Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Irakaskuntzaren Berrikuntza

Zer da Deustuko Hezkuntza Eredua?

Marko Pedagogiko propioa dugu, prestakuntza eredu bat proposatzen duena, berrikuntza prozesu bat bultzatzeko, bai ikaskuntza ereduan eta bai irakaskuntza ereduan, Europa osoan garatu izan den berrikuntza eta bateratze prozesuarekin bat datorrena.

Gure ereduak esperientzian oinarritutako ikaskuntza sustatzen du, eta Pedagogia Ignacianoan oinarrituta dago. Ikasleek beren kabuz pentsatzeko gaitasuna garatzen dute, beren ikaskuntzaren egile eta autonomo bihurtzen dira.

Zeintzuk dira DUko irakasleen gaitasunak garatzeko planak?

DUko irakasleak metodologia aktiboak erabiltzen dute 

Metodologia aktibo berritzaileei buruzko 6 infografia aurkezten ditugu, ikaslearen garapen integralari erantzuten diotenak. Gelan edo kanpoan aplikatu dezake.


Prestakuntzako ekintza bat nahi baduzu, gure helbidera idatzita eska dezakezu: formacion.pdi@deusto.es

Irakasteko eta ikasteko prozesuaren kalitatea hobetzea

Irakasleen garapen profesionalaren barruan jasotzen dira ezagutzak zabaltzeko prozesuak eta jarduerak, eta trebetasunak eta jarrerak garatzekoak, ikasleen ikaskuntza zabalagoa izan dadin.

Bestalde, estatu eta autonomia erkidego mailako Kalitateko Agentziek DOCENTIA programa garatu dute elkarrekin, goi mailako hezkuntzaren kalitatea bermatzeko tresna izan dadin. Deustuko Unibertsitatean programa aplikatzeko eta garatzeko modua testuingurura egokitu da eta bertako prestakuntza ereduaren esparru zabalagoaren zerbitzuan jarri da.

Hala, Deustuko Unibertsitateak badu irakaskuntzaren plangintza, garapen eta ebaluaziorako kalitateko eredu propio bat. Eredu horren helburua da egungo Europako Unibertsitate Eremuko kalitateko berme eskakizunak gogobetetzea eta unibertsitateko elkarteko irakasleen garapen profesionala sustatzea.

Irakaskuntzaren ebaluazio prozesuak

Ebaluazioa beharrezko eta funtsezko urratsa da irakaskuntzaren hobekuntza prozesuan. Irakaskuntzaren kalitatearen ereduarekin bat, DUn bi ebaluazio prozesu desberdin egiten dira:

  • EBALUAZIO FORMATIBOA. Berrikusketa eta etengabeko hobekuntzarako tresna bat da. Irakaskuntzako gaitasunak ebaluatzen ditu. Parte hartzaileak irakaslea, ikasleak, lankideak eta arduradun akademikoak izaten dira eta horretarako prestatutako galde-sorten bidez egiten da.
  • IRAKASKUNTZA ZIURTATZEKO EBALUAZIOAk irakaskuntzaren kalitatea ziurtatzeko bidea zabaltzen du, DUk onartutako kalitateko estandarren gogobetetasuna abiapuntu harturik. Ziurtagiri hori bi mailatan eskuratu daiteke:

 

Harremanak

Irakaskuntzaren Berrikuntzako Unitatea
Mendeurreneko eraikina 1. solairua
Avda. de las Universidades, 24. 48007 Bilbao Tel.: 944 13 94 46innovacion.docente@deusto