Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Laguntza bidezko enpleguan aritzeko lan trebakuntzarako Unibertsitate Hedapeneko Diploma

Programa

  • Kredituak: 50 ECTS
  • Irakaskuntza mota: Aurrez aurrekoa
  • Egutegi orokorra: Bi ikasturte
  • Ikastaroa non eskainiko den: Deustuko Unibertsitatearen Bilboko campusean.
  • Ikastegia: Psikologia eta Hezkuntza Fakultatea
  • Ordutegia: Goizez
  • Hizkuntza: Gaztelania
  • Ikasle kopurua: 15
  • Titulazioa: Laguntza bidezko enpleguan aritzeko lan trebakuntzako Unibertsitate Hedapeneko Diploma.

Gaitasunak

Irakurketa erraztuko dokumentua

Gaitasun orokorrak

  • 1. GO: Denboraren kudeaketa. Denbora modu haztatuan banatzea, lehentasunen arabera, norberaren epe laburreko, ertaineko eta luzeko helburuak eta garatu nahi diren arlo pertsonal eta profesionalak kontuan hartuta. 2. menderatze-maila: Helburuak definitzea eta hierarkizatzea, eta norbere jarduera planifikatzea epe ertain eta luzera (aste batzuetatik hasi eta seihileko batera).
  • 2. GO Pentsamendu praktikoa: Jardunbiderik egokiena aukeratzea errazten duen buru gaitasuna da, eskura dagoen informazioa kontuan hartuz eta helburuak eraginkortasunez eta efizientziaz lortzeko jarraitu beharreko prozesua ezarriz . Ekintzara bideratutako pentsatzeko modua da. 1. menderatze-maila: Bere gaitasunak eta eskura dituen baliabideak erabiltzea helburuak lortzeko, ohiko egoeretan eta instrukzioak jarraituz.
  • 3. GO Arazoak konpontzea: Arazo baten elementu adierazgarriak identifikatzea, aztertzea eta definitzea, arazoari irizpide sendoz eta eraginkortasunez konponbidea emateko. 1. menderatze-maila: Arazo bat identifikatzea eta aztertzea, irtenbide alternatiboak sortzeko, ikasitako metodoak erabiliz.
  • 4. GO Erabakiak hartzea: Jarduteko hautabiderik onena aukeratzea, horretarako, prozedura sistematikoa jarraituz eta egindako aukeraketaren norainokoaren eta ondorioen gaineko erantzukizuna hartuz. 2. menderatze-maila: Beste batzuekin lankidetzan aritzea, taldean kalitatezko erabakiak hartzeko orduan.
  • 5. GO Pertsonen arteko komunikazioa: Beste pertsona batzuekin modu positiboan erlazionatzea, entzuketa enpatikoaren bidez eta norberak pentsatzen eta / edo sentitzen duena argi eta asertibotasunez adieraziz, hitzez eta hitzik gabe. 2. menderatze-maila: Elkarrizketa eta elkar ulertzea erabiltzea, lankidetzan aritzeko eta harremanak sortzeko.
  • 6. GO Ahozko komunikazioa: Hitzen bidez norberaren ideiak, ezaguerak eta sentimenduak argi eta egoki adieraztea, egoeraren eta entzuleen ezaugarrietara egokituz, haien ulerkuntza eta atxikimendua lortzeko. 2. menderatze-maila: Taldearen aurrean erraztasunez hitz egitea, ziurtasuna eta uste osoa transmititzea eta diskurtsoa testuingurura egokitzen jakitea.
  • 7. GO Idatzizko komunikazioa: Beste pertsona batzuekin eraginkortasunez erlazionatzea, norberak pentsatzen eta sentitzen duena argi adieraziz, idazkera eta adierazpide grafikoak lagun dituela. 1. menderatze-maila: Zuzen eta argi komunikatzea idatziz, zer pentsatzen edo sentitzen den, baliabide egokiak erabiliz, idazki laburretan.
  • 8. GO Ingurunera egokitzea: Inguru psikosozialeko egoera kritikoei aurre egitea eta, horretarako, ongizate-egoerari eta oreka fisikoari eta mentalari eustea, pertsonak eraginkortasunez jarduten jarraitu ahal izateko. 1. menderatze-maila: Dinamismoa eta adorea izatea lanak egiten jarraitzeko, nahiz eta denbora-presiopean aritu, ados ez egon edota zailtasunak izan.
  • 9. GO Talde-lana: Taldean integratzea eta beste pertsona, arlo eta erakunde batzuekin elkarlanean jardutea, guztien helburuak lortzeko. 1. menderatze-maila: Taldeko zereginetan aktiboki parte hartzea eta konfiantza, zintzotasuna eta elkarlana sustatzea.


Berariazko gaitasunak

Oinarrizko gaitasunak adimen desgaitasuna duten pertsonek laneko esparru praktikoan autonomiaz moldatzeko:

  • 1. BG: Gizarte eta laneko trebetasunak eta ohiturak: Lan eta / edo hezkuntza esparru bakoitzean ezarritako eskakizunak eta oinarrizko arauak betetzea.
  • 2. BG: Laneko berariazko gaitasunak: Lan inguru bakoitzeko berariazko tresna, baliabide eta material esanguratsuak egoki erabiltzea.
  • 3. BG: Enplegurako jarrera: Interes eta jarrera konprometitua adieraztea, ezarritako eta agindutako hezkuntzako eta / edo laneko jarduerak zuzen betetzeko.

