Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Kalitate bermea

Kalitatearen kudeaketa Arlo Funtzional eta Zerbitzuetan

Prozesuen bidezko kudeaketa

Prozesuen araberako kudeaketa ezartzea Unibertsitateko fakultateetan eta arlo funtzional eta zerbitzuetan:

  • Prozesuak identifikatzea eta prozesuen mapa definitzea
  • Prozesuen (estrategiko, operatibo eta euskarrien) fitxak garatzea
  • Prozesuen adierazleak ezartzea
  • Prozesuak ezartzea
  • Prozesuen jarraipena eta etengabeko hobekuntza

EFQM Bikaintasun Eredua ezartzea Unibertsitateko fakultateetan eta arlo funtzional eta zerbitzuetan:

  • Ahulezia, mehatxu, indar eta aukeren (AMIA) analisia egitea.
  • EFQM ereduaren araberako autoebaluazio prozesua egitea
  • Hobekuntza arloen plana eta ekintza plan eratorria ezartzea
  • Misioaren, ikuspenaren eta balioen garapena
  • Plan estrategikoak prestatzea
  • Plan estrategikoak zabaltzeko ekintza planak garatzea