin klasikoaren oinarriak azaltzeaz gainera, nagusiki marketin digitalean eta gaurkotasun handiko gaietan sakontzen du, besteak beste, “big data” eta iraunkortasunean. Enpresekin lankidetzan egiten diren proiektuen eta kasu azterketen bidez, eskuratutako jakiteak praktikan jarri ahal izan genituen. Gainera, jakite horiek enpresetako adituek ebaluatu zituzten –prestakuntza bikaina lan munduan barneratzeko!–. Masterraren bigarren zatian, 6 hilabetera arteko praktikak egiten dira, norberak hautatzen duen enpresan. Deusto Business Schoolek laguntzen digu praktikak bilatzen. Praktikak Alemaniako “OTTO” enpresan egin nituen, merkataritza elektronikoko enpresa bat da. Praktika horien ondoren, lanpostua eskaini zidaten enpresan. Gaur egun, OTTOko onlineko marketineko proiektuen arduraduna naiz.

Logo de la Universidad de Deusto

Doreen May

Doreen May

Taldeak txikiak direnez, irakasleen eta ikaskideen arteko harremana etengabea da. Ikastaroak marketin klasikoaren oinarriak azaltzeaz gainera, nagusiki marketin digitalean eta gaurkotasun handiko gaietan sakontzen du, besteak beste, “big data” eta iraunkortasunean. Enpresekin lankidetzan egiten diren proiektuen eta kasu azterketen bidez, eskuratutako jakiteak praktikan jarri ahal izan genituen. Gainera, jakite horiek enpresetako adituek ebaluatu zituzten –prestakuntza bikaina lan munduan barneratzeko!–. Masterraren bigarren zatian, 6 hilabetera arteko praktikak egiten dira, norberak hautatzen duen enpresan. Deusto Business Schoolek laguntzen digu praktikak bilatzen. Praktikak Alemaniako “OTTO” enpresan egin nituen, merkataritza elektronikoko enpresa bat da. Praktika horien ondoren, lanpostua eskaini zidaten enpresan. Gaur egun, OTTOko onlineko marketineko proiektuen arduraduna naiz.

Doreen May, Customer & Sales/Customer Loyalty (CRM) Otto enpresan (Hamburgo, Alemania)