Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Aisia, Kultura, Turismo, Kirol eta Jolas Proiektuen Zuzendaritza

Programa

  • Iraupena: 9 eskola hilabete, urritik ekainera.
  • MALen defentsa: Ekainean (ohiko deialdia)
  • ECTS: 60
  • Dedikazioa: Denboraldi osokoa. Aurrez aurrekoa
  • Toki kopurua: 30
  • Hizkuntza: Gaztelania*
  • Praktikak: Nahitaezkoak, gutxienez 200 orduz
  • Titulazioa: Aisia, Kultura, Turismo, Kirol eta Jolas Proiektuen Zuzendaritzako
  • Tokia: Deustuko Unibertsitatea, Bilboko campusa
  • Ikastegia: Gizarte eta Giza Zientzien Fakultatea 

 

Materietako eta irakasgaietako 2019-2020 egutegia  

Lana emateko, ebaluaziorako eta berrikusketarako egutegia

Masterraren amaierako lana

Masterraren prestakuntzari amaiera emateko, ikasleek ikerlan pertsonal aplikatu bat egin behar dute, “master amaierako lana” izeneko azken txosten bat.
 

Informazio gehiago
Ezkutatu informazioa
+-

MASTERRAREN AMAIERAKO LANAK (MAL) HONAKOA LORTU NAHI DU 

Batetik, masterrean jorratu diren edukiak, tresnak eta trebetasunak egoki bereganatu dituela ikasleak erakustea; bestetik, jasotako ezagutzak, era osoan, sortzailean eta eraikitzailean aisiako inguru errealean edo esparruetarikoren batean (kultura, kirola, turismoa eta jolasa) aplikatzeko gaitasuna erakustea. Aplikazio hori erakusteko bidea ebaluazioko eta hobekuntzako, berrikuntzako eta garapeneko, analisiko eta prospektibako edo sintesiko eta aplikazioko proiektu bat egitea litzateke.

 

ZER DA MASTERRAREN AMAIERAKO LANA?

Masterraren amaierako lana aisiaren edo bere esparruetarikoren baten ikerketa-ekintzako lan baten emaitzak aurkezteko dokumentu bat da. Ikasleak egin beharreko bakarkako lana da; bere ezagutza teorikoak eta praktikoak, sormena eta originaltasuna aplikatuko ditu eta aurretiaz jasotako gaitasunak bateratu beharko ditu.

Ikasleak esku-hartzeko proiektu bat egingo du; bertan, ikasprozesuan eskuratutako jakintzak eta gaitasunak unibertsitate masterreko gai eta irakasgaietako edukiekin lotura duen arlo zehatz batean aplikatuko ditu.
 

MASTERRAREN AMAIERAKO LANAREN KREDITUAK ETA GAIAK

  • Atal honek 10 ECTSko karga izango du.
  • Masterraren amaierako lana bakarka egingo du ikasleak, tutoreak ikuskatuta.
  • Masterraren amaierako lana gaztelaniaz, euskaraz zein ingelesez egin daiteke.
  • Masterraren amaierako lana epaimahaiak ebaluatuko du, eta jendaurrean defenditu beharko du ikasleak.
  • Aukeratzen den gaiak lotura estua eta egoki azaldua izan behar du aisiarekin eta bere esparruko arloren batekin (kultura, kirola, turismoa eta jolasa).
  • Lanak hari zehatza eta koherentzia sendoa izan behar ditu atal guztien artean. Zorroztasun akademikoz egin beharko da, metodologia zorrotza eta zehatza jarraituz.


MASTERRAREN AMAIERAKO LANAREN TUTORETZA ETA EBALUAZIOA

Tituluak masterraren amaierako lana egiteko prozesua zehatz definituta dauka: bana-banako tutoretza programa bat du, baita taldeko tutoretzen egutegia ere. Hori guztia tutoretza akademikoarekin koordinatuta egiten da, ikaslea prestakuntza programan eta lanaren antolaketan bideratzeko eta motibatzeko.
Banakako tutoretzak masterraren amaierako lanen zuzendariek egiten dituzte. Helburua da ikasleei, ikasturtean zehar, lan hori prestatzeko prozesuan laguntzea. Bai banakako tutoretzak, bai taldekoak, programatuta daude tituluaren egutegian.

