Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Industria Digitala - duala

Heziketa duala

Prozesuak

Heziketa dualak 3 prozesu nagusi ditu:

  1.  Ikasleen esleipena: ikaslearen motibazioa areagotzea da helburua, enpresak dituen interesekin bat joateko. Horrela, bere interesekoa den enpresa batean egongo da ikaslea eta enpresak bere beharrizanetara egokitutako profil zehatza betetzen duen ikaslea izango du. Enpresak egoitzan aurkezten ditu enpresa-ekintzak eta graduko ikasleentzako heziketa plana, ikasleek enpresa guztiak ezagutu ditzaten eta balora ditzaten. Esleipena egiteko kontuan izango da: 
  2. ◦ Ikaslearen lehentasun eta interesak.
    ◦ Ikaslearen informazio akademikoa.
    ◦ Enpresak eskatutako profila.
    ◦ Hizkuntza maila.
    ◦ Nazioarteko mugikortasunean duten interesa.
    ◦ Etab.

  3. Ikasleei jarraipena: Ikasle bakoitzak laguntzaile-akademiko eta enpresako laguntzaile bat izango du. Hauek aldiro ikaslearekin batuko dira heziketa prozesuaren eboluzioa analizatzeko, Cada estudiante contará con el acompañamiento de un facilitador académico y de un facilitador de empresa, aurretiaz ezarritako banan-banakako ekintza plana kontuan izanda.  
  4. Ikaslearen ebaluaketa: Ebaluaketa irakasgaiaren irakasleak eta bi laguntzaileek egingo dute elkarrekin, bai ikasleak enpresan garatutako gaitasunak ebaluatzeko bai banakako ekintzak eta irakasgai bakoitzaren gaitasun teknikoak betetzen direla ebaluatzeko. 

 

Heziketa duala

Prozesuak

Heziketa dualak 3 prozesu nagusi ditu:

  1.  Ikasleen esleipena: ikaslearen motibazioa areagotzea da helburua, enpresak dituen interesekin bat joateko. Horrela, bere interesekoa den enpresa batean egongo da ikaslea eta enpresak bere beharrizanetara egokitutako profil zehatza betetzen duen ikaslea izango du. Enpresak egoitzan aurkezten ditu enpresa-ekintzak eta graduko ikasleentzako heziketa plana, ikasleek enpresa guztiak ezagutu ditzaten eta balora ditzaten. Esleipena egiteko kontuan izango da: 
  2. ◦ Ikaslearen lehentasun eta interesak.
    ◦ Ikaslearen informazio akademikoa.
    ◦ Enpresak eskatutako profila.
    ◦ Hizkuntza maila.
    ◦ Nazioarteko mugikortasunean duten interesa.
    ◦ Etab.

  3. Ikasleei jarraipena: Ikasle bakoitzak laguntzaile-akademiko eta enpresako laguntzaile bat izango du. Hauek aldiro ikaslearekin batuko dira heziketa prozesuaren eboluzioa analizatzeko, Cada estudiante contará con el acompañamiento de un facilitador académico y de un facilitador de empresa, aurretiaz ezarritako banan-banakako ekintza plana kontuan izanda.  
  4. Ikaslearen ebaluaketa: Ebaluaketa irakasgaiaren irakasleak eta bi laguntzaileek egingo dute elkarrekin, bai ikasleak enpresan garatutako gaitasunak ebaluatzeko bai banakako ekintzak eta irakasgai bakoitzaren gaitasun teknikoak betetzen direla ebaluatzeko.