Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

International Business

Programa

Helburuak eta gaitasunak

Helburuak

Lanbidearen ikuspegitik, Master in International Business-ek nazioartean mugitzeko aukera egin duten enpresentzako etorkizuneko zuzendariak prestatzea du xede.
Unibertsitate master honetan eskuratutako gaitasunek ondoko arloekin lotutako erantzukizunak hartzeko prestatuko dituzte ikasleak:

  • Nazioarteko merkatuak eskaintzen dituen arriskuen eta aukeren diagnostikoa.
  • Enpresarentzat negozio aukerak eskaintzen dituzten herrialdeak identifikatzea.
  • Merkatu bakoitzerako nazioartekotze plana garatzea, negozioaren gakoak kontuan hartuta.
  • Atzerriko merkatuetako lehiaren ezaugarriak ebaluatzea eta bezeroen ezaugarrietara egokitutako balio proposamen bereizi eta egokia prestatzea.
  • Tokiko merkatuak ekoizpenerako beharrezko osagaiak hornitzeko duen gaitasuna identifikatzea.
  • Atzerrira joandako langileentzat eta bertako langileentzat giza baliabideen politika egokia diseinatzea.
  • Eta enpresarentzat txanpon desberdinetan eta prezio gorabeheratsuak dituzten lehengaiekin lan egiteak dakartzan arriskuak murrizteko tresnak erabiltzea.

Gaitasunak

Oinarrizko gaitasunez, orokorrez eta zeharkakoez gainera, berariazko gaitasunak ere garatuko dira:

Berariazko gaitasunak
  • Nazioarteko merkatuetan negozio aukerak identifikatzea, enpresak produktuak erosi, saldu edo ekoizteko zein herrialde diren interesgarrienak zehaztera iristeko.
  • Nazioarteko merkatu handi bakoitzerako nazioartekotze estrategia egokia diseinatzea, ekonomia, finantza, gizarte, politika, kultur eta lege ezaugarriak kontuan hartuta.
  • Nazioarteko merkatu bakoitzeko bezeroen beharrak identifikatzea eta merkatu bakoitzerako marketin mixa definitzea (produktu, prezio, banaketa eta komunikazio politika), horretarako merkatu ikerkuntzako tresna aurreratuak erabiliz.
  • Enpresa nazioarteko merkatu berrietan ezartzeko beharrezko jarduerak finantzatzeko modurik egokiena definitzea, dibisetan lan egitearen arriskuak murrizteko finantza produktu aurreratuenak erabiliz.
  • Atzerriko eta tokiko langileentzat berariazko giza baliabideen politikak garatzea, enpresaren nazioarteko merkatu bakoitzaren ezaugarri berezietara egokituz (ekonomikoak, sozio-laboralak, tradizioak...).Nazioarteko lanbide aurrerabideko plana diseinatzea, herrialdeen gizarte eta lan ezaugarrien arabera.
  • Nazioarteko marketin mixaren konbinazioak ebaluatzea.
  • Nazioarteko merkatu jakin baterako marketin mixeko politikarik egokiena erabiltzea.
  • Enpresak nazioartekotze prozesua finantzatzeko dituen iturri desberdinen ezaugarriak baloratzea.
  • Nazioarteko merkatu bakoitzean enpresaren nazioartekotze prozesua finantzatzeko finantza eta zerga tresnen konbinazio egokiena erabakitzea.
  • Merkatu bakoitzean nazioarteko jarduerari berez dagokion arriskua minimizatzeko finantza aktibo eta lege elementu egokienak erabiltzea.
  • Atzerriratutako eta tokiko langileentzako politika eta hautaketa teknikak definitzea, enpresaren nazioarteko merkatu bakoitzeko ezaugarri bereziak (ekonomikoak, sozio-laboralak, tradizioak…) kontuan hartuta.
  • Atzerrira lanera joan direnen eta tokikoen kultur arteko prestakuntza beharrak identifikatzea, egoera berrira hobeto egokitzeko.
  • Atzerriratuentzako eta nazioarteko eskumendekoetako langileentzako nazioarteko ordainketa plana zehaztea.
  • Eskumendekoetako zuzendarien eta langileen eta enpresa nagusiaren arteko komunikazio kanalak diseinatzea.
  • Atzerriratutako, tokiko eta herrira itzulitako langileentzat nazioarteko lanbide garapeneko plana diseinatzea.
  • Enpresaren nazioarteko hautaketa plana enpresaren nazioarteko merkatuetako ezaugarri berezietara (ekonomikoak, sozio-laboralak, tradizioak…) egokitzea.Nazioarteko ordainketa plana nazioarteko merkatuetako bakoitzeko ordainketa sistemen eta soldataz bestelako ordainketen ezaugarrietara egokitzea.
  • Barneko komunikazio sistema nazioarteko merkatuetako bakoitzaren kultur ezaugarrietara (sozialak eta profesionalak) egokitzea.
  • Atzerriratutako, tokiko eta herrira itzulitako langileentzat nazioarteko lanbide garapeneko plana egokitzea.