Masterraren amaierako lana ohiko baremo akademikoen arabera kalifikatuko da: gutxiegi, nahikoa (5-6), oso ongi (7-8), bikain (9-10), ohorezko matrikula (10).
Ebaluazioaren emaitza gutxiegi izango balitz, epaimahaiak egoki iruditzen zaizkion gomendioak helaraziko dizkio ikasleari. Halakoetan, ikasleak eskubidea izango du beste master amaierako lan bat aurkezteko aparteko deialdian.

Masterraren amaierako lanaren defentsa jendaurrean egingo da, epaimahai baten aurrean egingo da. Epaimahaia Masterreko klaustroko bi irakaslek osatuko dute, baina ezin izango du lanaren zuzendari-tutoreak parte hartu.

Masterraren amaierako lanaren prestaketa prozesuaren ebaluazioan hiru pertsonak hartzen dute parte: Irakasgaiko tutore akademikoak, Masterraren amaierako lanaren tutoreak eta epaimahaiak.
 

 

TFM
 Irizpideak Ebaluatzailea Azken notaren portzentajea

I. Eboluzioa
 
Tutore akademikoa


Tutorea 
 %20  
 %30
 %10


II. Koherentzia
 

 
Tutore akademikoa


Tutorea

 
Epaimahaia
 
 
  
 %25
 


III.-V. Lanaren gorputza
 
 
III. Lanaren justifikazioa eta oinarri teorikoa

Tutorea
 
Epaimahaia

 
%10  
 

%30
IV. Errealitatearen analisia eta diagnostikoa %10
V. Proposamena %10
 VI. Defensa  Epaimahaia   %10

 VII. Redacción y presentación

 
Tutorea

Epaimahaia
 
  
  %5

Lana aurkezteko, lanaren zuzendari-tutorearen oniritzia eduki beharko da, bai ohiko deialdian, bai apartekoan.

 

Programa

  • Iraupena: 9 eskola hilabete, urritik ekainera.
  • MALen defentsa: Ekainean (ohiko deialdia)
  • ECTS: 60
  • Dedikazioa: Denboraldi osokoa. Aurrez aurrekoa
  • Toki kopurua: 30
  • Hizkuntza: Gaztelania*
  • Praktikak: Nahitaezkoak, gutxienez 200 orduz
  • Titulazioa: Aisia, Kultura, Turismo, Kirol eta Jolas Proiektuen Zuzendaritzako
  • Tokia: Deustuko Unibertsitatea, Bilboko campusa
  • Ikastegia: Gizarte eta Giza Zientzien Fakultatea 

 

Materietako eta irakasgaietako 2019-2020 egutegia  

Lana emateko, ebaluaziorako eta berrikusketarako egutegia

Masterraren amaierako lana

Masterraren prestakuntzari amaiera emateko, ikasleek ikerlan pertsonal aplikatu bat egin behar dute, “master amaierako lana” izeneko azken txosten bat.
 

Informazio gehiago
Ezkutatu informazioa
+-

MASTERRAREN AMAIERAKO LANAK (MAL) HONAKOA LORTU NAHI DU 

Batetik, masterrean jorratu diren edukiak, tresnak eta trebetasunak egoki bereganatu dituela ikasleak erakustea; bestetik, jasotako ezagutzak, era osoan, sortzailean eta eraikitzailean aisiako inguru errealean edo esparruetarikoren batean (kultura, kirola, turismoa eta jolasa) aplikatzeko gaitasuna erakustea. Aplikazio hori erakusteko bidea ebaluazioko eta hobekuntzako, berrikuntzako eta garapeneko, analisiko eta prospektibako edo sintesiko eta aplikazioko proiektu bat egitea litzateke.

 

ZER DA MASTERRAREN AMAIERAKO LANA?

