Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Berrikuntzako eta Ekintzailetzako Espezializazioko titulu propioa

Ebaluatzeko sistema

Titulua osatzen duten lantegi eta jarduerak gaitasun, jarrera, balio eta emozio batzuk garatzera bideratuta daude. Funtsezkoa da, bada, ebaluatzea zein neurritan lortzen den hori ikaslearekin. Horretarako, hiru ebaluazio mota egiten dira titulu propioak irauten duen hiru kurtsoetan:

  • Ikaslearen ekintzaile profilaren ebaluazioa titulu propioa egin aurrekoa eta ondorengoa konparatuz [Asun Ibáñez doktoreak garatutako tresna, 2002].
  • Egiten diren jardueren ebaluazioa, horretarako ikaslearen autoebaluazioa, parte hartzen duen ikasle taldearen ko-ebaluazioa, eta jardueraren arduradunaren behaketa. Era berean, jarduera bakoitza amaitzean, taldeko feed-backa egiten da.

Ebaluazio horiek egiteko modua berezia da jarduera bakoitzean eta bakoitzaren metodologia eta berezitasunak kontuan hartuta diseinatuta dago.

Ebaluazioko bloke hori da jarduera bakoitzari dagozkion kredituak gainditu dituen ala ez ebaluatzeko erreferentzia gisa hartzen dena.
 

  • Ikasle bakoitzaren banakako aurrerakuntza mailaren seihilekoko ebaluazioa: seihileko bakoitza amaitzean, jardueraren batean parte hartu duten irakasle guztiak elkartu egiten dira eta ikasle bakoitzari buruz hitz egiten dute, bakoitzaren jarduera, sendotu beharreko talentu eta hobetzeko arloen inguruan. Ondoren, ikasle bakoitzarekin hitz egiten da, bakoitzari bere feed-backa emateko.

 

Ebaluatzeko sistema

Titulua osatzen duten lantegi eta jarduerak gaitasun, jarrera, balio eta emozio batzuk garatzera bideratuta daude. Funtsezkoa da, bada, ebaluatzea zein neurritan lortzen den hori ikaslearekin. Horretarako, hiru ebaluazio mota egiten dira titulu propioak irauten duen hiru kurtsoetan:

  • Ikaslearen ekintzaile profilaren ebaluazioa titulu propioa egin aurrekoa eta ondorengoa konparatuz [Asun Ibáñez doktoreak garatutako tresna, 2002].
  • Egiten diren jardueren ebaluazioa, horretarako ikaslearen autoebaluazioa, parte hartzen duen ikasle taldearen ko-ebaluazioa, eta jardueraren arduradunaren behaketa. Era berean, jarduera bakoitza amaitzean, taldeko feed-backa egiten da.

Ebaluazio horiek egiteko modua berezia da jarduera bakoitzean eta bakoitzaren metodologia eta berezitasunak kontuan hartuta diseinatuta dago.

Ebaluazioko bloke hori da jarduera bakoitzari dagozkion kredituak gainditu dituen ala ez ebaluatzeko erreferentzia gisa hartzen dena.
 

  • Ikasle bakoitzaren banakako aurrerakuntza mailaren seihilekoko ebaluazioa: seihileko bakoitza amaitzean, jardueraren batean parte hartu duten irakasle guztiak elkartu egiten dira eta ikasle bakoitzari buruz hitz egiten dute, bakoitzaren jarduera, sendotu beharreko talentu eta hobetzeko arloen inguruan. Ondoren, ikasle bakoitzarekin hitz egiten da, bakoitzari bere feed-backa emateko.