Programa

Helburuak eta gaitasunak

Helburuak

Lanbidearen ikuspegitik, Master in International Business-ek nazioartean mugitzeko aukera egin duten enpresentzako etorkizuneko zuzendariak prestatzea du xede.
Unibertsitate master honetan eskuratutako gaitasunek ondoko arloekin lotutako erantzukizunak hartzeko prestatuko dituzte ikasleak:

  • Nazioarteko merkatuak eskaintzen dituen arriskuen eta aukeren diagnostikoa.
  • Enpresarentzat negozio aukerak eskaintzen dituzten herrialdeak identifikatzea.
  • Merkatu bakoitzerako nazioartekotze plana garatzea, negozioaren gakoak kontuan hartuta.
  • Atzerriko merkatuetako lehiaren ezaugarriak ebaluatzea eta bezeroen ezaugarrietara egokitutako balio proposamen bereizi eta egokia prestatzea.
  • Tokiko merkatuak ekoizpenerako beharrezko osagaiak hornitzeko duen gaitasuna identifikatzea.
  • Atzerrira joandako langileentzat eta bertako langileentzat giza baliabideen politika egokia diseinatzea.
  • Eta enpresarentzat txanpon desberdinetan eta prezio gorabeheratsuak dituzten lehengaiekin lan egiteak dakartzan arriskuak murrizteko tresnak erabiltzea.

Gaitasunak

Oinarrizko gaitasunez, orokorrez eta zeharkakoez gainera, berariazko gaitasunak ere garatuko dira:

Berariazko gaitasunak
  • Nazioarteko merkatuetan negozio aukerak identifikatzea, enpresak produktuak erosi, saldu edo ekoizteko zein herrialde diren interesgarrienak zehaztera iristeko.
  • Nazioarteko merkatu handi bakoitzerako nazioartekotze estrategia egokia diseinatzea, ekonomia, finantza, gizarte, politika, kultur eta lege ezaugarriak kontuan hartuta.
  • Nazioarteko merkatu bakoitzeko bezeroen beharrak identifikatzea eta merkatu bakoitzerako marketin mixa definitzea (produktu, prezio, banaketa eta komunikazio politika), horretarako merkatu ikerkuntzako tresna aurreratuak erabiliz.
  • Enpresa nazioarteko merkatu berrietan ezartzeko beharrezko jarduerak finantzatzeko modurik egokiena definitzea, dibisetan lan egitearen arriskuak murrizteko finantza produktu aurreratuenak erabiliz.
  • Atzerriko eta tokiko langileentzat berariazko giza baliabideen politikak garatzea, enpresaren nazioarteko merkatu bakoitzaren ezaugarri berezietara egokituz (ekonomikoak, sozio-laboralak, tradizioak...).Nazioarteko lanbide aurrerabideko plana diseinatzea, herrialdeen gizarte eta lan ezaugarrien arabera.
  • Nazioarteko marketin mixaren konbinazioak ebaluatzea.
  • Nazioarteko merkatu jakin baterako marketin mixeko politikarik egokiena erabiltzea.
  • Enpresak nazioartekotze prozesua finantzatzeko dituen iturri desberdinen ezaugarriak baloratzea.
  • Nazioarteko merkatu bakoitzean enpresaren nazioartekotze prozesua finantzatzeko finantza eta zerga tresnen konbinazio egokiena erabakitzea.
  • Merkatu bakoitzean nazioarteko jarduerari berez dagokion arriskua minimizatzeko finantza aktibo eta lege elementu egokienak erabiltzea.
  • Atzerriratutako eta tokiko langileentzako politika eta hautaketa teknikak definitzea, enpresaren nazioarteko merkatu bakoitzeko ezaugarri bereziak (ekonomikoak, sozio-laboralak, tradizioak…) kontuan hartuta.
  • Atzerrira lanera joan direnen eta tokikoen kultur arteko prestakuntza beharrak identifikatzea, egoera berrira hobeto egokitzeko.
  • Atzerriratuentzako eta nazioarteko eskumendekoetako langileentzako nazioarteko ordainketa plana zehaztea.
  • Eskumendekoetako zuzendarien eta langileen eta enpresa nagusiaren arteko komunikazio kanalak diseinatzea.
  • Atzerriratutako, tokiko eta herrira itzulitako langileentzat nazioarteko lanbide garapeneko plana diseinatzea.
  • Enpresaren nazioarteko hautaketa plana enpresaren nazioarteko merkatuetako ezaugarri berezietara (ekonomikoak, sozio-laboralak, tradizioak…) egokitzea.Nazioarteko ordainketa plana nazioarteko merkatuetako bakoitzeko ordainketa sistemen eta soldataz bestelako ordainketen ezaugarrietara egokitzea.
  • Barneko komunikazio sistema nazioarteko merkatuetako bakoitzaren kultur ezaugarrietara (sozialak eta profesionalak) egokitzea.
  • Atzerriratutako, tokiko eta herrira itzulitako langileentzat nazioarteko lanbide garapeneko plana egokitzea.