Masterraren amaierako lana aisiaren edo bere esparruetarikoren baten ikerketa-ekintzako lan baten emaitzak aurkezteko dokumentu bat da. Ikasleak egin beharreko bakarkako lana da; bere ezagutza teorikoak eta praktikoak, sormena eta originaltasuna aplikatuko ditu eta aurretiaz jasotako gaitasunak bateratu beharko ditu.

Ikasleak esku-hartzeko proiektu bat egingo du; bertan, ikasprozesuan eskuratutako jakintzak eta gaitasunak unibertsitate masterreko gai eta irakasgaietako edukiekin lotura duen arlo zehatz batean aplikatuko ditu.
 

MASTERRAREN AMAIERAKO LANAREN KREDITUAK ETA GAIAK

  • Atal honek 10 ECTSko karga izango du.
  • Masterraren amaierako lana bakarka egingo du ikasleak, tutoreak ikuskatuta.
  • Masterraren amaierako lana gaztelaniaz, euskaraz zein ingelesez egin daiteke.
  • Masterraren amaierako lana epaimahaiak ebaluatuko du, eta jendaurrean defenditu beharko du ikasleak.
  • Aukeratzen den gaiak lotura estua eta egoki azaldua izan behar du aisiarekin eta bere esparruko arloren batekin (kultura, kirola, turismoa eta jolasa).
  • Lanak hari zehatza eta koherentzia sendoa izan behar ditu atal guztien artean. Zorroztasun akademikoz egin beharko da, metodologia zorrotza eta zehatza jarraituz.


MASTERRAREN AMAIERAKO LANAREN TUTORETZA ETA EBALUAZIOA

Tituluak masterraren amaierako lana egiteko prozesua zehatz definituta dauka: bana-banako tutoretza programa bat du, baita taldeko tutoretzen egutegia ere. Hori guztia tutoretza akademikoarekin koordinatuta egiten da, ikaslea prestakuntza programan eta lanaren antolaketan bideratzeko eta motibatzeko.
Banakako tutoretzak masterraren amaierako lanen zuzendariek egiten dituzte. Helburua da ikasleei, ikasturtean zehar, lan hori prestatzeko prozesuan laguntzea. Bai banakako tutoretzak, bai taldekoak, programatuta daude tituluaren egutegian.

Masterraren amaierako lana ohiko baremo akademikoen arabera kalifikatuko da: gutxiegi, nahikoa (5-6), oso ongi (7-8), bikain (9-10), ohorezko matrikula (10).
Ebaluazioaren emaitza gutxiegi izango balitz, epaimahaiak egoki iruditzen zaizkion gomendioak helaraziko dizkio ikasleari. Halakoetan, ikasleak eskubidea izango du beste master amaierako lan bat aurkezteko aparteko deialdian.

Masterraren amaierako lanaren defentsa jendaurrean egingo da, epaimahai baten aurrean egingo da. Epaimahaia Masterreko klaustroko bi irakaslek osatuko dute, baina ezin izango du lanaren zuzendari-tutoreak parte hartu.

Masterraren amaierako lanaren prestaketa prozesuaren ebaluazioan hiru pertsonak hartzen dute parte: Irakasgaiko tutore akademikoak, Masterraren amaierako lanaren tutoreak eta epaimahaiak.
 

 

TFM
 Irizpideak Ebaluatzailea Azken notaren portzentajea

I. Eboluzioa
 
Tutore akademikoa


Tutorea 
 %20  
 %30
 %10


II. Koherentzia
 

 
Tutore akademikoa


Tutorea

 
Epaimahaia
 
 
  
 %25
 


III.-V. Lanaren gorputza
 
 
III. Lanaren justifikazioa eta oinarri teorikoa

Tutorea
 
Epaimahaia

 
%10  
 

%30
IV. Errealitatearen analisia eta diagnostikoa %10
V. Proposamena %10
 VI. Defensa  Epaimahaia   %10

 VII. Redacción y presentación

 
Tutorea

Epaimahaia
 
  
  %5

Lana aurkezteko, lanaren zuzendari-tutorearen oniritzia eduki beharko da, bai ohiko deialdian, bai apartekoan.