Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu
2019ko urriak 15Donostiako Campusa

Deustuko Business Schooleko Marketin Aurreratuko Masterreko ikasleek Salto Systems enpresa bisitatu dute haien marketin estrategia ezagutzeko

Urriaren 15ean, Deustuko Business Schooleko Marketin Aurreratuko Unibertsitate Masterreko ikasleek Salto Systems enpresaren marketin-estrategia ezagutzeko aukera izan zuten, "B2B marketina" irakasgaiaren esparruan. Javier Roquerok, enpresako kontseilari ordezkariak, Mark Handelsek, Teknologia eta Berrikuntzako zuzendariak eta Ion Murgak, Marketineko zuzendariak, work kafean egin zieten harrera ikasleei, eta, ondoren, eskola magistrala eskaini, berriki handiagotu eta eguneratutako Experience Center espazioan.

2001eko hasieratik, SALTO sarbideak kontrolatzeko sistema erabilerraza eta eraginkorra izateko helburuarekin sortu zen, erabiltzaileei beren sarbide behar guztiak kontrolatzeko eta ate guztiak ziurtatzeko aukera eskainiz, zailtasun eta kostu handirik gabe. Horrelako irtenbide batek instalatzeko erraza, eskuragarria, segurua, osoa eta etorkizunera bideratua izan beharko luke. Salto Systemsek ez du sarraila elektronikorik egiten, baizik eta EAC merkatuan lehiatu ahal izateko irtenbideak ematen ditu, Electronic Access Control (Sarbide kontrol elektronikoa). 90eko hamarkadan, nitxo-aukera bat ikusi zuten, beraiek "putzu" izena jarri zioten, zerbitzuan kalitatea eta espezializazioa bolumenaren eta prezioaren gainetik lehenesten dira, EACren Blue Ocean Non Hospitalityrentzat.

SALTOk %12,5eko parte-hartzea du EMEA (Europan, Midle East and Africa) merkatuan. 675 pertsona daude plantillan, %50 Oiartzungo lantegian eta %50 mundu osoko filialetan. Fabrikazioa Oiartzunen egiten da eta txanda bakarrean, eta horrek familia bateratzen laguntzen du. Dena fabrikatzen da planta bakarrean, produktuaren kalitatea kostu aldagaiaren gainetik jarrita. Nazioartean hedatzeko duten estrategia komertzialean, tokiko indarraren aldeko apustua egiten du.

Ikasleek kontzeptu berriak ezagutzeko aukera izan zuten, hala nola, Coworking, Coliving, Dogworker …, azken horrek zure etxera txakurra ateratzera joaten diren pertsonei egiten die erreferentzia, eta behar berriak irekitzen ari dira merkatuan, etxebizitzetara eta lantokietara sartzeko baimenak, urrunetik, ematea eta kentzea eskatzen dutenak, malgutasunez eta programagarritasunez. B2B marketineko estrategia argi eta ondo definitua, B2B2C elementuak argi eta garbi dituena, funtsezko elementua izan da, 2019an, 185 milioi euroko fakturazio aurreikuspena duen enpresa gipuzkoar horretan.

Marketin Aurreratuko Unibertsitate Masterra (MUMA), derrigorrezko praktikekin, graduan eskuratutako marketin gaitasunak eta ezagutzak dituzten gazteei zuzendutako masterra da, espezializazio eta marketinaren arloan azken joeren berri izan dezaten. Masterrak ingelesezko irakasgaiak ditu, eta marketin tradizionala eta marketin digitala modu koherentean integratzen ditu. Parte hartzaileek aukera dute gai hauetan sakontzeko: komunikazio-planak, e-commerce, big data, harreman marketina, markaren balioa eta kudeaketa, community managerraren zeregina…

Metodologia praktikoa erabiltzen da eta ikasleek hainbat enpresatara egiten dituzte bisitak, enpresen errealitatea bertatik bertara ezagutzeko. Programak praktikak ditu marketin sailetan edo arlo horrekin lotutako jardueretan, 6 hilabetera arte.