Programa

  • Kredituak: 50 ECTS
  • Irakaskuntza mota: Aurrez aurrekoa
  • Egutegi orokorra: Bi ikasturte
  • Ikastaroa non eskainiko den: Deustuko Unibertsitatearen Bilboko campusean.
  • Ikastegia: Psikologia eta Hezkuntza Fakultatea
  • Ordutegia: Goizez
  • Hizkuntza: Gaztelania
  • Ikasle kopurua: 15
  • Titulazioa: Laguntza bidezko enpleguan aritzeko lan trebakuntzako Unibertsitate Hedapeneko Diploma.

Gaitasunak

Irakurketa erraztuko dokumentua

Gaitasun orokorrak

  • 1. GO: Denboraren kudeaketa. Denbora modu haztatuan banatzea, lehentasunen arabera, norberaren epe laburreko, ertaineko eta luzeko helburuak eta garatu nahi diren arlo pertsonal eta profesionalak kontuan hartuta. 2. menderatze-maila: Helburuak definitzea eta hierarkizatzea, eta norbere jarduera planifikatzea epe ertain eta luzera (aste batzuetatik hasi eta seihileko batera).
  • 2. GO Pentsamendu praktikoa: Jardunbiderik egokiena aukeratzea errazten duen buru gaitasuna da, eskura dagoen informazioa kontuan hartuz eta helburuak eraginkortasunez eta efizientziaz lortzeko jarraitu beharreko prozesua ezarriz . Ekintzara bideratutako pentsatzeko modua da. 1. menderatze-maila: Bere gaitasunak eta eskura dituen baliabideak erabiltzea helburuak lortzeko, ohiko egoeretan eta instrukzioak jarraituz.
  • 3. GO Arazoak konpontzea: Arazo baten elementu adierazgarriak identifikatzea, aztertzea eta definitzea, arazoari irizpide sendoz eta eraginkortasunez konponbidea emateko. 1. menderatze-maila: Arazo bat identifikatzea eta aztertzea, irtenbide alternatiboak sortzeko, ikasitako metodoak erabiliz.
  • 4. GO Erabakiak hartzea: Jarduteko hautabiderik onena aukeratzea, horretarako, prozedura sistematikoa jarraituz eta egindako aukeraketaren norainokoaren eta ondorioen gaineko erantzukizuna hartuz. 2. menderatze-maila: Beste batzuekin lankidetzan aritzea, taldean kalitatezko erabakiak hartzeko orduan.
  • 5. GO Pertsonen arteko komunikazioa: Beste pertsona batzuekin modu positiboan erlazionatzea, entzuketa enpatikoaren bidez eta norberak pentsatzen eta / edo sentitzen duena argi eta asertibotasunez adieraziz, hitzez eta hitzik gabe. 2. menderatze-maila: Elkarrizketa eta elkar ulertzea erabiltzea, lankidetzan aritzeko eta harremanak sortzeko.
  • 6. GO Ahozko komunikazioa: Hitzen bidez norberaren ideiak, ezaguerak eta sentimenduak argi eta egoki adieraztea, egoeraren eta entzuleen ezaugarrietara egokituz, haien ulerkuntza eta atxikimendua lortzeko. 2. menderatze-maila: Taldearen aurrean erraztasunez hitz egitea, ziurtasuna eta uste osoa transmititzea eta diskurtsoa testuingurura egokitzen jakitea.
  • 7. GO Idatzizko komunikazioa: Beste pertsona batzuekin eraginkortasunez erlazionatzea, norberak pentsatzen eta sentitzen duena argi adieraziz, idazkera eta adierazpide grafikoak lagun dituela. 1. menderatze-maila: Zuzen eta argi komunikatzea idatziz, zer pentsatzen edo sentitzen den, baliabide egokiak erabiliz, idazki laburretan.
  • 8. GO Ingurunera egokitzea: Inguru psikosozialeko egoera kritikoei aurre egitea eta, horretarako, ongizate-egoerari eta oreka fisikoari eta mentalari eustea, pertsonak eraginkortasunez jarduten jarraitu ahal izateko. 1. menderatze-maila: Dinamismoa eta adorea izatea lanak egiten jarraitzeko, nahiz eta denbora-presiopean aritu, ados ez egon edota zailtasunak izan.
  • 9. GO Talde-lana: Taldean integratzea eta beste pertsona, arlo eta erakunde batzuekin elkarlanean jardutea, guztien helburuak lortzeko. 1. menderatze-maila: Taldeko zereginetan aktiboki parte hartzea eta konfiantza, zintzotasuna eta elkarlana sustatzea.


Berariazko gaitasunak

Oinarrizko gaitasunak adimen desgaitasuna duten pertsonek laneko esparru praktikoan autonomiaz moldatzeko:

  • 1. BG: Gizarte eta laneko trebetasunak eta ohiturak: Lan eta / edo hezkuntza esparru bakoitzean ezarritako eskakizunak eta oinarrizko arauak betetzea.
  • 2. BG: Laneko berariazko gaitasunak: Lan inguru bakoitzeko berariazko tresna, baliabide eta material esanguratsuak egoki erabiltzea.
  • 3. BG: Enplegurako jarrera: Interes eta jarrera konprometitua adieraztea, ezarritako eta agindutako hezkuntzako eta / edo laneko jarduerak zuzen betetzeko.