Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu
2022ko urtarrilak 10Bilboko Campusa

• Edurne Goikoetxea irakasleak “Dislexia y TDAH: ¿detectarlos mejor o prevenirlos mejor?” artikulua argitaratu du The Conversationen

Edurne Goikoetxea ikaskuntza zailtasunetan aditua den irakasleak “Dislexia y TDAH: ¿detectarlos mejor o prevenirlos mejor?” argitaratu du The Conversationen. Artikuluaren arabera, TDAH edo dislexiaren diagnostikoak eta prebalentzia asko aldatzen dira erabilitako baremoen arabera, eta horrek infradiagnostiko eztabaidagarria egiten du. Nahasmendu horiek prebenitzea da ziur egin dezakeguna. Artikulu osoa hemen irakur daiteke.

The Conversation-ek etengabeko elkarrizketa sustatu nahi du dakitenen eta jakin nahi dutenen artean, beren espezialitatearekin zerikusia duten gaiei buruz idazten duten adituen eta kalitatezko edukiak eskatzen dituen irakurle-komunitatearen artean. Misio horretan, Deustuko Unibertsitateko ikertzaileen eta irakasleen konplizitatea funtsezkoa da.