Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Automozioko Diseinu eta Fabrikazioa master duala

Aurkezpena

Norentzat

Masterra ingeniaritzako gradudunentzat da, ingeniaritza mekanikoko, industria ingeniaritzako, automozioko ingeniaritzako eta industria arloko antzeko graduetako ingeniari tekniko edo goi mailako ingeniarientzat, automobilgintzan espezializatu nahi dutenentzat, bereziki.

Hauxe ikasiko duzu:

Masterrak automobilgintzako ingeniari izan zaitezen prestatuko zaitu, kudeaketan eta ekoizpen ingurua definitzen ez ezik, ibilgailuen eta osagarrien diseinuan eta fabrikazioan.

Hala, ingeniaritzako arlo hauek jorratuko dituzu:

  • Kudeaketa eta ekoizpeneko sistema aurreratuak (eraginkortasuna hobetzea).
  • Material berriak eta prozesuak (ibilgailuak arintzea, kontsumoa murriztea, segurtasuna eta erosotasuna areagotzea).
  • Ibilgailuetan egun eta etorkizunean erabiltzeko teknologiak (propultsio sistema berriak, interoperabilitatea, emisioak murriztea).
  • Ibilgailuen eta osagaien diseinu, kalkulu eta fabrikaziorako simulazio numerikoko tresnak.

Jasotzen den prestakuntza diziplina ugarikoa eta integrala denez, tituludunak proiektuen garapenean ez ezik, zuzendaritzan ere parte hartu ahal izango du.

Hortaz, programa zorrotza da, gorengo mailakoa, lanbidez automobilgintzan aritu nahi dutenei aukera bikaina eskaintzen diena.

Prestakuntza duala

Modalitate dualean eskaintzen da prestakuntza eta ikuspegi berritzailea dakar, etorkizun bikaina izango duena. Modalitate dualak eskatzen du gaitasunak garatzea eta eskuratzea unibertsitatean eta enpresan.

Unibertsitateko lanaz eta klaseez gain, lehenengo moduluan, automobilgintzako enpresek proposatutako benetako erronkei egin beharko diezu aurre. AICn bertan egingo duzu lan, berrikuntza irekiko kontzeptua oinarri duen zentro batean, automobilgintzako sektorean balioa sortzen duen batean. Hirugarren moduluan, masterreko ikasleak sektoreko enpresa edo zentro teknologikoetara joango dira, egun osoko egonaldia egitera.

Prestakuntza bateratua:

logo AIC

 

 

Gaur egun, gure erronketariko bat da 4.0 industriaren ezarpen praktikoa eta ohiko produkzioko bitartekoak lantegi konektatu bihurtzea. Automobilgintza industriak profesional gazteak behar ditu, sektorearen ikuspegi globala eta ezagutza sendo eta berariazkoak izango dituztenak, bai ibilgailuan dauden teknologietan, bai ibilgailuak ekoizteko behar diren teknologietan. Hain zuzen ere, horregatik da masterreko programa hain osoa eta interesgarria gurea bezalako enpresentzat.

 

Logo de la Universidad de Deusto

Gerardo Navajas

Gaur egun, gure erronketariko bat da 4.0 industriaren ezarpen praktikoa eta ohiko produkzioko bitartekoak lantegi konektatu bihurtzea. Automobilgintza industriak profesional gazteak behar ditu, sektorearen ikuspegi globala eta ezagutza sendo eta berariazkoak izango dituztenak, bai ibilgailuan dauden teknologietan, bai ibilgailuak ekoizteko behar diren teknologietan. Hain zuzen ere, horregatik da masterreko programa hain osoa eta interesgarria gurea bezalako enpresentzat.

 

Gerardo Navajas, Pintatze prozesuko saileko burua. Mercedes-Benz-en Gasteizeko fabrika

Aurkezpena

Norentzat

Masterra ingeniaritzako gradudunentzat da, ingeniaritza mekanikoko, industria ingeniaritzako, automozioko ingeniaritzako eta industria arloko antzeko graduetako ingeniari tekniko edo goi mailako ingeniarientzat, automobilgintzan espezializatu nahi dutenentzat, bereziki.

Hauxe ikasiko duzu:

Masterrak automobilgintzako ingeniari izan zaitezen prestatuko zaitu, kudeaketan eta ekoizpen ingurua definitzen ez ezik, ibilgailuen eta osagarrien diseinuan eta fabrikazioan.

Hala, ingeniaritzako arlo hauek jorratuko dituzu:

  • Kudeaketa eta ekoizpeneko sistema aurreratuak (eraginkortasuna hobetzea).
  • Material berriak eta prozesuak (ibilgailuak arintzea, kontsumoa murriztea, segurtasuna eta erosotasuna areagotzea).
  • Ibilgailuetan egun eta etorkizunean erabiltzeko teknologiak (propultsio sistema berriak, interoperabilitatea, emisioak murriztea).
  • Ibilgailuen eta osagaien diseinu, kalkulu eta fabrikaziorako simulazio numerikoko tresnak.

Jasotzen den prestakuntza diziplina ugarikoa eta integrala denez, tituludunak proiektuen garapenean ez ezik, zuzendaritzan ere parte hartu ahal izango du.

Hortaz, programa zorrotza da, gorengo mailakoa, lanbidez automobilgintzan aritu nahi dutenei aukera bikaina eskaintzen diena.

Prestakuntza duala

Modalitate dualean eskaintzen da prestakuntza eta ikuspegi berritzailea dakar, etorkizun bikaina izango duena. Modalitate dualak eskatzen du gaitasunak garatzea eta eskuratzea unibertsitatean eta enpresan.

Unibertsitateko lanaz eta klaseez gain, lehenengo moduluan, automobilgintzako enpresek proposatutako benetako erronkei egin beharko diezu aurre. AICn bertan egingo duzu lan, berrikuntza irekiko kontzeptua oinarri duen zentro batean, automobilgintzako sektorean balioa sortzen duen batean. Hirugarren moduluan, masterreko ikasleak sektoreko enpresa edo zentro teknologikoetara joango dira, egun osoko egonaldia egitera.

Prestakuntza bateratua:

logo AIC

 

 

Gaur egun, gure erronketariko bat da 4.0 industriaren ezarpen praktikoa eta ohiko produkzioko bitartekoak lantegi konektatu bihurtzea. Automobilgintza industriak profesional gazteak behar ditu, sektorearen ikuspegi globala eta ezagutza sendo eta berariazkoak izango dituztenak, bai ibilgailuan dauden teknologietan, bai ibilgailuak ekoizteko behar diren teknologietan. Hain zuzen ere, horregatik da masterreko programa hain osoa eta interesgarria gurea bezalako enpresentzat.

 

Logo de la Universidad de Deusto

Gerardo Navajas

Gaur egun, gure erronketariko bat da 4.0 industriaren ezarpen praktikoa eta ohiko produkzioko bitartekoak lantegi konektatu bihurtzea. Automobilgintza industriak profesional gazteak behar ditu, sektorearen ikuspegi globala eta ezagutza sendo eta berariazkoak izango dituztenak, bai ibilgailuan dauden teknologietan, bai ibilgailuak ekoizteko behar diren teknologietan. Hain zuzen ere, horregatik da masterreko programa hain osoa eta interesgarria gurea bezalako enpresentzat.

 

Gerardo Navajas, Pintatze prozesuko saileko burua. Mercedes-Benz-en Gasteizeko fabrika